insidergrapjequote:
Ja, dat herinner ik me idd, ik wilde nog vragen of die vier flesjes allemaal een andere hopsoort bevattenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor PeuRac, die BOOH.
Double Dog is inderdaad van diezelfde brouwer. Er staat ook onder: Good people drink good beer - Hunter S. Thompson (schrijver van Fear and Loathing . . .)
Die dingetjes van Brew Dog (die hebben Trashy Blonde onder andere) heb ik je nog niet laten proeven. Dit is een pak van 4 IPA's die allevier een andere hopsoort hebben. Voor de rest is de basis, bitterheid en alcoholpercentage hetzelfde. Daar had ik het nog met je over, maar dan van Mikkeler.
dat zijn de ergstequote:
Wat had ie te melden?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:29 schreef L-E het volgende:
Oh ja, vandaag bij de kinderarts geweest. Heerlijke man. Jammer dat-ie bijna 70 is.
Denk niet dat deze alleen een andere dry-hopping hebben gekregen, maar gewoon meegekookt. Verschillen zullen minder subtiel zijn dan bij de Mikkeler.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat herinner ik me idd, ik wilde nog vragen of die vier flesjes allemaal een andere hopsoort bevatten
Uitgebreid bloedbeeld geprikt, zoals ik wel verwachtte. Wat ik niet verwachtte: Peuter zn amandelen zijn "joekels", dus als er niet uit het bloedonderzoek komt willen ze die amandelen verwijderen. Dat kan namelijk wel de vermoeidheid/lusteloosheid verklaren.quote:
Oke.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Denk niet dat deze alleen een andere dry-hopping hebben gekregen, maar gewoon meegekookt. Verschillen zullen minder subtiel zijn dan bij de Mikkeler.
We gaan op jodenjacht?quote:
Ze gaan allemaal knock-out.quote:
Oh, das wel een verrassing ja.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Uitgebreid bloedbeeld geprikt, zoals ik wel verwachtte. Wat ik niet verwachtte: Peuter zn amandelen zijn "joekels", dus als er niet uit het bloedonderzoek komt willen ze die amandelen verwijderen. Dat kan namelijk wel de vermoeidheid/lusteloosheid verklaren.
Allevier je wieldoppen nog?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:33 schreef PeuRac het volgende:
Hey Joe, ben ff door je nieuwe buurtje gereden
LM-velgen met slotboutenquote:
Over veertien dagen, dan zijn alle uitslagen binnen.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, das wel een verrassing ja.
Wanneer mag je terugkomen?
Spannend!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Over veertien dagen, dan zijn alle uitslagen binnen.
het trekt bontkraagjes die drugs willen kopen aanquote:Op donderdag 7 april 2011 19:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LM-velgen met slotbouten
En een jong iemand in een grote auto schrikt af in zulke buurten
auto-lock doorsquote:Op donderdag 7 april 2011 19:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het trekt bontkraagjes die drugs willen kopen aan
Heel interessant, deed braaf alles wat de dokter vroeg. Zat mee te kijken op het lab-formulier terwijl hij nadenkend knikte enzo.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Spannend!
Hoe vond Peuter het bij de dokter?
vond je het pauper, of viel het mee?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:33 schreef PeuRac het volgende:
Hey Joe, ben ff door je nieuwe buurtje gereden
Wat een kindquote:Op donderdag 7 april 2011 19:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Heel interessant, deed braaf alles wat de dokter vroeg. Zat mee te kijken op het lab-formulier terwijl hij nadenkend knikte enzo.
En bloed prikken moest twee keer, omdat de eerste keer prikken niet goed ging, maar ook toen bleef hij heel dapper zitten. Hij is stoerder dan ik.
Ik woon ook in een pauperbuurt. Wen je wel aan.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
vond je het pauper, of viel het mee?
duh...hij is een man (mannetje)quote:
Dat valt bij jou nog best mee.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik woon ook in een pauperbuurt. Wen je wel aan.
Uhwww, ja. Dit pakketje niet in ieder geval.quote:
Een mocro neemt zo jouw plaats over, Peutje.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LM-velgen met slotbouten
En een jong iemand in een grote auto schrikt af in zulke buurten
als jij het zegt, dan is dat zoquote:Op donderdag 7 april 2011 19:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik woon ook in een pauperbuurt. Wen je wel aan.
2x doorheen gereden, heb het overleefdquote:Op donderdag 7 april 2011 19:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
vond je het pauper, of viel het mee?
Wat een topventjequote:Op donderdag 7 april 2011 19:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Heel interessant, deed braaf alles wat de dokter vroeg. Zat mee te kijken op het lab-formulier terwijl hij nadenkend knikte enzo.
En bloed prikken moest twee keer, omdat de eerste keer prikken niet goed ging, maar ook toen bleef hij heel dapper zitten. Hij is stoerder dan ik.
Dat is waar.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat valt bij jou nog best mee.
Purmerend heeft echt véél ergere pauperwijken
Mannen staan aan het roer, vrouwen schrobben het dekquote:
Nu welquote:Op donderdag 7 april 2011 19:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uhwww, ja. Dit pakketje niet in ieder geval.
PeuRac: [Singles] kijken vooruit op het weekend al gezien?
Nee, gewoon afwezige humor.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:40 schreef clevy het volgende:
pfff.. stelling: zijn logische inkoppers typische mannen humor?
Met een tandenborstel.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mannen staan aan het roer, vrouwen schrobben het dek
afwezig van wat?quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mannen staan aan het roer, vrouwen schrobben het dek
ja, de deuren sluiten dus automatisch en t is een ouwelullenbakquote:Op donderdag 7 april 2011 19:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een mocro neemt zo jouw plaats over, Peutje.
Mijn zus gaat ook bijna neer als ze naalden en bloed ziet. Moet je je voorstellen: ze was bij mijn bevalling. "Mevrouw, wilt u even een stap naar achteren doen als u flauw valt. We hebben nu geen tijd voor u, er ligt iemand te bevallen hier."quote:Op donderdag 7 april 2011 19:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat een topventje![]()
Ik moest ook pas geleden bloedprikken. Durfde echt niet te kijken wanneer de naald in mijn lichaam ging hoor
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2x doorheen gereden, heb het overleefd![]()
Nee, zag er prima uit joh, geen rotzooi oid gezien, niks opvallends. Zag er prima uit, lekker veel groen enzo.
Je moet wel een abbo nemen op Burgers he![]()
Zondag? Moet ff kijken wat/hoe/waar mijn weekend verloopt.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn zus gaat ook bijna neer als ze naalden en bloed ziet. Moet je je voorstellen: ze was bij mijn bevalling. "Mevrouw, wilt u even een stap naar achteren doen als u flauw valt. We hebben nu geen tijd voor u, er ligt iemand te bevallen hier."
Ga je ze niet proeven?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uhwww, ja. Dit pakketje niet in ieder geval.
PeuRac: [Singles] kijken vooruit op het weekend al gezien?
FF je werkgever lief aan kijkenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
alleen als ik het me kan veroorloven. En ik vrees dat ik daarvoor wat meer moet gaan verdienen
Er is een ander.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jawel, maar dít pakketje niet met jou.
Wat een genot was Barca gisterenquote:
Okee. tegen bloed kan ik eigenlijk wel. Ben ook eenmalig bloeddonor geweest. Had wel vaker willen gaan, maar de bloedbank in het dorp ging toen weg en waren aangewezen op een locatie 8 km van huis. Dat vond ik te ver.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn zus gaat ook bijna neer als ze naalden en bloed ziet. Moet je je voorstellen: ze was bij mijn bevalling. "Mevrouw, wilt u even een stap naar achteren doen als u flauw valt. We hebben nu geen tijd voor u, er ligt iemand te bevallen hier."
Oh, maar dat bedoel ik ook nietquote:Op donderdag 7 april 2011 19:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jawel, maar dít pakketje niet met jou.
"Okee."quote:Op donderdag 7 april 2011 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. tegen bloed kan ik eigenlijk wel. Ben ook eenmalig bloeddonor geweest. Had wel vaker willen gaan, maar de bloedbank in het dorp ging toen weg en waren aangewezen op een locatie 8 km van huis. Dat vond ik te ver.
Nu woon ik daar wel dichtbij maar weet niet of ik met mijn medicatie bloed mag afgeven.
Omdat ze nog niet voldoende koud zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, maar dat bedoel ik ook nietWaarom zijn ze nog niet leeg?
gisteravond even alles op een rijtje gezet: ik houd 100-150 euro over om de gemeentelijke lasten, extra's en autoonderhoud van te betalen. denk dat een zoo-abo wat teveel van het goede isquote:Op donderdag 7 april 2011 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
FF je werkgever lief aan kijkenOf is het verschil te groot?
vaak wel.. ik mag het ook met chronische indicatie..quote:Op donderdag 7 april 2011 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. tegen bloed kan ik eigenlijk wel. Ben ook eenmalig bloeddonor geweest. Had wel vaker willen gaan, maar de bloedbank in het dorp ging toen weg en waren aangewezen op een locatie 8 km van huis. Dat vond ik te ver.
Nu woon ik daar wel dichtbij maar weet niet of ik met mijn medicatie bloed mag afgeven.
Gewoon eens vragen, als je weer donor wil wordenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je mag je tong wel binnenboord houden hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 19:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat ze nog niet voldoende koud zijn.
Gewoon effies in het vriesvak / de vriezer mikken.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:48 schreef Watertornado het volgende:
Omdat ze nog niet voldoende koud zijn.
Sorry.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag je tong wel binnenboord houden hoor
Moeten daar je boodschappen ook nog vanaf?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gisteravond even alles op een rijtje gezet: ik houd 100-150 euro over om de gemeentelijke lasten, extra's en autoonderhoud van te betalen. denk dat een zoo-abo wat teveel van het goede is
Geen idee of ik meer kan verdienen als ik rechtstreeks bij deze werkgever in dienst kom, krijg al best veel voor een tekenaar namelijk
present! ik ben een prutser uit Eindhoven.. of bedoelde je voetballers?quote:
Je kant het altijd overleggen, eventueel kan je overleggen dat je bijv de eerste salarisverhoging dan overslaat, werkgevers kunnen verrassend flexibel zijn. Er vanuitgaande dat je hier kan blijvenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gisteravond even alles op een rijtje gezet: ik houd 100-150 euro over om de gemeentelijke lasten, extra's en autoonderhoud van te betalen. denk dat een zoo-abo wat teveel van het goede is
Geen idee of ik meer kan verdienen als ik rechtstreeks bij deze werkgever in dienst kom, krijg al best veel voor een tekenaar namelijk
nee (ruim) meegenomen.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Moeten daar je boodschappen ook nog vanaf?
Dan moeten ze liggen, daar heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon effies in het vriesvak / de vriezer mikken.
[ afbeelding ]
Okee toch dan maar informatie gaan zoeken. Veel mensen hebben daar baat bij en dan doe ik ook iets goeds voor de mensheid.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:48 schreef clevy het volgende:
[..]
vaak wel.. ik mag het ook met chronische indicatie..
Geintje. Je weet toch ook wel dat ik ook voor PSV benquote:
idd.. nou.. zo hard mag ik nog niet roepen.. ben slechts goedgekeurd maar heb nog niet gegeven. mocht ivm risico-vol reisland 4 weken niet gevenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee toch dan maar informatie gaan zoeken. Veel mensen hebben daar baat bij en dan doe ik ook iets goeds voor de mensheid.
Ik bedoel de PSV-spelers ja. Zelf ben ik ook inwoner van Eindhoven hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 19:50 schreef clevy het volgende:
[..]
present! ik ben een prutser uit Eindhoven.. of bedoelde je voetballers?
Ja maar wij vallen onze spelers (hoe kneuzig sommigen ook spelen) niet af...we zijn geen neuzenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geintje. Je weet toch ook wel dat ik ook voor PSV ben
iek! dorpsgenootquote:Op donderdag 7 april 2011 19:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel de PSV-spelers ja. Zelf ben ik ook inwoner van Eindhoven hoor
Isopropylalcohol.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:53 schreef Yuki het volgende:
Iemand nog tips met betrekking tot het schoonmaken van je bril/brilpoetsdoekjes enzo?
lauwwater uit de kraan, goed afspoelen 1 druppel afwasmiddel op je vinger doen, dat ook over duim wrijven en vervolgens je glasen mee insmeren en dan goed afspoelen en met een schone(!) handdoek droorwrijven. Werkt perfect.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:53 schreef Yuki het volgende:
Iemand nog tips met betrekking tot het schoonmaken van je bril/brilpoetsdoekjes enzo?
Lenzenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:53 schreef Yuki het volgende:
Ik geruik eigenlijk alleen maar wegwerp doekjes van de Etos.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:53 schreef Yuki het volgende:
Handdoek? Krast dat niet?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lauwwater uit de kraan, goed afspoelen 1 druppel afwasmiddel op je vinger doen, dat ook over duim wrijven en vervolgens je glasen mee insmeren en dan goed afspoelen en met een schone(!) handdoek droorwrijven. Werkt perfect.
schone pakken, echt uit de kast (en daarna weer terug leggen want is toch schoon).quote:
Als je handdoeken van staalwol hebt wel, anders niet, hoorquote:
hoe maak je daar een bril mee schoon?quote:
Bij mij uit de kast zijn ze keihard, want geen droger. Ik weet niet of dat handig isquote:Op donderdag 7 april 2011 19:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
schone pakken, echt uit de kast (en daarna weer terug leggen want is toch schoon).
Theedoek is dan sowieso beter. Handdoek is onhandig.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij mij uit de kast zijn ze keihard, want geen droger. Ik weet niet of dat handig is
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:57 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt toch wel glazen van glas genomen he?
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij mij uit de kast zijn ze keihard, want geen droger. Ik weet niet of dat handig is
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:57 schreef STING het volgende:
[..]
Theedoek is dan sowieso beter. Handdoek is onhandig.
Dat kan ook, doe ik ook wel eensquote:
Zo gek is dat niet hoorquote:
Als je lenzen hebt, hoef je je bril niet schoon te maken want die draag je dan niet. Duhquote:Op donderdag 7 april 2011 19:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hoe maak je daar een bril mee schoon?![]()
Maar dat was de vraag niet. Duhquote:Op donderdag 7 april 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je lenzen hebt, hoef je je bril niet schoon te maken want die draag je dan niet. Duh
Ruikt dat ook zo lekker?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:58 schreef Yuki het volgende:
Ik heb een flesje gekregen van Pearle met iets waar Isopropanol in zit.
aah, ik heb t nooit anders gedaan dan hierboven beschreven, kan best zijn dat ik het ooit anders heb geleerdquote:Op donderdag 7 april 2011 19:58 schreef Yuki het volgende:
Ik heb een flesje gekregen van Pearle met iets waar Isopropanol in zit.
I know. Ik was dan ook niet serieus. Duhquote:
Ik ben volgens mij de slechtste lenzendraagster everquote:Op donderdag 7 april 2011 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah, ik heb t nooit anders gedaan dan hierboven beschreven, kan best zijn dat ik het ooit anders heb geleerd
Brilquote:
Nee hoor, ik was laatst mn vloeistof vergeten en daarbij ook nog eens een lens kwijt geraakt omdat ik ze toch maar uit deedquote:Op donderdag 7 april 2011 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de slechtste lenzendraagster ever
Goed kunnen zien zonder hulpmiddelen.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed kunnen zien zonder hulpmiddelen.
Oh, dan ben ik heiligquote:Op donderdag 7 april 2011 20:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was laatst mn vloeistof vergeten en daarbij ook nog eens een lens kwijt geraakt omdat ik ze toch maar uit deed
Gelukkig is dat een keuzequote:Op donderdag 7 april 2011 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is kunststof jaquote:Op donderdag 7 april 2011 20:01 schreef STING het volgende:
[..]
Why?
Toch niets geks aan als je ze van kunststof had genomen.
Or did you?
dat is een zin die je ook niet zonder context wil lezenquote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:02 schreef clevy het volgende:
[..]
dat is een zin die je ook niet zonder context wil lezen
Ik spreek slechts een voorkeur uit, visueel beperkte schoonheid van me.quote:
Ik wil m'n ogen laten laserenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik spreek slechts een voorkeur uit, visueel beperkte schoonheid van me.
Zelf? Ruig hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil m'n ogen [hihi hier had "laten" moeten staan] laseren
Dan heb je genoeg geld over om mijn operatie te betalen!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
*pakt barcodescanner*quote:
Ik was te traagquote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mwhahaha jij was te traag (of ik te snel).
Zeker omdat je dat zonder lenzen in / met bril op moet doen.quote:
niet meteen zo zielig happen hequote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef MissMSX het volgende:
Dan heb je genoeg geld over om mijn operatie te betalen!
Ga je een man worden? Offf?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan heb je genoeg geld over om mijn operatie te betalen!
Ik heb goede oren en een goede tastzin.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
nou nou.. wat een lange tenen schatquote:
Airwina en MisterMSX?quote:
Ik geen van allen. Ik ben een echte untermensch.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb goede oren en een goede tastzin.
Ja, mag ik?quote:
Nee, man. Jij bent schattigquote:Op donderdag 7 april 2011 20:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik geen van allen. Ik ben een echte untermensch.
als ik het commentaar mag geloven doe ik die soms ergere dingen aanquote:
Zoals?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:07 schreef clevy het volgende:
[..]
als ik het commentaar mag geloven doe ik die soms ergere dingen aan
En zaterdag is het kristalnacht! Ga je een slechte dag hebben?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik geen van allen. Ik ben een echte untermensch.
Oh jee, dat is erger dan de friendzone!quote:
Volgens mij maak je ook nog wel een kans bij je pa. Die wil zijn lieve, kleine meisje die kijkervaring toch niet onthouden?quote:
En dat bij iemand die zo FLUUFFFFEEEEHHHH is.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh jee, dat is erger dan de friendzone!
Tell me about itquote:Op donderdag 7 april 2011 20:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze lentebier van De Molen op de tap hebben dan. Dus ik denk 't niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En zaterdag is het kristalnacht! Ga je een slechte dag hebben?
Dat is erger dan de friendzonequote:
Die heeft me al doorverwezen naar mijn eigen bankrekeningquote:Op donderdag 7 april 2011 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij maak je ook nog wel een kans bij je pa. Die wil zijn lieve, kleine meisje die kijkervaring toch niet onthouden?
(inhuur) collegaatje dat ik gister even sprak vertelde dat ze eind van de maand haar kleding (ze bedoelde uniform) in moet gaan leveren bij haar baas omdat ze een andere baan heeft. op een kantoor wat vlak bij ons kantoor ligt. dus ik vroeg zonder haar of ze daarna nog even naakt op bezoek kwam dan. op een korte vuile blik na negeerde ze de opmerking.. een ander collegaatje moest wel even melden dat ik dat niet had mogen zeggen.quote:
Dat ben je toch ook?quote:
Why?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh, ik zou daar wel om kunnen lachenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:10 schreef clevy het volgende:
[..]
(inhuur) collegaatje dat ik gister even sprak vertelde dat ze eind van de maand haar kleding (ze bedoelde uniform) in moet gaan leveren bij haar baas omdat ze een andere baan heeft. op een kantoor wat vlak bij ons kantoor ligt. dus ik vroeg zonder haar of ze daarna nog even naakt op bezoek kwam dan. op een korte vuile blik na negeerde ze de opmerking.. een ander collegaatje moest wel even melden dat ik dat niet had mogen zeggen.
Het is ook kansloosquote:Op donderdag 7 april 2011 20:10 schreef clevy het volgende:
[..]
(inhuur) collegaatje dat ik gister even sprak vertelde dat ze eind van de maand haar kleding (ze bedoelde uniform) in moet gaan leveren bij haar baas omdat ze een andere baan heeft. op een kantoor wat vlak bij ons kantoor ligt. dus ik vroeg zonder haar of ze daarna nog even naakt op bezoek kwam dan. op een korte vuile blik na negeerde ze de opmerking.. een ander collegaatje moest wel even melden dat ik dat niet had mogen zeggen.
ja leek mij ook redelijk onschuldig.. zeker omdat ik al een veelvoud van dergelijke inkoppers heb gemaakt.. en allerlei vleiende en adorerende verwensingen die ze allemaal lachend aannamquote:
Sommige mensen hebben geen humorquote:Op donderdag 7 april 2011 20:10 schreef clevy het volgende:
[..]
het is meest zeker kansloos.. en nee.. ik ben kantoorslaaf en zij is van de bewakingquote:Op donderdag 7 april 2011 20:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is ook kansloos
en uniform? je bent er toch ginne van de pliesie he?
zeker!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben geen humormaarre is het de moeite waard als ze naakt komt?
Die zijn meestal dik en lelijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:12 schreef clevy het volgende:
[..]
het is meest zeker kansloos.. en nee.. ik ben kantoorslaaf en zij is van de bewaking
+1quote:Op donderdag 7 april 2011 20:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die zijn meestal dik en lelijk.
meestal wel maar dit is een beetje de uitzondering op de regel. slank poppetje, bedeesd en ongelofeloos mooie ogenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die zijn meestal dik en lelijk.
Wel es goed genomen door een schattig jongetje?quote:
Heeft 'ie een verrassing overgemaakt?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:10 schreef MissMSX het volgende:
Die heeft me al doorverwezen naar mijn eigen bankrekening
Mooiquote:
Ja. Met als tekst erbij: ALLEEN ALS JE OOK JE TIETEN LAAT DOEN!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft 'ie een verrassing overgemaakt?
Hoe gaat die een inbreker aanhouden? door te paraderen?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:13 schreef clevy het volgende:
[..]
meestal wel maar dit is een beetje de uitzondering op de regel. slank poppetje, bedeesd en ongelofeloos mooie ogen
Maar ik vind jou ook schattigquote:Op donderdag 7 april 2011 20:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel es goed genomen door een schattig jongetje?
door dr tieten te laten zien.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoe gaat die een inbreker aanhouden? door te paraderen?
Sexy met handboeien zwaaien. Knipoogje erbij. Die laat zich zo inpakken.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heb ik me ook wel eens afgevraagd.. maar het schijnt sportief erg goed te zijn en hard te kunnen slaan met een grote zaklamp.. daarbij is er permanente video bewakingquote:Op donderdag 7 april 2011 20:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*pakt koevoet*quote:
die (beperkte grote) dingen vallen niet op onder een confectie uniformquote:
gewoon met klittenband vastmaken, gaat ie makkelijker uit.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:17 schreef clevy het volgende:
[..]
die (beperkte grote) dingen vallen niet op onder een confectie uniform
Je kent me nietquote:
breng me niet op ideeen.. heb het soms al moeilijk genoeg met dat dooske.. zou er bijna voor gaan inbrekenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gewoon met klittenband vastmaken, gaat ie makkelijker uit.
Elk half jaar toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft 'ie een verrassing overgemaakt?
Het was iemand anders op de meet in Utrecht?quote:
ik hou van Jimmy Carrquote:Op donderdag 7 april 2011 20:18 schreef CherryLips het volgende:
Jimmy carr: Radioactive particles from Japan found in Glasgow. I feel sorry for the Scots. Giant rats. Epidemic of disease. Mutated kids. And now this.
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:18 schreef CherryLips het volgende:
Jimmy carr: Radioactive particles from Japan found in Glasgow. I feel sorry for the Scots. Giant rats. Epidemic of disease. Mutated kids. And now this.
Mis.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was iemand anders op de meet in Utrecht?
Gisteren al gesportquote:Op donderdag 7 april 2011 20:22 schreef clevy het volgende:
mensen.. prettige voortzetting.. alsof ik me niet al ellendig genoeg voelde, ga ik ook nog maar ff sporten
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:23 schreef PeuRac het volgende:
ik moet echt gaan sporten, zoenmevrouw sport 2-3x per week
Is dat nu jequote:Op donderdag 7 april 2011 20:23 schreef PeuRac het volgende:
ik moet echt gaan sporten, zoenmevrouw sport 2-3x per week
Heel frustrerend als een vrouw een betere conditie heeft, geeft zo'n "fail" gevoel als je moet opgeven terwijl zij duidelijk nog ff door kanquote:
Help me even..quote:Op donderdag 7 april 2011 20:24 schreef STING het volgende:
[..]
Ik moet denken aan een zekere aflevering met Barney en een cougar
Ze heeft 'm nu al in dr machtquote:
Had ik al gezegdquote:Op donderdag 7 april 2011 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heel frustrerend als een vrouw een betere conditie heeft, geeft zo'n "fail" gevoel als je moet opgeven terwijl zij duidelijk nog ff door kan
jaahaaquote:
nah, ik heb dat eigenlijk elke keer dat ik zeg dat ik moet gaan sportenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze heeft 'm nu al in dr machtIt's so simple...
Tofquote:
ik ben ook wel benieuwd, zoek ik em ff opquote:
Ohquote:Op donderdag 7 april 2011 20:27 schreef STING het volgende:
[..]
Iets met een buurvrouw ofzo, die hij ook al als kind kende.
Als ik het over "quote:
was dat niet de moeder van een van z'n vrienden? Meer kan ik me er ook niet van herinneren, enig idee welk seizoen?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:27 schreef STING het volgende:
[..]
Iets met een buurvrouw ofzo, die hij ook al als kind kende.
Peu and zoenmevrouw/Cougar/insert random name are sitting in a treequote:Op donderdag 7 april 2011 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik het over "" heb dan heb ik t over haar ja.
Allebei fit zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heel frustrerend als een vrouw een betere conditie heeft, geeft zo'n "fail" gevoel als je moet opgeven terwijl zij duidelijk nog ff door kan
ik heb jaren goede conditie gehad, beetje verzaakt vanaf t moment dat ik zelfstandig ging werken, tot die tijd namelijk bij de Abn op kantoor kunnen sporten.quote:
Conditie is een keuzequote:Op donderdag 7 april 2011 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb jaren goede conditie gehad, beetje verzaakt vanaf t moment dat ik zelfstandig ging werken, tot die tijd namelijk bij de Abn op kantoor kunnen sporten.
Eens. Redenen om niet te hoeven sporten zijn altijd erg makkelijk te bedenken.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Conditie is een keuze
Jij hebt de tijd ook nog es.
Klopt, maar ik ben heel slecht in het alleen sporten, ik heb wel een abbo hier bij de sportschool overwogen.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Conditie is een keuze
Jij hebt de tijd ook nog es.
Heb je gelijk in.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:33 schreef STING het volgende:
[..]
Eens. Redenen om niet te hoeven sporten zijn altijd erg makkelijk te bedenken.
check.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:33 schreef STING het volgende:
[..]
Eens. Redenen om niet te hoeven sporten zijn altijd erg makkelijk te bedenken.
-Engel-, sorry dat ik nog niet heb gereageerd. Wel om half negen gekregen gewoon (halve dag terug).quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tofer was veel veranderd, dus ondanks dat veel dieren nog niet heel actief waren, wel erg genoten. En het weer was heerlijk, al had ik het soms een beetje koud zonder trui/jas. ]
Volgens mij ben ik wel een beetje verbrand ook
gaat eigenlijk best goed vandaag, haha!!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:35 schreef El_Matador het volgende:
Hey, ja, jij weer beter?
Ik ben ff eten, mijn eiwitgehalte op peil houden...
dat is ook echt zooooooooooooo leuk!! moet je echt doen!!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:37 schreef CherryLips het volgende:
ik wil een keertje naar beekse bergen, daar ben ik nog nooit geweest.
Hoe is t met jou?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]oke dan.....
* -Engel- geeft aftersun aan
Je KPD collectie wil die niet uploaden?quote:
Goed welquote:Op donderdag 7 april 2011 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe is t met jou?
(dank je, maar ik gebruikt het eigenlijk nooit
m'n tubgirl enzoquote:Op donderdag 7 april 2011 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je KPD collectie wil die niet uploaden?
Klinkt goed! Hmmz, kapper moet ik eigenlijk ook nogquote:Op donderdag 7 april 2011 20:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed wel
Geen stress gehad op het werk... de zon schijnt, de kapper had plaats.... en de schnitzel was ook goed![]()
dat ga ik zo zelf nog even doen, het moet nog zwart, zwarter, zwartst, hahaquote:Op donderdag 7 april 2011 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klinkt goed! Hmmz, kapper moet ik eigenlijk ook nog
Ik zat eerder te denken aan opengesperde oerwouden en plasfoto's voor StBabsquote:
tsja, ik moet geknipt en geschoren worden, dat doe je niet zo makkelijk zelf.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:40 schreef Delan het volgende:
[..]
dat ga ik zo zelf nog even doen, het moet nog zwart, zwarter, zwartst, haha
jawel joh, tondeusetje en klaaaaaaaaaar!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tsja, ik moet geknipt en geschoren worden, dat doe je niet zo makkelijk zelf.
Daarvoor is het nog net te langquote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef Delan het volgende:
[..]
jawel joh, tondeusetje en klaaaaaaaaaar!
Bij de Kristallnacht denk ik aan een avond op 9 november een tijdje terugquote:Op donderdag 7 april 2011 20:46 schreef El_Matador het volgende:
zadag 19:30 is prima schat.
daarna: Kristallnacht
Wij maken er iets mooiers van...quote:Op donderdag 7 april 2011 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij de Kristallnacht denk ik aan een avond op 9 november een tijdje terug
Ja, kan niet, gewoon binnen lopen, de vraag is, doe ik het zaterdag middag, of maandag middagquote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef Delan het volgende:
[..]
tja dan toch echt even het kappertje bellen he?
Juistemquote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van dat soort kristallen zeker.
Ik moet ook nog steedsquote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, kan niet, gewoon binnen lopen, de vraag is, doe ik het zaterdag middag, of maandag middag
Ik heb een leuke date, gaat ook erg mooi wordenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wij maken er iets mooiers van...
Heb trouwens vergaste familie
Waar ga je?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, kan niet, gewoon binnen lopen, de vraag is, doe ik het zaterdag middag, of maandag middag
ik dacht al laatstquote:Op donderdag 7 april 2011 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet ook nog steedsMaar ga over twee weken met een vriendin, de afspraak staat al, dan moet ik ook echt
ik denk bij wastmijnharenwelerglangmeisje in Overvecht.quote:
Zó onverzorgdquote:
(over)beharing bij vrouwenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg alweer een zomervachtje
Whut?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef STING het volgende:
[..]
Je zou zo hier in deze woonwijk passen
Het tweede deel van je post is nog steeds niet positiefquote:Op donderdag 7 april 2011 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op m'n hoofd
elders zie ik geen verschil
Breda?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb een leuke date, gaat ook erg mooi worden
Nee, dat noem ik geen datequote:
Die ene met die slechte adem?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, dat noem ik geen dateDat is óf "een leuke avond met een vriendin", óf "ik ga neuken"
slechte adem? Volgens mij heb jij iemand anders voor jequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:59 schreef Techno het volgende:
[..]Je dochter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik weet dat hij naar de kapper gaat. Dus ik vraag "Waar ga je?"quote:Op donderdag 7 april 2011 20:59 schreef STING het volgende:
[..]
Helaas, het weglaten van het woordje 'heen' is al genoeg.
Peace
"Naar welke kapper ga je, mijn waarde Peu?"quote:Op donderdag 7 april 2011 21:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet dat hij naar de kapper gaat. Dus ik vraag "Waar ga je?"
Daar hoeft geen "heen" achter
Ah, sod offquote:Op donderdag 7 april 2011 21:02 schreef STING het volgende:
[..]
"Naar welke kapper ga je, mijn waarde Peu?"
Moet ook alles voorkauwen
Ey mang, waar ga je?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:01 schreef Yuki het volgende:
Ik weet dat hij naar de kapper gaat. Dus ik vraag "Waar ga je?"
Daar hoeft geen "heen" achter
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Ey mang, waar ga je?
Straattaaltechnisch gezien is het wel in orde.
Ja met Yuki haar street cred is het wel in ordequote:Op donderdag 7 april 2011 21:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Ey mang, waar ga je?
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:06 schreef STING het volgende:
[..]
Ja met Yuki haar street cred is het wel in orde
Ga je? Ga je?? Ga je gaan?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Ey mang, waar ga je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |