eerste half jaar elke dag gedragenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:01 schreef T_Fuff het volgende:
Mooi broekje man ! Hoeveel dagen gedragen ? Want ik heb er ook 1 in begin 2008 gehaald en die ging echt snel ! Toffe broek is het zeker.
Ziet er goed uit, mooie blauwe kleur ook. Heb je hem al eens gewassen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:06 schreef Brummi3_NL het volgende:
[..]
eerste half jaar elke dag gedragen
daarna sporadisch als ik weer zin had in een baggy broek (want dat is het enigste nadeel aan deze)
maar draag em nu elke dag op me werk (metaal constructie bouw dus dat gaat lekker hard)
nee manquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:16 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, mooie blauwe kleur ook. Heb je hem al eens gewassen?
Denk dat die die schoenen een tijd niet meer zal dragen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:33 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Wat een toffe broek man, geweldige fit imo! En die combinatie met die schoenen, echt top!
Trouwens, wat is je lengte Sinji?
40 daagjes..quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:56 schreef M1stral het volgende:
Goede fit bokkepoot. Hoe lang draag je ze al?
Misschien vanity sized?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:12 schreef BigSmurf het volgende:
Tering, tagged waistmaat 28 en uitgerekt naar 84 cm = 33 waist, die moet in het begin echt buikpijn veroorzaakt hebben of niet?
Liggen en dan je buik inhouden en dan heel snel dichtknopenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:12 schreef BigSmurf het volgende:
Tering, tagged waistmaat 28 en uitgerekt naar 84 cm = 33 waist, die moet in het begin echt buikpijn veroorzaakt hebben of niet?
Ah vandaar. Klopt trouwens wel, mijn Edwin ED77 is tagged maat 30, en hij is al zeker 2 maten uitgelopen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:15 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Liggen en dan je buik inhouden en dan heel snel dichtknopen![]()
Nee Edwin valt sowieso groot uit. hij was in het begin 78 cm..
Het gaat zowiezo vrij hard. Ik ga met de dag meer zien, zeker in goed licht. Ik zie nu bijvoorbeeld al het begin van traintracks (het faden van de selvage outseams). En bij de backpockets zie ik de omgevouwen rand al komen, daar waar hij bevestigd is op de broek. Foto's zijn toch moeilijker te beoordelen dan met je eigen ogen.quote:Op zondag 10 april 2011 00:17 schreef T_Fuff het volgende:
M1stral, vind je spoilerfotos ook beter uit komengaat snel op de knietjes haha!
Rotterdam. Een winkel die ook stone island, cp company, Paul Smith etc in het assortiment had. Het was de royston. Ik weet alleen niet hoe de fit is. Wou niet passen etc.quote:Op zondag 10 april 2011 00:17 schreef T_Fuff het volgende:
Prima fitje hoor! Mooi broekje wel ja!
M1stral, vind je spoilerfotos ook beter uit komengaat snel op de knietjes haha!
@brum, gaat goed dus, blijf ze dragen en je destroyed ze hard! Uit mijn ervaring, die ding faden echt heerlijk snel en mooi.
Don, waar ben je geweest dat je een ald in je hand hebt gehad?
Welke zaak is dat? Wil binnenkort weer een keer naar Rotterdam.quote:Op zondag 10 april 2011 09:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Rotterdam. Een winkel die ook stone island, cp company, Paul Smith etc in het assortiment had. Het was de royston. Ik weet alleen niet hoe de fit is. Wou niet passen etc.
Ik weet niet precies hoe die winkel heet. Zal ik even voor je opzoeken of anders de straat iig. Zat zo'n beetje om de hoek van de lijnbaan.quote:Op zondag 10 april 2011 12:26 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Welke zaak is dat? Wil binnenkort weer een keer naar Rotterdam.
Hoe lang heb je ze al gedragen eigenlijk, als ik vragen mag? Ben wel benieuwd naar de foto's.quote:Op zondag 10 april 2011 15:29 schreef don-diablo het volgende:
Ik post vanavond als ik thuis ben wel even een tweetal foto's van m'n Nudie. Voortgang is niet helemaal geweldig te zien maar foto's maken is lastiger dan gedacht.
Heb ze sinds 18 november en heb ze tot dusver 4 maanden in totaal gedragen. De laatste 2 maanden elke dag muv 2 dagen wat anders ivm smart casual op werk. Nu begint die pas echt te faden. Op de foto's is het niet heel goed te zien maar het idee is duidelijk.quote:Op zondag 10 april 2011 16:15 schreef M1stral het volgende:
[..]
Hoe lang heb je ze al gedragen eigenlijk, als ik vragen mag? Ben wel benieuwd naar de foto's.
Ben vanavond pas thuis. Dan kijk ik even voor je.quote:Op zondag 10 april 2011 17:23 schreef BigSmurf het volgende:
Weet je de naam/straat van die zaak in Rotterdam al Don?
Okee, toppie!quote:Op zondag 10 april 2011 17:50 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ben vanavond pas thuis. Dan kijk ik even voor je.
Welnee, pas 20 topics. Dit is net het beginquote:Op zondag 10 april 2011 17:57 schreef Mylene het volgende:
Deze reeks doet het best wel goed hè? Net zoals andere reeksen die ik gestart ben zoals sneakers, H&M en de bijbehorende topics.
Al gaan de laatste paar topics duidelijk sneller dan eerdere.quote:Op zondag 10 april 2011 18:13 schreef M1stral het volgende:
[..]
Welnee, pas 20 topics. Dit is net het begin
Er komen steeds meer liefhebbers bij, dus da's positief.quote:Op zondag 10 april 2011 18:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Al gaan de laatste paar topics duidelijk sneller dan eerdere.
Om eerlijk te zijn Mylene.. vond ik het topic totaal niet zo snel gaan. Bestaat al vanaf 2006, dat zijn dus 4 per jaarquote:Op zondag 10 april 2011 17:57 schreef Mylene het volgende:
Deze reeks doet het best wel goed hè? Net zoals andere reeksen die ik gestart ben zoals sneakers, H&M en de bijbehorende topics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sinji op 10-04-2011 19:12:34 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 april 2011 18:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn Mylene.. vond ik het topic totaal niet zo snel gaan. Bestaat al vanaf 2006, dat zijn dus 4 per jaar
Uiteraard kan ik niet ontkennen dat het zeer snel gaat de afgelopen week. Laten we het zo houden
Ontopic:
Vandaag met mijn broer wezen klussen. What y'all know bout building hekjes! Eerste hint van electric blue te zien. Gaat snel zo, whoop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat de goeie kant opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
btw die huizen lijken veel op onze huizen hier
We fear that which we cannot see
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Bigsmurf: Lava Mannenkleding. Karel Doormanstraat 344Love will tear us apart (Joy Division)
Klopt het begint nu wel sneller te komen. Had op zich bij het kopen nog wel een maatje kunnen downsizen om sneller resultaat te krijgen, maar ik ben erg tevreden met de huidige fit. Ik loop ook wel wat trappen op en af op een dag, maar omdat ik de laatste tijd op de fiets naar m'n werk ga, gaat het wat sneller.quote:Op zondag 10 april 2011 20:23 schreef M1stral het volgende:
Lol @ spoiler
Gaat toch al een beetje komen Don? Ik doe, naast mijn werk (wat toch vooral een hoop trappenlopen is) ook niet echt heel veel belastends. Maar als je maar lang genoeg draagt krijg je vanzelf wear. Alleen bereikt de een dat punt eerder als de ander.
Kan je nagaan als je in de bouw werkt ofzo
quote:Give it time young grasshopper, if you see progress too early, it could mean
your a jeans thrasher and then alas, once the job is done, you will no jeans left
to love. Slow and steady wins the race. Be the tortoise and not the hare.
Toen ik ze kocht was ook de bedoeling om rustig aan mee te doen. Beetje representatief kunnen houden ivm werk etc. Schoenen zijn de collab Adidas x Ransom en model is de valley low in premium leather.quote:Op zondag 10 april 2011 20:27 schreef bokkepoot het volgende:
Goeie fit + spoiler
Jammer dat je nog niet veel ziet.. maar slow but steady wins the race.
Wat voor schoenen zijn dat btw?
[..]
premium leather nou nouquote:Op zondag 10 april 2011 20:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Toen ik ze kocht was ook de bedoeling om rustig aan mee te doen. Beetje representatief kunnen houden ivm werk etc. Schoenen zijn de collab Adidas x Ransom en model is de valley low in premium leather.
of glad leer wat jij wiltquote:
Ja, goede fit inderdaad.quote:
Nee, ik wil geen vintage fades op die G007quote:Op zondag 10 april 2011 21:17 schreef bokkepoot het volgende:
Gewoon mijnwerker worden dan krijg je nog hippe vintage fades ook. :p
Langdurig je jeans blootstellen aan de zon heeft als gevolg dat de indigo waarmee de broek geverfd is gaat verkleuren.quote:Op zondag 10 april 2011 21:23 schreef vault_tec het volgende:
Wat voor invloed heeft de zon op je broek en wat zijn vintage fades?
Ik moet dan altijd denken aan net iets te vaak gewassen texas bull spijkerbroeken.quote:
Zon kan zeker invloed hebben, maar een lange periode op een stoel heb je weinig aan imho. Het is de combinatie van veel lopen, zweten etc en blootstelling aan de zon dat effect kan hebben.quote:Op zondag 10 april 2011 21:33 schreef bokkepoot het volgende:
Je loopt toch ook de hele dag in de zon in je broek? ik zou me daar niet te druk om maken
Op Sufu is ook een draadje waar iemand zijn broek een maand lang in de woestijn op een stoel had gelegd.. je zag niet echt veel verschil na die ene maand
Heb je het nou naar het hoogvliets vertaald?quote:
Volgens mij had ik ze zo'n twee weken later nadat ik ze gevraagd had, binnen.quote:Op zondag 10 april 2011 21:50 schreef BigSmurf het volgende:
Hoe lang duurt het trouwens over het algemeen tot de swatches binnen zijn van Artist Denim?
Ben echt zo verschrikkelijk benieuwd!
Aw men, moet ik nog ruim een week wachten als dat zo is. Curiosity is killing.quote:Op zondag 10 april 2011 22:12 schreef M1stral het volgende:
[..]
Volgens mij had ik ze zo'n twee weken later nadat ik ze gevraagd had, binnen.
Ja en nee. Zou me niet zo leuk lijken na een jaar nog maar amper iets te kunnen zien. Dan heb je toch wel het gevoel dat je beter je tijd in een andere dry had kunnen steken.quote:Op zondag 10 april 2011 22:41 schreef T_Fuff het volgende:
En don, lekkere fit ook man, slow progress is prima, als er maar progress is toch!
Nee geen fit pics voor, leg opening was wel net zo breed als bij mijn boven benen. Nu 6 centimeter weg. Zie ook waar ik de fout ben in gegaan. Door het en elke kant 3 cm weghalen bij de leg opening en daarna op nieuw vast naaien is de selvage scheef gaan zitten (heb hem aan de binnenkant van mijn benen open gemaakt en opnieuw vast gelijmd) . Had eigenlijk 2.5 en 3.5 cm moeten doen. Ben eigenlijk alsnog best trots op mij zelf.quote:Op zondag 10 april 2011 22:41 schreef T_Fuff het volgende:
vault_tec, die fit is prima, akward pose inderdaad maar heb je ook fitpics van voor de aanpassing. Vette cuff ook, hoe vaak omgeslagen?
Smurf, curiosity is zeker killing, ik heb alle keuzes al gemaakt maar de fabric twijfel ik nog erg overEen vriend van me is na flink internetten en kijken erg overtuigd en besteld ook met ons mee.
En don, lekkere fit ook man, slow progress is prima, als er maar progress is toch!
Dat klopt, maar ik heb vanaf het begin al gezegd dat ik met deze dry rustig aan wil doen. Op zich gaat de progress wel en nu wat sneller dan de afgelopen tijd, maar ben ook niet van plan om de broek na 6 maanden te wassen. Ben wel tevreden hoe die gaat. Meest te tevreden ben ik zoals ik al zei met de fit.quote:Op zondag 10 april 2011 22:49 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ja en nee. Zou me niet zo leuk lijken na een jaar nog maar amper iets te kunnen zien. Dan heb je toch wel het gevoel dat je beter je tijd in een andere dry had kunnen steken.
Ligt ook aan de leg opening, hoe kleiner de leg opening, hoe vaker je kan cuffen imo, als hij wijder valt is 1 cuff mooier vind ik.quote:Op zondag 10 april 2011 22:54 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Nee geen fit pics voor, leg opening was wel net zo breed als bij mijn boven benen. Nu 6 centimeter weg. Zie ook waar ik de fout ben in gegaan. Door het en elke kant 3 cm weghalen bij de leg opening en daarna op nieuw vast naaien is de selvage scheef gaan zitten (heb hem aan de binnenkant van mijn benen open gemaakt en opnieuw vast gelijmd) . Had eigenlijk 2.5 en 3.5 cm moeten doen. Ben eigenlijk alsnog best trots op mij zelf.
2 Keer omgeslagen omdat ik hem zelf ook heb ingekort en de stiksels daar lopen niet helemal recht. Vind sowieso 2 keer omgeslagen mooier.
Dan zou ik er na een keer op de fiets springen alweer uit knallen, ze vond het bij voorbaat al verspilde moeitequote:Op maandag 11 april 2011 12:44 schreef One_conundrum het volgende:
niet kunnen patchen ?? Dat doe ik zelf altijd. Wat was het probleem dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |