Het kwam mij niet echt over. Maar kan het mis hebbenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:06 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Kan, maar in mijn ogen al heel wat beter te pruimen dan Moody Mo.....
Alleen die stem al klinkt veel beter....
En het filmpje zal al genoeg zijn om Moody Mo in overdrive te schoppen en de hel; te doen losbarsten....
Maar dat is dan mijn idee, als amateur Psycho
gatverdamme wat een rothoofdquote:
die flappert gelijk met haar oren als ze weer eens gaaptquote:
The plot thickens..... We zullen wel zien of ze er persoonlijk zal zijn, maar dat er uitwerpselen in de ventilator zullen komen, is voor mij al heel duidelijk....quote:Op donderdag 7 april 2011 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar dat bericht is verwijderd van haar Hyves.
Dat is harstikke handig als het heel warm is.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die flappert gelijk met haar oren als ze weer eens gaapt
heel erg veel plezier, en je weet het he, als je het podium op geroepen wordt roep je steeds maar SST hahahaquote:Op donderdag 7 april 2011 17:08 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik ben er vandoor, Vanavond Jiskefet. Tot vanavond laat![]()
![]()
Reksie de eer van Ridderpromotie is weer aan jou!
Aaaaaah..... Je gaat het barsten van de bom missen henk.......quote:Op donderdag 7 april 2011 17:08 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik ben er vandoor, Vanavond Jiskefet. Tot vanavond laat![]()
![]()
Reksie de eer van Ridderpromotie is weer aan jou!
Achja gelukkig kan je tegenwoordig goed terugkijkenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:09 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Aaaaaah..... Je gaat het barsten van de bom missen henk.......
Zeker weten?
he lekker sexy ding ben je je jurkje weer onderweg verloren................quote:Op donderdag 7 april 2011 17:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is harstikke handig als het heel warm is.
Schiet me ineens iets van hoogmoed en een val te binnen......quote:Op donderdag 7 april 2011 17:09 schreef Vultarian het volgende:
Laura heeft 2 keer gedrukt, weet die domme doos zelf al niet meer, keertje gratis op aafke gedrukt na de clues over flipje. dus helemaal geen 100% score
Ook hier zijn hoed en rand niet bekend...... Ik kijk het nog even aan voor ik commentaar ga gevenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:09 schreef Je_Psychiater het volgende:
Dat zo'n scharreltje (Johanna) van Maik na twee maanden nog achter hem aanloopt, zal wel goed betalen door NET5.
ik heb van de week uitzening 2 gekeken was via rtlgemistquote:Op donderdag 7 april 2011 17:03 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik kijk er niet naar, dus excuus aan jou voor mijn fout. Ik lees in de media alleen over dat Amanda erin zit.
Plezier vanavondquote:Op donderdag 7 april 2011 17:10 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Achja gelukkig kan je tegenwoordig goed terugkijken
maar daar stapte ze weer vanaf toen flip zei dat de "slumdog millionaire" film een clue was van gerard, en dat was jo's enige reden om aan bollywood te denkenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:11 schreef bull1966 het volgende:
Jo had het vannacht ook over bollywooddanser bij Karim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |