Ligt er aan, op de foto kan ik niet zien of er verder nog iets van een CV aan hangt, je kunt het natuurlijk proberen, kwaad kan het niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:54 schreef Milkmannetje het volgende:
Dus voor dubbeltarief lees ik in dat topic?
Maar ik kan em ook uitzetten. Dat is logisch?
Ah dat is het, ik heb natuurlijk electrisch gasquote:Op donderdag 7 april 2011 18:06 schreef LompeHork het volgende:
Apart, als het een huurwoning is zou ik eens navraag doen bij de woningbouwvereniging als ik jou was. Wie weet heb je nu iets uit staan waarvan de woningbouw vindt dat het aan moet staan.
edit: Of je kachel moet nu natuurlijk uit staan.![]()
LompeHork moet even leren lezen GASkachelquote:Op donderdag 7 april 2011 18:07 schreef Milkmannetje het volgende:
[..]
Ah dat is het, ik heb natuurlijk electrisch gas
Ik dank u zeer vriendelijk, zo'n uitgebreide doch straight to the point beschrijving had ik nog niet gevonden! Dank!quote:Op donderdag 7 april 2011 18:56 schreef Vonkenboer het volgende:
Dat "ding" is een dubbelpolig schakelend boilerrelais, de boiler zelf is waarschijnlijk al jaren terug al verdwenen, hebben ze het relais gewoon laten zitten.
Dat relais schakelde de boiler automatisch in (door een puls in het elektranet) bij overgang van het dag naar nacht tarief. Vaak wordt zo'n boiler dan in de daluren dus 's avonds of nachts warm gemaakt omdat dit goedkoper is
Met de knoppen kon je handmatig de boiler aanzetten zodat hij toch ging verwarmen (als je bijvoorbeeld ala minuut extra veel warm water nodig had).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |