Ik heb mijn jeans nog niet hoeven patchen. Al gaan de knieen wel hard. Wellicht dat als ze scheuren ik het gewoon zo laat, adds character.quote:Op maandag 11 april 2011 18:47 schreef Brummi3_NL het volgende:
ik breng me jeans ook altijd naar zon turk in de binnenstad.
7 euro kruis-reparaties en altijd top werk
Ik denk idd dat de meerderheid het niet zo heeft op prewashes in dit topicquote:Op maandag 11 april 2011 20:32 schreef M1stral het volgende:
Ik neem aan dat ik wel voor allen hier mag spreken... Maar ik ben niet zo'n fan van prewashes.
Die wil ik altijd ook nog een keer..quote:Op maandag 11 april 2011 21:09 schreef Sinji het volgende:
Random Naked&Famous weird guy 21oz na 3 maanden:
[ afbeelding ]
Die achterkant is net van een actiefiguurtje of iets dergelijksquote:Op maandag 11 april 2011 21:09 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Vette progress, maar 21 oz lijkt me toch iets te veel van het goeie, lekker zweten in de zomer.quote:Op maandag 11 april 2011 21:09 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Utrecht toevallig, zo ja, waar? Dan ga ik daar langs.quote:Op maandag 11 april 2011 18:47 schreef Brummi3_NL het volgende:
ik breng me jeans ook altijd naar zon turk in de binnenstad.
7 euro kruis-reparaties en altijd top werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M1stral, ik denk dat je gelijk hebt betreffende het makkelijker vormen van combs en whiskers op zwaardere denim. Hoewel het faden ervan wel weer een lastigere taak is
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Nee man, in Delft.quote:Op maandag 11 april 2011 21:55 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Utrecht toevallig, zo ja, waar? Dan ga ik daar langs.
Die 21oz is dope shit
Then you got scammedquote:Op dinsdag 12 april 2011 07:58 schreef T_Fuff het volgende:
Klopt, maar afgelopen jaar ben ik er bij één geweest en die vroeg ¤15 voor alleen cuff reparatie
Dat wou ik idd weten, thnx. Al gaat m'n voorkeur uit naar meer straight fits op dit moment. Het is leuk om in het achterhoofd te houden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:05 schreef T_Fuff het volgende:
Ja die conclusie had ik ook getrokken ja
Trouwens Don, ik heb de royston weer even aangehad (die met die crotchrip) en de fit is echt perfect nog, ik was al bang dat ik er niet in zou passen. Jij wilde toch weten wat voor fit het was, slim fitje dacht ik zo, geen taper, wel relatief smalle leg opening.
Ja echt naaiers sommige.quote:Op dinsdag 12 april 2011 07:58 schreef T_Fuff het volgende:
Klopt, maar afgelopen jaar ben ik er bij één geweest en die vroeg ¤15 voor alleen cuff reparatie
Was wel redelijk pissed, aangezien die cohen jeans een veel dikkere stiksel gebruiken. (geen idee of dat chainstitching was) en ik dat gelijk zag.quote:
Of gewoon mijn Nudie AJDDO overkopen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:44 schreef don-diablo het volgende:
Welke fits vind je vreemd en waarbij vind je dat de fades de fit verbloemen? Wat vind je niet goed?
Als je een dry overweegt zou je misschien beter iets kunnen nemen wat je in de winkel ziet liggen om het te proberen of een stf aangezien die cheap zijn.
En heel goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:44 schreef don-diablo het volgende:
Welke fits vind je vreemd en waarbij vind je dat de fades de fit verbloemen? Wat vind je niet goed?
Als je een dry overweegt zou je misschien beter iets kunnen nemen wat je in de winkel ziet liggen om het te proberen of een stf aangezien die cheap zijn.
Sorry een Nudie zal ik niet kopen! de pocket stitching vind ik veels te opvallend en niet mooi. Ook is er iets aan die Nudie jeans wat me niet een staat! 9 van de 10 Nudie dragers kleden zich als gepromoveerde G-Star/Chasin Denim/Jack & Jones dragers.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:46 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Of gewoon mijn Nudie AJDDO overkopen.![]()
![]()
[TK] Nudie Average Joe Dry Dirt Organic (tagged 32/32)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |