Red, wat spannend zeg!! Heb je een linkje? Mag ook per pm!!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:42 schreef iamredleader het volgende:
Huis #1 was leuk maar niet wat we zoeken. Huis #2 heb ik om 18 een tweede bezichtiging met tinu en broer D, en ik heb helemaal vlinders in m'n buik
Je kan hier vragen wat je wilt per PM, antwoord krijg je toch nooit...quote:Op donderdag 7 april 2011 16:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Red, wat spannend zeg!! Heb je een linkje? Mag ook per pm!!
Huhquote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan hier vragen wat je wilt per PM, antwoord krijg je toch nooit...
Hoi Yuri.quote:
Is dat zo??quote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik geef wel antwoord.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:57 schreef Soempie het volgende:
Is de rest ook de pm's aan het checken?
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:57 schreef Soempie het volgende:
Is de rest ook de pm's aan het checken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen functie, dus die kan ik er niet inzettenLinkedIn zou kunnen maar dat is dan de enige 'social media' die ik erin zit en da's weer zo weinig denk ik. Huisadres vind ik onnodig want ik ben niet van plan om hier mensen te ontvangen als het om werk gaat
Dan blijft er niet heel veel over
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Was even op reis...quote:Op donderdag 7 april 2011 16:54 schreef Cobra4 het volgende:
Je kan hier vragen wat je wilt in de SC, antwoord krijg je toch nooit.
Ah, duidelijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was even op reis...
Het was meer een reactie op de vraaggisteren van Etcie aan Soempie om via PM haar nieuwe adres door te geven. Ik ook enthousiast doen en niets meer gehoord...
Niks ernstigs, maar daar doelde ik dus op nu ook Diaan aan IARL vraagt om iets per PM...
Het is een bewerking van Einstein'squote:Op donderdag 7 april 2011 17:44 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, en misschien is het 'anywhere' ipv 'everywhere'
Maar zal even kijken. Zou wel een blunder zijnquote:Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Nja, in die zin is het heel logisch welquote:Op donderdag 7 april 2011 17:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is een bewerking van Einstein's
[..]
Maar zal even kijken. Zou wel een blunder zijn
En thanks, natuurlijkquote:Op donderdag 7 april 2011 17:44 schreef LadyBlack het volgende:
Whoa, ik vind de layout echt heel mooi Etc!
Mjah maar ik weet zelf nog niet eens wat ik nou precies wil gaan doenquote:Maar zou je misschien niet erop zetten wat je voor iemand kunt betekenen? Je hebt dan wel geen functie, maar je kunt wel een aantal functies uitoefenen toch? Bachelor of communication klinkt wat vaag, in mijn oren althans
I know the feelingquote:Op donderdag 7 april 2011 17:50 schreef Etcetera het volgende:
Mjah maar ik weet zelf nog niet eens wat ik nou precies wil gaan doendat maakt het juist zo moeilijk
Ik laat het nog even wachten inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2011 17:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
I know the feeling
Maar je kunt er een paar functies opzetten, gewoon eens kijken hoe dat staat en dan nog weer eens laten lezen aan vrienden of mensen die er wat meer verstand van hebben op jouw vakgebied.
Dat is een optie maar doe ik liever niet. Straks zijn deze lelijk als ze gedrukt zijnquote:Of je maakt een paar verschillende
Dat deed Nu.NL ook alquote:Op donderdag 7 april 2011 17:31 schreef MadMaster het volgende:
Atsuko meldt aardbeving en tsunami in Japan...
Het kan allebei lijkt mijquote:
Er zijn al heel lang geen kogelbrieven meer verstuurd. Wellicht tijd voor het herinstellen van een oude traditie?quote:
Ik zeg wel gelijk: hij is nu niet rijklaar. Er moet best wat aan gebeuren (ophang/vering, motor nakijken) wat ik zo 1 2 3 niet uit m'n hoofd weetquote:Op donderdag 7 april 2011 11:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien ga ik deze zomer een tour door Europa doen en daarvoor zouden we dan een auto nodig hebben. Misschien dat die BMW t.z.t. een leuke optie is. Hij is dus niet ter vervanging van het gele gevaar, die heeft me gisteren prima thuis gebracht. Al werd het wel even spannend toen ie niet direct weer wilde starten in de file
Ik hoorde dat je nog een clown zochtquote:Op donderdag 7 april 2011 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gister was dus echt best wel klote en ik was van plan de hele avond alleen op mijn kamer te mokken. Iedereen wilde langs komen en ik zei nee maar niemand luisterde, dus uiteindelijk zaten er negen van mijn beste vrienden in mijn kamer met prosecco, andere wijn, frambozen, watrepijp en wiet. Werd uiteindelijk keigezellig. vandaag beter dan ook... maar toch. fuck.
Dan ken jij mijn vrienden nietquote:Op donderdag 7 april 2011 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je nog een clown zocht
Als je geen zin had in bezoek, waarom dan wel open gedaan?
Klinkt toch nog wel gezellig
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was even op reis...
Het was meer een reactie op de vraaggisteren van Etcie aan Soempie om via PM haar nieuwe adres door te geven. Ik ook enthousiast doen en niets meer gehoord...
Niks ernstigs, maar daar doelde ik dus op nu ook Diaan aan IARL vraagt om iets per PM...
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dan ken jij mijn vrienden nietDie hadden een raam gebroken als ik ze niet binnen had gelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |