Knetterquote:

Hoi hoiquote:

Whutquote:Op donderdag 7 april 2011 19:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Achso.
Ik zag 't meer dat zij mijn vrouw was.
Nou jaquote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Niet dat ik gekke ideeën van je heb oid. Maar mocht ik ooit bewust naar een plek toe gaan waar jij op dat moment ook bent, zorg ik dat ik een paraplu en poncho bij me heb.

Volgens de foppe en sukke welquote:Op donderdag 7 april 2011 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whut
[..]
Nou jaHet is niet dat het er zo uit komt stromen of zo

Ja, maar dan moet je wel eerst een bepaald plekje indrukkenquote:

even de post waarin koelkast de boel overlaat aan driepinkquote:Op donderdag 7 april 2011 14:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ok, prima.
Ga jij het fijn regelen.
De hele dag is voor jou

Mag ikquote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel eerst een bepaald plekje indrukken

Hoezo dat?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
even de post waarin koelkast de boel overlaat aan driepink

Hij is wel echt de kleine afwezigequote:Op donderdag 7 april 2011 19:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
even de post waarin koelkast de boel overlaat aan driepink

alsof een paar regels zoals "bij het opvullen van een lege gat op het rooster alleen mainstream of verzoekjes draaien en van 10.00 t/m 22.00 geen hardcore, metal etc etc" de OP opeens onwijs veel llanger maakt.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De OP is juist bewust korter gemaakt omdat niemand de OP leest.
Nogmaals we zijn overal mee bezig. Dat had je kunnen weten want het is al zo vaak in het topic en on air geroepen.
Dan is jouw hele opmerking over iets aanpassen dus zwaar overbodig.

quote:Op donderdag 7 april 2011 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit is toch niet serieus snoop

autotunequote:Op donderdag 7 april 2011 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
teh fuck is met hem gebeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |