quote:
Was het maar een dagje. Verder niets tegen de TNT hoor, heb er een prima tijd gehad. Maar de afdeling uitbetaling is waardeloos.quote:
Het kan inderdaad vervelend zijn als je het echt op dit moment nodig hebt. Dan kan een dagje best lang zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Was het maar een dagje. Verder niets tegen de TNT hoor, heb er een prima tijd gehad. Maar de afdeling uitbetaling is waardeloos.
Ik geloof dat je het niet helemaal begrijptquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:47 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Het kan inderdaad vervelend zijn als je het echt op dit moment nodig hebt. Dan kan een dagje best lang zijn.
Nu ik het zo opschrijf verbaas ik me er ook over, maar ik ben er dan ook al in februari achteraan gegaan toen ik niets ontving op de betaaldatum. Situatie werd duidelijk uitgelegd en het was een oerdomme fout aan hun kant, maar wel te begrijpen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:08 schreef Troeta het volgende:
Lijkt me sterk dat het na al die jaren ineens op de 20e komt, maar ben benieuwd!
Ik snap niet dat je hebt gepikt dat het geld er nog niet is, dit hoort gewoon aan het einde van ej contract of bij ontslag uitbetaald te worden.
Die moet je in de oranje bezorgmap stopppen en die achterlaten in het hondenhok/depot. Tenminste hier gaat het zo.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:52 schreef Lastpost het volgende:
Vandaag voor het eerst de post niet opgehaald op ons VBG maar in zo'n veredelde schuur in de buurt.
Maakt het er echt gezelliger op allemaal, alleen in zo'n donker schuurtje je grijze tassen pakken en de boel daar weer neer neerplempen.
Wel irritant dat ze dan geen gegevens ophangen m.b.t de HAH, overgebleven post, verkeerd gesorteerden etc. maar dat zal ik morgen dan maar even navragen.
Hoe moeilijk word daarover gedaan? Enige wat ik van TNT heb is een jasquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:48 schreef rub3n het volgende:
Dat wordt in de korte broek bussen lichten!
Hier staat een tafel en twee stoelen, geen eens een lamp ofzo, laat staan een sanitaire voorziening.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:24 schreef carboni het volgende:
[..]
Die moet je in de oranje bezorgmap stopppen en die achterlaten in het hondenhok/depot. Tenminste hier gaat het zo.
Hier hebben ze nog op 3 van de 5 depots een Senseo, een heeft er een WC en een een Dixie. Echt onhandig is dat er nu twee depot gewoon dichtgaan om 4 uur op zaterdag.
Overigens haat ik post ophalen bij depots, altijd als ik een wijk moet doen vanaf een depot gaat er iets mis, post die der nog niet staat, wijk die al weggebracht word.
Officieel gaat het idd via een site, maar we zullen allemaal wel nieuwe kleding krijgen over een tijdjequote:Op dinsdag 19 april 2011 23:32 schreef Think_Pad het volgende:
Dan zal ik m'n TC wel even een schop geven dat ik kleding nodig heb. Of moet ik daar zelf achteraan gaan? Officiëel gaat het via zo'n site toch? Maar ik heb al vaak voorbij zien komen in dit topic dat dat waardeloos is etc etc
Bij mij duurde het negen maanden voordat ik mijn kleding had. Je moet op internet je maten invallen, maar daar wordt dan nog niks mee gedaan. Ik moest nog 14x zeuren voordat mijn tc het daadwerkelijk uitvoerde (lees: uitbesteden aan iemand op het kantoor die het weer moest regelen).quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:32 schreef Think_Pad het volgende:
Dan zal ik m'n TC wel even een schop geven dat ik kleding nodig heb. Of moet ik daar zelf achteraan gaan? Officiëel gaat het via zo'n site toch? Maar ik heb al vaak voorbij zien komen in dit topic dat dat waardeloos is etc etc
Op de website moet je maatgegevens invoeren, eerste kledingpakket (voor zaterdagwerkers iig) moet teamcoach bestellen. Dan ga je na 3 jaar ofzo pas punten opbouwen en kun je zelf dingen bestellen (als zaterdagwerker).quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:32 schreef Think_Pad het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |