Lekker rustig toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar aan de andere kant; bij Zusje zitten ze iedere maand minstens 2x op zondagmiddag.
De laatste keer dat ze hier echt op bezoek waren, was toen we net terug waren van Kreta![]()
Ga er maar vanuit dat de bezoekjes aan Zusje nu nog frequenter worden.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Juist de lasten eiks...
Als er wat geregeld moet worden of gedaan of vervoer, dan ben ik de lul.
Maar aan de andere kant; bij Zusje zitten ze iedere maand minstens 2x op zondagmiddag.
De laatste keer dat ze hier echt op bezoek waren, was toen we net terug waren van Kreta
Daar klaag ik ook zeker niet overquote:
Zeggen dat je vanaf nu maandag ook werkt.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar klaag ik ook zeker niet over![]()
Maar wel dat ze iedere keer dingen planned op maandag, "want dan is onze Ing toch vrij en kan ze mooi helpen/brengen"
Ik durf geen eens meer te vertellen wanneer ik es een weekje vrij hebquote:Op donderdag 7 april 2011 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat de bezoekjes aan Zusje nu nog frequenter worden.![]()
En jij kunt zo goed regelen, daarom vragen ze jou.
Nope, want ze gaat nog wel es op de koffie bij opa en oma op maandagochtend en dan staat Ing's auto gewoon thuis.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeggen dat je vanaf nu maandag ook werkt.
Zo'n hippe hoes voor d'rover kopen en dan de auto bij de buren neerzetten.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope, want ze gaat nog wel es op de koffie bij opa en oma op maandagochtend en dan staat Ing's auto gewoon thuis.
Of ik moet zondagsavonds de auto gaan verstoppen
Gezamelijke opritquote:Op donderdag 7 april 2011 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo'n hippe hoes voor d'rover kopen en dan de auto bij de buren neerzetten.
Algemene parkeerplek op de hoek dan.quote:
Neuj, ik onderga mijn lot wel heel gedweequote:
Oh jakkesquote:Op donderdag 7 april 2011 23:04 schreef Greys het volgende:
Tijger in Blijdorp stikt voor ogen van publiek
Ik vond het leuk jaquote:Op donderdag 7 april 2011 23:04 schreef Greys het volgende:
APK, ik heb me enorm vermaakt met SST, jij?
Verrassend van die Maik
Ik word droevig, zo voor het slapen gaan, van slecht nieuwsquote:Op donderdag 7 april 2011 23:10 schreef APK het volgende:
En ga es met die ellende naar F&F ofzo, hier is het vrolijk
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik word droevig, zo voor het slapen gaan, van slecht nieuws![]()
Hup
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond het leuk ja
Ik ben naief, niet jij![]()
Ja maar jij... laatst...quote:En ga es met die ellende naar F&F ofzo, hier is het vrolijk
quote:
Jij nog iemand met aambeien in de aanbieding?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
![]()
In de F&F SC lijkt het soms wel een sport wie als eerste een ziekte van een of ander ver familielid kan posten
Nee, maar de medicijnen zijn op, kan ik daar bestellen?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij nog iemand met aambeien in de aanbieding?
Ik kan zo een hele F&F SC met familieleden en dat soort dingen volblaffen, alleen niet zo'n behoefte aanquote:Op donderdag 7 april 2011 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Jij nog iemand met aambeien in de aanbieding?
Dat is altijd maar 1 iemand natuurlijk, de eerstequote:Op donderdag 7 april 2011 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
![]()
In de F&F SC lijkt het soms wel een sport wie als eerste een ziekte van een of ander ver familielid kan posten
Truequote:Op donderdag 7 april 2011 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan zo een hele F&F SC met familieleden en dat soort dingen volblaffen, alleen niet zo'n behoefte aan
Bij een aantal dingen kan ik het mij overigens goed voorstellen dat mensen even iets van zich af willen schrijven overigens, maar de opa van een vriend die ziek is.
Jezus, dat hebben opa's nou eenmaal.
/rant
Dat is een EeZi ipv een LaPoquote:Op donderdag 7 april 2011 23:23 schreef tombolafan het volgende:
Dat is altijd maar 1 iemand natuurlijk, de eerste
Het leed voelt voor de een nu eenmaal sneller groter dan voor de ander.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan zo een hele F&F SC met familieleden en dat soort dingen volblaffen, alleen niet zo'n behoefte aan
Bij een aantal dingen kan ik het mij overigens goed voorstellen dat mensen even iets van zich af willen schrijven, maar de opa van een vriend die ziek is....
/rant
Ik snap hem nietquote:
Trustenquote:
Ahquote:
Gaat 'ie alleen uit als je Farmville speelt?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb potdorie nog geen week kunnen farmvillen en die laptop gaat weer elk half uur uit als het hem teveel wordt, ik gooi hem nog eens uit het raam
Neuh, hij kookt de halve dag als je wat doet... Je kunt 1 filmpje op Youtube kijken en dan gaat ie uit. Temp zit op 80 gradenquote:Op donderdag 7 april 2011 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat 'ie alleen uit als je Farmville speelt?
Blokkeer je de fan niet met je been ofzo?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:38 schreef Pisces29 het volgende:
Neuh, hij kookt de halve dag als je wat doet... Je kunt 1 filmpje op Youtube kijken en dan gaat ie uit. Temp zit op 80 graden![]()
En schoonmaken lukt niet, met de boel open schroeven trek ik de boel zo uit elkaar, dat ik hem snel weer dicht gemaakt heb.
En ineens was alles opgelost, en na een week is het weer ellende."Als iets te goed lijkt om waar te zijn..."
Geen idee hoe verstopt de waaier is, maar ik kan er niks mee.
Je moet toch op een tafel kunnen werken?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:40 schreef APK het volgende:
[..]
Blokkeer je de fan niet met je been ofzo?
*kuch* Selectief lezen *kuch*quote:Op donderdag 7 april 2011 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Bij een aantal dingen kan ik het mij overigens goed voorstellen dat mensen even iets van zich af willen schrijven, maar de opa van een vriend die ziek is....
/rant
Mijne staat altijd op tafel.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je moet toch op een tafel kunnen werken?
Zit te strak gemonteerd of gelijmd en als je dan de boel open maakt klinkt het niet meer goedquote:Op donderdag 7 april 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
Hoezo valt de boel uit elkaar bij open schroeven?
Heb je geen handig neefje oid met een spuitbus met perslucht?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
Zit te strak gemonteerd of gelijmd en als je dan de boel open maakt klinkt het niet meer goed
Als het zo blijft gaan maak ik hem nog een keer openquote:Op donderdag 7 april 2011 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je geen handig neefje oid met een spuitbus met perslucht?
Heb je wel geld voor een nieuwe?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:49 schreef Pisces29 het volgende:
Als het zo blijft gaan maak ik hem nog een keer open
Jep, wil sowieso weer een gewone desktop hebben staanquote:Op donderdag 7 april 2011 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je wel geld voor een nieuwe?
Anders tot ziens hè!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |