Het zal idd kliekjes vorming worden ben ik bangquote:Op zondag 17 april 2011 21:58 schreef formerjellybean het volgende:
joh dit word straks knokken op de meet![]()
![]()
Waar kan ik me inschrijven?quote:
Bij mijquote:
Maar ik ben jou type nietquote:
Geduld er komen vast wel meer inschrijvingenquote:
Zolang er maar genoeg vrouwen zijn, ben ik gamequote:Op zondag 17 april 2011 22:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geduld er komen vast wel meer inschrijvingen
2 vrouwen is genoeg tochquote:Op zondag 17 april 2011 22:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zolang er maar genoeg vrouwen zijn, ben ik game
Myraela zeker?quote:Op zondag 17 april 2011 22:35 schreef formerjellybean het volgende:
Is misschien toch handig om een modereter (hihi) als toezicht erbij te hebben
Roemruchte mod van ONZ. Zou "het" met Socios gedaan hebben op een Meet...quote:
Als is ze knap, Myraela is zo'n rare meid, daar wil het niet mee doenquote:Op zondag 17 april 2011 22:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Roemruchte mod van ONZ. Zou "het" met Socios gedaan hebben op een Meet...
rare mensen vlucht nu je nog kanquote:Op zondag 17 april 2011 22:56 schreef Bartcoah het volgende:
Wat is het type mensen wat er heen komt?
Kansloze vrijgezelle mannenquote:Op zondag 17 april 2011 22:56 schreef Bartcoah het volgende:
Nee de mensen die hier een grote mond opzetten staan helemaal niet op het lijstje. Ik begrijp niet waar ze zich mee bemoeien. Matador en Godhand beweren domweg dat de mensen die komen niets zijn. Hoepel dan op.quote:Op zondag 17 april 2011 21:58 schreef formerjellybean het volgende:
joh dit word straks knokken op de meet![]()
![]()
Joh je zou eens wat minder serieus moeten worden, mijn reactie was op het gekijf hierquote:Op zondag 17 april 2011 23:03 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nee de mensen die hier een grote mond opzetten staan helemaal niet op het lijstje. Ik begrijp niet waar ze zich mee bemoeien.
Ik koppelde mijn post daaraan omdat het ook gaat over dat gekijjf. Het is daarom nog niet aan jou gericht hoor.quote:Op zondag 17 april 2011 23:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Joh je zou eens wat minder serieus moeten worden, mijn reactie was op het gekijf hier
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op zondag 17 april 2011 23:14 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik koppelde mijn post daaraan omdat het ook gaat over dat gekijjf. Het is daarom nog niet aan jou gericht hoor. Het is gericht aan een aantal mannen die denigrerende opmerkingen maken over de mensen die naar de meet komen, als een alternatieve formulering van de stelling "Ik ben superieur aan jou".
Je hebt gelijk. Alleen "bord voor kop" is jouw aandeel. Je begrijpt het idee van de meeting overigens uitstekend. Mijn complimenten.quote:Op zondag 17 april 2011 23:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu weer bij?
Ik heb geen denigrerende opmerkingen geplaatst, "bord voor kop" is een constatering van een feit. Er zijn al miljoenen adviezen gegeven aan MLiG, lanterfant etc maar iets mee doen ho maar. Maar desalniettemin heb ik ook gezegd dat zo'n meet wellicht een welkome afwisseling voor die mensen zou kunnen geven.
Ik denk ook niet dat het een soort date congres moet worden, maar gewoon een gezellige meet, waar we hopelijk de verlegen mensen wat kunnen laten ontspannen. En mee kunnen kletse natuurlijk
het type Keep_Walking, oftewel type kansloosquote:Op zondag 17 april 2011 22:56 schreef Bartcoah het volgende:
wehehe goeden grapquote:Op zondag 17 april 2011 23:31 schreef Monco10 het volgende:
[..]
het type Keep_Walking, oftewel type kansloos
Wil jij ook komen, Monco?quote:Op zondag 17 april 2011 23:31 schreef Monco10 het volgende:
[..]
het type Keep_Walking, oftewel type kansloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |