abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95232831
Zo, terug... wat een drukte op de weg terug (A4, A10, A1...) en de agressie van andere mede weggebruikers :o maargoed, veilig thuis! Was een heerlijk dagje! Kom thuis, kijk in de spiegel... Hele decolleté verbrand :') :D en Leia heeft een lekker bruin kleurtje!

Kleine impressie :+

Jut en Jul gingen naar Blijdorp

Leia had er zin in!

is geen tandje hoor! Ze heeft een 'melkparel' onder haar tong.. soort verstopte melkklier achtig iets.. huisarts noemt het embryonale afwijking.. kan geen kwaad, maar het valt wel mega op..

Vermoeiend, wel. Zo'n dag!

O+

En onze Floor :P er kwam nog een vriendinnetje van mij langs, en haar tas was erg interessant :Y)
pi_95233727
Overigens was het echt heel erg cute bij het afscheid.. Leia en Floris gingen hun handjes in elkaar doen, en aan elkaar voelen, en lachen O+ O+ *rammel*
pi_95234834
Wat een mooi stel bij elkaar O+ mooie dag uitgekozen 8-)

Hier al een week ellende met de tandjes, weinig eten en drinken en zure poep tot aan haar nek :r en af en toe wat koorts.
pi_95236853
Hè, wat naar dat ze er zo'n last van heeft -O-
  vrijdag 8 april 2011 @ 21:47:35 #25
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_95237728
Heej Mereltje, bij jullie ook dus! Ik heb de HA zelfs gebeld omdat Nathan minder eet en drinkt, maar goed, tandjes dus :')

Heerlijke dag Orea en Son!
pi_95237791
Ziet er heel gezellig uit Sonnetje en Orea, dat zijn echte vriendjes!
Leuk gedaan becky27, dat word een leuk feestje volgens mij!
Nathan die al kan zitten, een hele nieuwe wereld die opengaat voor hem :D

Ik kom me hier nu dus melden met grote Mex met zijn kadootje

Wat gaat het snel ineens rond het half jaar, draaien, meppen, lachen, jengelen, herkenning enz. we genieten volop van hem!
pi_95237872
Mex O+ lekker ding! Gefeliciteerd met je half jaar!! En wat een leuk cadeautje heb je gekregen :D!

Nathan ook al zo'n last van zijn tanden... arm ding.. hmmmzz, laat de tanden van Leia maar komen, ik vrees nu dat we ze straks allemaal in 1 keer krijgen :X
pi_95238951
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 20:39 schreef Orea het volgende:
Overigens was het echt heel erg cute bij het afscheid.. Leia en Floris gingen hun handjes in elkaar doen, en aan elkaar voelen, en lachen O+ O+ *rammel*
ja dat was echt heeel schattig O+

die laatste foto _O- hij ziet er wel eng uit doir die zon :')
pi_95240245
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 21:47 schreef pessie het volgende:
Heej Mereltje, bij jullie ook dus! Ik heb de HA zelfs gebeld omdat Nathan minder eet en drinkt, maar goed, tandjes dus :')

Heerlijke dag Orea en Son!
Helaas kan de HA er niet zoveel aan doen.
Heb via een vriendin Teetha gekregen (homeopatisch) uit Ierland vandaag.

Moet zeggen dat het erg effectief is, maar die tweede tand mag van mij nu wel doorkomen.
Recensie :D _O- 'My baby loves them so much that he actually sticks out his tongue when he sees the packet'

Ik had zelf Chamodent maar had niet echt het idee dat dat iets hielp.

Welkom Troeta *O* leuk speelding voor Mex :)
pi_95240611
mex en troeta welkom!

orea, leia, son en floris wat hebben jullie een fijne dag gehad!

verder tandjesleed bij vele :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')