Gewoon echt echt écht niet te genieten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:31 schreef APK het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van dat wangedrag
Doe je nu toch ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:34 schreef Greys het volgende:
Gewoon echt echt écht niet te genieten.
Iedereen afsnauwen. Roller coaster qua gevoel, soms was ik even heel blij maar daarna viel ik weer in een enorm dal en sleurde het liefst iedereen om me heen met me mee
Ik ben jaloersquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:42 schreef Cat22 het volgende:
Het is zaaaalig weer buiten, ik heb mijn waterornament weer zomerklaar gemaakt dus ik ga met een boek bij het kabbelend stroompje zitten.
Zoietsquote:
Dat je maar noooit meer cold turkey stopt met roken dan!quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben jaloers
Maar het is je gegund, enjoy!
[..]
Zoiets
Mijn nek doet er nu nog wel eens pijn van.
Jawel joh, vlak voor de volgende WW-meetquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:55 schreef Cat22 het volgende:
Dat je maar noooit meer cold turkey stopt met roken dan!
Oeh, die was wel dapper!quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
. Trek ik de stoute schoenen aan en stuur ik de jongen "Dus, vanavond, bij jou of bij mij
?" Kan ie helemaal niet.
Hij gaat vanavond naar zijn ouders (ik neem aan ergens in Twente, getuige zijn accent waar ik nog aan moet wennenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:01 schreef Greys het volgende:
Kan ie niet of wil ie niet? Weet je dat al zeker?
Hoe zat het ook alweer, woonde deze dichtbij?
Heeft hij verder uit zichzelf nog contact gezocht?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij gaat vanavond naar zijn ouders (ik neem aan ergens in Twente, getuige zijn accent waar ik nog aan moet wennen), en wellicht dat ie daar het weekend blijft ofzo? Als ie in Utrecht woont, is ie op loopafstand van me
.
Die fles wijn opdrinken en dan nog eenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
En ondertussen dingen verzinnen die ik zelf kan gaan doen omdat ik niet op hem wil wachten per se.
Misschien wil ie mij wel inderdaad niet heel graag zienquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:08 schreef Greys het volgende:
Ik ben eerlijk he?
Maar ik vind het klinken als bullshit
Hij weet al lang of hij dit weekend daar wel of niet blijft. Denk ik eigenlijk.
En als hij jou heeeeeeeeel graag wilde zien, had hij toch bij deze besloten - als hij toch nog niet had besloten of hij blijft of niet, snappuhetnog? - om daar niet te blijven zodat jullie konden afspreken?
Of ben ik te negatief?
Echt niet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien wil ie mij wel inderdaad niet heel graag zien. En ik weet niet wat zijn redenen zijn om te zeggen dat ie nog niet zeker weet of hij dit weekend wel of niet kan. Ik moet zeggen dat ik persoonlijk ook niet een nog-niet-helemaal-geregelde-afspraak met een vriend dan maar meteen af zou blazen voor een jongen die ik één keer gezien heb.
Dat ligt helemaal aan de situatie, kijk, als je helemaal hoteldebotel bent, dan ik ook. Maar volgens mij is er (nog? dunno) geen sprake van enige verliefde gevoelens oid. Ook van mijn kant valt het allemaal reuze meequote:
Neequote:
Ach ja, mocht het zo zijn dat er geen interesse is, dan kom ik mezelf nog wel tegen toch. Feit is wel dat jullie ook niet alles weten en er natuurlijk sowieso anders in staan dan ik of hij.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NeeAlleen zou ik denken dat hij not that into you is, want hij laat toch niet/nauwelijks iets van zich horen? Dat zegt toch eigenlijk alles
Als jij niks stuurt, stuurt hij niks.
Dan is het alleen maar goed dat je nu wel actie onderneemtquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:05 schreef Tha_Erik het volgende:
en ik ben veel te lang bezig geweest met op voorhand allerlei dingen afslaan omdat ik twijfelde, en daar ben ik klaar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |