Komt wel overeen met mijn ervaringen, maar ik wilde me eigenlijk gaan focussen op wat gevuldere vrouwen. Mijn laatste relatie was 48kgs (na 2 kinderen!), daarvoor ook 2 slanke dennen met B-cup en de laatste waarvan ik de specs nog weet was dan weliswaar een C-D cup met 65kgs maar zo frigide als ik weet niet wat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat klopt. Sowieso als je veel vet hebt zet je dat ook errug makkelijk om in spieren.
Overigens: Vrouwen met kleine borsten sneller geil
Nou ja, hij heeft ten minste een baan - dat is alweer een plus toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:49 schreef Seven. het volgende:
. Die pudding is er wat over. Meneer was vandaag chagerijnig want hij stond in de file en op het werk liep het ook niet echt van een leien dakje, geloof ik.
Ik durf de opmerking niet te makenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:08 schreef macondo het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft ten minste een baan - dat is alweer een plus toch?
Zeker een grote plus. Hij werkt ook hard en veel, wat ik er zo van mee krijg.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:08 schreef macondo het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft ten minste een baan - dat is alweer een plus toch?
Juist!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:41 schreef -Engel- het volgende:
Kleine handjes hebben is dus goed....
Nice
Ook voor een man?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:41 schreef -Engel- het volgende:
Kleine handjes hebben is dus goed....
Nice
Oeh geil, die noem ik altijd "The Octopus"quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:27 schreef Seven. het volgende:
Ik heb kleine handjes met lange dunne vingertjes.
Ik heb grote handenquote:
Daar gaat m'n weekendje jacuzziquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:00 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Echt niet!![]()
Ben helemaal in![]()
No dating for me!
Shit te laatquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:00 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Echt niet!![]()
Ben helemaal in![]()
No dating for me!
61 kg. beat that.... weeg volgens mijn minder dan sommige vrouwen hier.quote:
Minder dan mij.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
61 kg. beat that.... weeg volgens mijn minder dan sommige vrouwen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |