abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95215527
Ik was tussen de 1250 en 1500 euro kwijt dacht ik. Reken op 1500 en je hebt genoeg denk ik
pi_95216373
1200 gulden (545 euro) + een paar tientjes voor het theorie examen.
Was voor een pakket van 12 lessen + een examen + 'gratis' herkansing in geval van zakken.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_95217528
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:01 schreef ItWasWritten het volgende:
Ik zie het al, ik moet dus gewoon rond de 1500 rekenen voor mezelf.

Wat raden jullie mij aan? in een vrije week veel uur gaan lessen of spoedcursus doen, of de lessen uitsmeren? Verder nog aanraders qua rijscholen in omgeving Alkmaar?
in alkmaar zitten meerdere goede rijscholen: hoekstra, MOC en Bolweg, en andere.
Moc en Bolweg behoren tot de allerbeste.
ik heb zelf bij Bolweg gelest, en raad je die absoluut aan, hele relaxte lessen,veel lol tijdens de lessen, je leert meer dan alleen noodzakelijk, in weinig lessen...
ik zou zo weer bij Bolweg gaan lessen!!
Als het doen niet deugt,is het laten beter.
pi_95231934
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:14 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Heb je je B-rijbewijs of een ander rijbewijs?

Zoja, dan zou ik het binnen een week doen, je hebt namelijk al verkeersinzicht en dat hoef je dan alleen nog maar een beetje aan te scherpen. Als je nog geen rijbewijs hebt zou ik het uitsmeren en meer lessen nemen, want verkeersinzicht ontwikkelen duurt ook wel ff.
Heb al een aantal jaar rijervaring en een b rijbewijs dus dat zou moeten helpen ja..

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:32 schreef Spro het volgende:

[..]

in alkmaar zitten meerdere goede rijscholen: hoekstra, MOC en Bolweg, en andere.
Moc en Bolweg behoren tot de allerbeste.
ik heb zelf bij Bolweg gelest, en raad je die absoluut aan, hele relaxte lessen,veel lol tijdens de lessen, je leert meer dan alleen noodzakelijk, in weinig lessen...
ik zou zo weer bij Bolweg gaan lessen!!
Mijn belangrijkste factor is toch wel de prijs... maar zal morgen wel even kijken dan waar die zit
pi_95231948
thanks iedereen voor het advies!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')