Dat valt best mee hoe duur een praktijkexamen bij het CBR is..quote:Op donderdag 7 april 2011 21:33 schreef ElRey85 het volgende:
16 lessen, geen idee wat die hebben gekost, 3 jaar geleden met een gemiddeld tarief.
En dan dus de 3 examens, theorie, bijzondere verrichtingen en praktijk.
Ik gok ergens tussen de 1200 en 1500 euro maar ik wil er eerlijk gezegd niet over nadenken, vooral omdat je werkelijk kotsmisselijk word van de woekertarieven van hetCBR
In 2 dagen alles halen?? is dat mogelijk dan??quote:Op donderdag 7 april 2011 19:31 schreef menmulder het volgende:
Ik moet volgende week beginnen, maar hoop een 2 dagen spoedcursus te kunnen doen volgende de rijschool zo rond de 950 euro ...
Volgens de rijschool wel, 2 dagen van 8 tot 17:00 lange dagen dus met aan het eind van elke dag het examen. Maar moet eerst de intoets nog halen dus effe afwachten of ik uberhoud in aanmerking kom voor het 2 dagen paket.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:01 schreef ItWasWritten het volgende:
[..]
In 2 dagen alles halen?? is dat mogelijk dan??
Heb je je B-rijbewijs of een ander rijbewijs?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:01 schreef ItWasWritten het volgende:
Ik zie het al, ik moet dus gewoon rond de 1500 rekenen voor mezelf.
Wat raden jullie mij aan? in een vrije week veel uur gaan lessen of spoedcursus doen, of de lessen uitsmeren? Verder nog aanraders qua rijscholen in omgeving Alkmaar?
in alkmaar zitten meerdere goede rijscholen: hoekstra, MOC en Bolweg, en andere.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:01 schreef ItWasWritten het volgende:
Ik zie het al, ik moet dus gewoon rond de 1500 rekenen voor mezelf.
Wat raden jullie mij aan? in een vrije week veel uur gaan lessen of spoedcursus doen, of de lessen uitsmeren? Verder nog aanraders qua rijscholen in omgeving Alkmaar?
Heb al een aantal jaar rijervaring en een b rijbewijs dus dat zou moeten helpen ja..quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:14 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Heb je je B-rijbewijs of een ander rijbewijs?
Zoja, dan zou ik het binnen een week doen, je hebt namelijk al verkeersinzicht en dat hoef je dan alleen nog maar een beetje aan te scherpen. Als je nog geen rijbewijs hebt zou ik het uitsmeren en meer lessen nemen, want verkeersinzicht ontwikkelen duurt ook wel ff.
Mijn belangrijkste factor is toch wel de prijs... maar zal morgen wel even kijken dan waar die zitquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:32 schreef Spro het volgende:
[..]
in alkmaar zitten meerdere goede rijscholen: hoekstra, MOC en Bolweg, en andere.
Moc en Bolweg behoren tot de allerbeste.
ik heb zelf bij Bolweg gelest, en raad je die absoluut aan, hele relaxte lessen,veel lol tijdens de lessen, je leert meer dan alleen noodzakelijk, in weinig lessen...
ik zou zo weer bij Bolweg gaan lessen!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |