abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95722960
wth is er met die lindas aan de hand... tis wel vaker zo :P
pi_95724470
Uitbetaling is altijd op of na de 21e..
pi_95724534
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 18:40 schreef Troeta het volgende:
Uitbetaling is altijd op of na de 21e..

Niet deze maand. :P
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  dinsdag 19 april 2011 @ 18:43:44 #154
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_95724616
Ach, dat ene dagje wachten. :P
Nothing is what it seems
pi_95724656
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 18:43 schreef Viper86 het volgende:
Ach, dat ene dagje wachten. :P
Was het maar een dagje. Verder niets tegen de TNT hoor, heb er een prima tijd gehad. Maar de afdeling uitbetaling is waardeloos.
  dinsdag 19 april 2011 @ 18:47:55 #156
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_95724828
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 april 2011 18:44 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Was het maar een dagje. Verder niets tegen de TNT hoor, heb er een prima tijd gehad. Maar de afdeling uitbetaling is waardeloos.
Het kan inderdaad vervelend zijn als je het echt op dit moment nodig hebt. Dan kan een dagje best lang zijn.
Nothing is what it seems
pi_95725089
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 18:47 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Het kan inderdaad vervelend zijn als je het echt op dit moment nodig hebt. Dan kan een dagje best lang zijn.
Ik geloof dat je het niet helemaal begrijpt ;)
Deze betaling had eind januari al gedaan moeten zijn.
  dinsdag 19 april 2011 @ 18:59:36 #158
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_95725364
Hmm, ja, dan is het een ander verhaal. :N Had niet alle berichten teruggelezen. :P
Nothing is what it seems
pi_95725778
Lijkt me sterk dat het na al die jaren ineens op de 20e komt, maar ben benieuwd!
Ik snap niet dat je hebt gepikt dat het geld er nog niet is, dit hoort gewoon aan het einde van ej contract of bij ontslag uitbetaald te worden.
pi_95726424
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 19:08 schreef Troeta het volgende:
Lijkt me sterk dat het na al die jaren ineens op de 20e komt, maar ben benieuwd!
Ik snap niet dat je hebt gepikt dat het geld er nog niet is, dit hoort gewoon aan het einde van ej contract of bij ontslag uitbetaald te worden.
Nu ik het zo opschrijf verbaas ik me er ook over, maar ik ben er dan ook al in februari achteraan gegaan toen ik niets ontving op de betaaldatum. Situatie werd duidelijk uitgelegd en het was een oerdomme fout aan hun kant, maar wel te begrijpen.
Toen hebben we de afspraak gemaakt dat het maart uiterlijk april op mijn rekening zou staan, nou niet dus.

Iemand heeft me ook nog gewaarschuwd in dit topic dat de uitbetalingen na ontslag zo moeilijk gaan :P
pi_95726461
[henk en ingrid modus] Tof dat loon dan een dag eerder komt, elke dag op de TNT rekening is een te veel. Hoge heren in Den Haag die bonus trekken van onze centen moeten ook gestopt worden.[/henk ingrid modus]

Een-na-laatste strookje van PostNL, over 11 dagen zullen al je extra uren uitbetaald worden door PostNL/PostaNaaL/PostiNheL/PostNogLater.

Heb ook wel gehoord dat uitbetalingen na ontslag altijd moeilijk gaan, gewoon elke dag bellen zal wel helpen
pi_95726497
PostiNheL _O-
  dinsdag 19 april 2011 @ 19:30:48 #163
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_95727098
:')
Nothing is what it seems
pi_95728144
PostNihiL
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:52:02 #165
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_95740726
Vandaag voor het eerst de post niet opgehaald op ons VBG maar in zo'n veredelde schuur in de buurt.
Maakt het er echt gezelliger op allemaal, alleen in zo'n donker schuurtje je grijze tassen pakken en de boel daar weer neer neerplempen.

Wel irritant dat ze dan geen gegevens ophangen m.b.t de HAH, overgebleven post, verkeerd gesorteerden etc. maar dat zal ik morgen dan maar even navragen. :+
pi_95742740
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:52 schreef Lastpost het volgende:
Vandaag voor het eerst de post niet opgehaald op ons VBG maar in zo'n veredelde schuur in de buurt.
Maakt het er echt gezelliger op allemaal, alleen in zo'n donker schuurtje je grijze tassen pakken en de boel daar weer neer neerplempen.

Wel irritant dat ze dan geen gegevens ophangen m.b.t de HAH, overgebleven post, verkeerd gesorteerden etc. maar dat zal ik morgen dan maar even navragen. :+
Die moet je in de oranje bezorgmap stopppen en die achterlaten in het hondenhok/depot. Tenminste hier gaat het zo.
Hier hebben ze nog op 3 van de 5 depots een Senseo, een heeft er een WC en een een Dixie. Echt onhandig is dat er nu twee depot gewoon dichtgaan om 4 uur op zaterdag.
Overigens haat ik post ophalen bij depots, altijd als ik een wijk moet doen vanaf een depot gaat er iets mis, post die der nog niet staat, wijk die al weggebracht word.
pi_95743038
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 14:48 schreef rub3n het volgende:
Dat wordt in de korte broek bussen lichten! :)
Hoe moeilijk word daarover gedaan? Enige wat ik van TNT heb is een jas :') Verder NIKS

Met dit warme weer ga ik die jas echt niet aan doen, maar hoe erg is het als je bij haalklanten in korte broek aan komt?

Ik moet vrijdag (Goede Vrijdag) werken trouwens, zal wel aardig rustig zijn dan vermoed ik?

En over salaris, ik ben ook wel weer toe aan salaris ja, hoop dat het lekker veel is, volgens mij krijg ik nog flink wat overuren uitbetaald namelijk.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 19 april 2011 @ 23:30:05 #168
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_95743084
Bij haalklanten moet je zichtbaar als TNT'er zijn. Over korte broeken doen ze meestal niet lastig.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_95743199
Dan zal ik m'n TC wel even een schop geven dat ik kleding nodig heb. Of moet ik daar zelf achteraan gaan? Officiëel gaat het via zo'n site toch? Maar ik heb al vaak voorbij zien komen in dit topic dat dat waardeloos is etc etc
  dinsdag 19 april 2011 @ 23:33:15 #170
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_95743254
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 23:24 schreef carboni het volgende:

[..]

Die moet je in de oranje bezorgmap stopppen en die achterlaten in het hondenhok/depot. Tenminste hier gaat het zo.
Hier hebben ze nog op 3 van de 5 depots een Senseo, een heeft er een WC en een een Dixie. Echt onhandig is dat er nu twee depot gewoon dichtgaan om 4 uur op zaterdag.
Overigens haat ik post ophalen bij depots, altijd als ik een wijk moet doen vanaf een depot gaat er iets mis, post die der nog niet staat, wijk die al weggebracht word.
Hier staat een tafel en twee stoelen, geen eens een lamp ofzo, laat staan een sanitaire voorziening. _O-
En dat was het, niets geen mappen of iets in die richting, totaal niets.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 19 april 2011 @ 23:33:53 #171
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_95743294
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 23:32 schreef Think_Pad het volgende:
Dan zal ik m'n TC wel even een schop geven dat ik kleding nodig heb. Of moet ik daar zelf achteraan gaan? Officiëel gaat het via zo'n site toch? Maar ik heb al vaak voorbij zien komen in dit topic dat dat waardeloos is etc etc
Officieel gaat het idd via een site, maar we zullen allemaal wel nieuwe kleding krijgen over een tijdje :')
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_95743837
quote:
Bij mij duurde het negen maanden voordat ik mijn kleding had. Je moet op internet je maten invallen, maar daar wordt dan nog niks mee gedaan. Ik moest nog 14x zeuren voordat mijn tc het daadwerkelijk uitvoerde (lees: uitbesteden aan iemand op het kantoor die het weer moest regelen).
pi_95744003
Pfff, ik heb een half jaar contract, dus ik ga waarschijnlijk uniform-loos door mijn tijd heen.
Als ik het zo hoor.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_95746811
quote:
Op de website moet je maatgegevens invoeren, eerste kledingpakket (voor zaterdagwerkers iig) moet teamcoach bestellen. Dan ga je na 3 jaar ofzo pas punten opbouwen en kun je zelf dingen bestellen (als zaterdagwerker).
lama
pi_95746893
Ik ben nu 2 maanden bij TNT in dienst en loop ook nog altijd in mijn eigen kleding. Het staat pauper (net alsof je geen "echte" postbezorger bent) en het zorgt best wel eens voor verwarring bij mensen, maar ja. Niet mijn probleem, moeten ze me maar kleding geven. Ik heb mijn maten lang geleden al achtergelaten op die stomme website van ze :P
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')