tssss, daar red ik het echt niet mee in 2 maanden, zoveel is dat niet hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:03 schreef Alicey het volgende:
Waar bel je ign heen als je 300 euro in 2 maanden tijd verbelt?
De vraag van TS was niet om een oordeel te vellen over haar gedrag.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:41 schreef Swine het volgende:
Je bent kansloos als je op deze manier misbruik van een persoon maakt. Ook al geeft deze persoon zelf aan dat hij dat zo wilt.
Bescherm deze persoon op zo'n moment tegen zichzelf en doe er niet aan mee.
Als je een echte persoonlijkheid en geweten hebt betaal je het terug. Jij bent degene geweest die misbruik heeft gemaakt van de situatie dus je zal ook zo mans moeten zijn om de consequenties ervan te accepteren.
Stuur die vriend naar een psycholoog en doe zelf gewoon niet meer van zulks soort stomme dingen...
Ik denk dat LostFormat erop doelt dat de jongen bluft met de politie. Immers, dan komt wel de hele situatie naar buiten. Als hij alleen aangifte doet van 'diefstal', dan zal jij gehoord worden en de rest van de situatie erbij vertellen. En vermoedelijk zit hij daar niet op te wachten. Of is het algemeen bekend dat deze jongen deze 'behoefte' heeft?quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:27 schreef test2011 het volgende:
@LostFormat .. En wat kan hij dan doen bij de politie? Een aangifte?
Dat dus!quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:34 schreef Sander het volgende:
In zo'n slaaf/meester situatie (of hoe je het ook noemen wil) is het op zich ook wel een kutstreek om 300 euro weg te bellen
Alleen in jouw denkwereld maanvis.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:36 schreef Maanvis het volgende:
Dit valt onder geestelijk misbruik, daar kan een flinke gevangenisstraf tegenover staan.
Sinds wanneer is het verbellen van 300 euro geestelijk misbruik?quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:36 schreef Maanvis het volgende:
Dit valt onder geestelijk misbruik, daar kan een flinke gevangenisstraf tegenover staan.
dat niet, maar het afnemen van de telefoon op dreiging van slaags met de zweep wel!quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het verbellen van 300 euro geestelijk misbruik?
En waar lees jij dat dat het geval is?quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat niet, maar het afnemen van de telefoon op dreiging van slaags met de zweep wel!
nou, dat is met mijn gebrekkige kennis van slavernij meestal het geval hè.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:58 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En waar lees jij dat dat het geval is?
Je neemt het dus aan... In dit geval geen verstandige keuze lijkt mequote:Op vrijdag 8 april 2011 09:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou, dat is met mijn gebrekkige kennis van slavernij meestal het geval hè.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |