insidergrapjequote:
Ja, dat herinner ik me idd, ik wilde nog vragen of die vier flesjes allemaal een andere hopsoort bevattenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor PeuRac, die BOOH.
Double Dog is inderdaad van diezelfde brouwer. Er staat ook onder: Good people drink good beer - Hunter S. Thompson (schrijver van Fear and Loathing . . .)
Die dingetjes van Brew Dog (die hebben Trashy Blonde onder andere) heb ik je nog niet laten proeven. Dit is een pak van 4 IPA's die allevier een andere hopsoort hebben. Voor de rest is de basis, bitterheid en alcoholpercentage hetzelfde. Daar had ik het nog met je over, maar dan van Mikkeler.
dat zijn de ergstequote:
Wat had ie te melden?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:29 schreef L-E het volgende:
Oh ja, vandaag bij de kinderarts geweest. Heerlijke man. Jammer dat-ie bijna 70 is.
Denk niet dat deze alleen een andere dry-hopping hebben gekregen, maar gewoon meegekookt. Verschillen zullen minder subtiel zijn dan bij de Mikkeler.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat herinner ik me idd, ik wilde nog vragen of die vier flesjes allemaal een andere hopsoort bevatten
Uitgebreid bloedbeeld geprikt, zoals ik wel verwachtte. Wat ik niet verwachtte: Peuter zn amandelen zijn "joekels", dus als er niet uit het bloedonderzoek komt willen ze die amandelen verwijderen. Dat kan namelijk wel de vermoeidheid/lusteloosheid verklaren.quote:
Oke.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Denk niet dat deze alleen een andere dry-hopping hebben gekregen, maar gewoon meegekookt. Verschillen zullen minder subtiel zijn dan bij de Mikkeler.
We gaan op jodenjacht?quote:
Ze gaan allemaal knock-out.quote:
Oh, das wel een verrassing ja.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Uitgebreid bloedbeeld geprikt, zoals ik wel verwachtte. Wat ik niet verwachtte: Peuter zn amandelen zijn "joekels", dus als er niet uit het bloedonderzoek komt willen ze die amandelen verwijderen. Dat kan namelijk wel de vermoeidheid/lusteloosheid verklaren.
Allevier je wieldoppen nog?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:33 schreef PeuRac het volgende:
Hey Joe, ben ff door je nieuwe buurtje gereden
LM-velgen met slotboutenquote:
Over veertien dagen, dan zijn alle uitslagen binnen.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, das wel een verrassing ja.
Wanneer mag je terugkomen?
Spannend!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Over veertien dagen, dan zijn alle uitslagen binnen.
het trekt bontkraagjes die drugs willen kopen aanquote:Op donderdag 7 april 2011 19:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LM-velgen met slotbouten
En een jong iemand in een grote auto schrikt af in zulke buurten
auto-lock doorsquote:Op donderdag 7 april 2011 19:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het trekt bontkraagjes die drugs willen kopen aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |