SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben blij met de fit, al zou ik liever een wat meer tapered fit gehad. Maak ik me verder geen zorgen over, heb begrepen dat de s710 meerdere wasbeurten blijft krimpen. De waist zit redelijk strak, dus downsizen was een ramp geweest. Anyways, fit na een week indragen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:15 schreef Sinji het volgende:
Foto's geschoten van de Samurai. Eerste pogingen werden steeds verstoord. Wet van Murphy is een bitch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben blij met de fit, al zou ik liever een wat meer tapered fit gehad. Maak ik me verder geen zorgen over, heb begrepen dat de s710 meerdere wasbeurten blijft krimpen. De waist zit redelijk strak, dus downsizen was een ramp geweest. Anyways, fit na een week indragen:Verrie nais.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
30 doen. Had ik dat advies destijds maar gehad ...quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:44 schreef Gaijin het volgende:
Nou ik heb gister in de M@W in Groningen de Nudie Slim Jim Dry Organic gepast, en die vindt ik erg vet. Ik heb maat 31 en 30 gepast, en 30 was wel erg strak, maar de verkoper zei dat ik dat er wel uit zou lopen. Ik ben trouwens van plan om 'm niet 6 dagen per week te dragen, maar 3 of zo. Welke moet ik dan nemen de 30 of 31?"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:15 schreef Sinji het volgende:
Foto's geschoten van de Samurai. Eerste pogingen werden steeds verstoord. Wet van Murphy is een bitch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben blij met de fit, al zou ik liever een wat meer tapered fit gehad. Maak ik me verder geen zorgen over, heb begrepen dat de s710 meerdere wasbeurten blijft krimpen. De waist zit redelijk strak, dus downsizen was een ramp geweest. Anyways, fit na een week indragen:Wat een toffe broek man, geweldige fit imo! En die combinatie met die schoenen, echt top!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens, wat is je lengte Sinji?dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Goeie fit...
En Over Teneu de nimes..
Ik wil een :
1 momotaro 201
2 Real Japan Blues D103
3 Triple Works TWHR01
Ik weet nu gelijk waarom ik nooit veel in denimshops kom..Ik word er zo onzettend hebberig van.
Uiteindelijk heb ik me netjes ingehouden.[door niets te passen en alleen voelen.]
Momo's zijn echt awesome. ik dacht eerst dat ik die pink line heel lelijk zou zijn maar het paste juist enorm goed bij de broek..
En omdat ik niet gepast heb kan ik jammer genoeg niets zeggen over de 003..[als ik iets gepast had had je de klok erop kunnen zetten dat ik er waarschijnlijk ook met naar buiten gelopen zou zijn]
Aardig personeel met zeker ook verstand is ook een mooie pre...
Een ding heb ik wel gemijd en dat is de bovenkleding..Ik vind het
A geen mooie kleding[hele vintage idee is niet aan mijn besteed]
B Veel te duur
Ik ben ook nog deze gasten tegen gekomen in de winkel..
Zijn de Pike Brothers uit duitsland..Ik dacht al dat ze iets bekends hadden..
En pas toen ik al 500 meter de winkel uit was schoot het mij opeens te binnen
Dit was de schade uiteindelijk uit tenue de nimes
Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Aardig ja... Verstand van hun verkochte waren... Nee, daar heb ik niet zo'n hoge pet van op eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:51 schreef bokkepoot het volgende:
Aardig personeel met zeker ook verstand is ook een mooie pre...[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog![]()
Ach als ze weten dat een dry zeker 1 tot 2 maten strekt..dan weten ze al meer dan gemiddelde dry broekenverkoper..[je hoort echt de mooiste verhalen als je afentoe sommige winkels binnenkomt]quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef M1stral het volgende:
[..]
Aardig ja... Verstand van hun verkochte waren... Nee, daar heb ik niet zo'n hoge pet van op eerlijk gezegd.
[ Bericht 0% gewijzigd door bokkepoot op 08-04-2011 22:41:38 ]Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Die schrikt niet van 250 voor een broek neerleggen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:56 schreef don-diablo het volgende:
Binnen afzienbare tijd maar even heen dan met de Mrs.."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Ik heb het wel es laten vallen, maar zij gaat liever op vakantie. Dat doet mij echter weinig
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Mijn vriendin vind het absurd dat ik me er zo mee bezig houd, maar ze laat me lekker.
Tof boek bok ? Hoeveel ¤ ?dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Nee, die vind dat ieder zo z'n ding heeft mbt kleding en vind dat dry denim naast functie en esthetiek ook een vorm van een hobby kan zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:59 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Die schrikt niet van 250 voor een broek neerleggen?
Love will tear us apart (Joy Division)![]()
30 euro.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:05 schreef T_Fuff het volgende:
Mijn vriendin vind het absurd dat ik me er zo mee bezig houd, maar ze laat me lekker.
Tof boek bok ? Hoeveel ¤ ?
En @ Don-diablo Waar haal je ze vandaan? ik ben er nog geen tegengekomen die het snappen
HIhihihi ik ga een levis curve scoren vanmiddag, dan weten ze in de winkel wel wat voor curve je nodig hebt toch?![]()
![]()
Waaah, bij de H&M Men (Utrecht) hebben ze echt de vetste broeken. Voor 30 euro een perfect zittende slim fit. De kwaliteit zal we niet uitmuntend zijn maar nu ik dit weet zal ik daar vaker broeken gaan kopen...![]()
ok jonguhs tijd voor EVO pics
hierbij mijn ALD Frontier BB (aangeschaft zomer 2008)
verliefd op de verticale fading bij deze ALD's
blauw tinten zijn egt suberb (foto's doen niet egt eer daaraan)
EDIT: Moet egt ff een Tripodje kopen voor me Ifohn![]()
Mooi broekje man ! Hoeveel dagen gedragen ? Want ik heb er ook 1 in begin 2008 gehaald en die ging echt snel ! Toffe broek is het zeker.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Nog wat extra foto's geschoten bij goed licht:
Plus in de spoiler, de front en backshots met beter licht. Al zeg ik het zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog![]()
eerste half jaar elke dag gedragenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:01 schreef T_Fuff het volgende:
Mooi broekje man ! Hoeveel dagen gedragen ? Want ik heb er ook 1 in begin 2008 gehaald en die ging echt snel ! Toffe broek is het zeker.
daarna sporadisch als ik weer zin had in een baggy broek (want dat is het enigste nadeel aan deze)
maar draag em nu elke dag op me werk (metaal constructie bouw dus dat gaat lekker hard)![]()
Ziet er goed uit, mooie blauwe kleur ook. Heb je hem al eens gewassen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:06 schreef Brummi3_NL het volgende:
[..]
eerste half jaar elke dag gedragen
daarna sporadisch als ik weer zin had in een baggy broek (want dat is het enigste nadeel aan deze)
maar draag em nu elke dag op me werk (metaal constructie bouw dus dat gaat lekker hard)[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Nice progress brum en m1stralhad vandaag een ALD royston in m'n hand. Mooie broeken van ALD. Ben niet te lang blijven hangen ivm voorkeuren aan AD en/of momo's.
Love will tear us apart (Joy Division)![]()
nee manquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:16 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, mooie blauwe kleur ook. Heb je hem al eens gewassen?
misschien eind dit jaar, al is het alleen maar om een egale blauwe kleur te krijgen (hij is nu meer zwart dan blauw)![]()
Denk dat die die schoenen een tijd niet meer zal dragen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:33 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Wat een toffe broek man, geweldige fit imo! En die combinatie met die schoenen, echt top!
Trouwens, wat is je lengte Sinji?Mooi broekje sin~
![]()
Edwin ED-35
Ik heb echt een haat liefde verhouding met deze broek..
Hij ziet er tof uit.. alleen kruipt het hij de hele tijd omhoog, en als ie hoog zit zit ie ook niet comfortabel...
Fades zijn wat minder in het echt..[licht was vrij slecht]
Goede fit bokkepoot. Hoe lang draag je ze al?[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
40 daagjes..quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:56 schreef M1stral het volgende:
Goede fit bokkepoot. Hoe lang draag je ze al?
Lijkt ie een beetje op jouw momo 201?
Dit is eindelijk wel de fit waar ik heen wil als ik die ga halen..Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Ik denk dat mijn Momo iets ruimer gesneden is. Ik vind hem meer overeenkomsten hebben met mijn G007, al is die weer iets strakker.
[Edit: We zouden eventueel de measurements naast elkaar kunnen leggen om het zeker te weten, maar ik twijfel er eigenlijk niet aan dat de 0201 ietwat ruimer is dan jouw Edwin. Zeker in het topblok. Wellicht kan je beter voor een 0701 gaan.][b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Had ze nog liggen..
Measurements: [28x 34]
- Waist= 84 cm
- Leg opening= 40 cm
- Knee opening= 42 cm
- Thigh opening= 57 cm
- Front rise= 25 cm
- Back rise= 39 cm
Het is normaal een loose broek..alleen omdat ik vrij heftig heb gedownsized[En hij is ook krankzinnig uitgerekt] valt ie nu gewoon meer in de straight/slim met een kleine taperAls ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Tering, tagged waistmaat 28 en uitgerekt naar 84 cm = 33 waist, die moet in het begin echt buikpijn veroorzaakt hebben of niet?![]()
Misschien vanity sized?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:12 schreef BigSmurf het volgende:
Tering, tagged waistmaat 28 en uitgerekt naar 84 cm = 33 waist, die moet in het begin echt buikpijn veroorzaakt hebben of niet?
Mijn Momo G007 zijn measured as tagged. Maatje 28. Die zitten wel verdomd strak hoor. Maargoed, die loop ik nog wel een maatje uit voor een perfecte fit.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Liggen en dan je buik inhouden en dan heel snel dichtknopenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:12 schreef BigSmurf het volgende:
Tering, tagged waistmaat 28 en uitgerekt naar 84 cm = 33 waist, die moet in het begin echt buikpijn veroorzaakt hebben of niet?![]()
Nee Edwin valt sowieso groot uit. hij was in het begin 78 cm..Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Ah vandaar. Klopt trouwens wel, mijn Edwin ED77 is tagged maat 30, en hij is al zeker 2 maten uitgelopen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:15 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Liggen en dan je buik inhouden en dan heel snel dichtknopen![]()
Nee Edwin valt sowieso groot uit. hij was in het begin 78 cm..![]()
Nice shoes bokkepoot.Daarnaast had ik niet gedacht dat het een ED35 was omdat ik vandaag één in m'n handen (maar niet in m'n maat).
Zo te horen is Edwin ook vanity sized?Love will tear us apart (Joy Division)![]()
Prima fitje hoor! Mooi broekje wel ja!
M1stral, vind je spoilerfotos ook beter uit komengaat snel op de knietjes haha!
@brum, gaat goed dus, blijf ze dragen en je destroyed ze hard! Uit mijn ervaring, die ding faden echt heerlijk snel en mooi.
Don, waar ben je geweest dat je een ald in je hand hebt gehad?dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Het gaat zowiezo vrij hard. Ik ga met de dag meer zien, zeker in goed licht. Ik zie nu bijvoorbeeld al het begin van traintracks (het faden van de selvage outseams). En bij de backpockets zie ik de omgevouwen rand al komen, daar waar hij bevestigd is op de broek. Foto's zijn toch moeilijker te beoordelen dan met je eigen ogen.quote:Op zondag 10 april 2011 00:17 schreef T_Fuff het volgende:
Ik denk dat ik hem na de zomer was, zo eind juli a augustus. Dan heb ik er een goede 10 a 11 maanden opzitten en dan zou er toch zeker wel wat te zien moeten zijn.
Misschien tussentijds nog een soakje bij 6 maanden ofzo. Wanneer ze er aan toe zijn.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Rotterdam. Een winkel die ook stone island, cp company, Paul Smith etc in het assortiment had. Het was de royston. Ik weet alleen niet hoe de fit is. Wou niet passen etc.quote:Op zondag 10 april 2011 00:17 schreef T_Fuff het volgende:
Prima fitje hoor! Mooi broekje wel ja!
@brum, gaat goed dus, blijf ze dragen en je destroyed ze hard! Uit mijn ervaring, die ding faden echt heerlijk snel en mooi.
Don, waar ben je geweest dat je een ald in je hand hebt gehad?Love will tear us apart (Joy Division)![]()
Welke zaak is dat? Wil binnenkort weer een keer naar Rotterdam.quote:Op zondag 10 april 2011 09:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Rotterdam. Een winkel die ook stone island, cp company, Paul Smith etc in het assortiment had. Het was de royston. Ik weet alleen niet hoe de fit is. Wou niet passen etc.![]()
Ik weet niet precies hoe die winkel heet. Zal ik even voor je opzoeken of anders de straat iig. Zat zo'n beetje om de hoek van de lijnbaan.quote:Op zondag 10 april 2011 12:26 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Welke zaak is dat? Wil binnenkort weer een keer naar Rotterdam.Love will tear us apart (Joy Division)![]()
ik heb me alle eerste Nudie (Regular Alf Dry Greycast) en me eerste ALD ook uit rotterdam
in dat zaakje bij de Beurstraverse (KoopGoot) naast de lingerie-afdeling van de H&M
weet alleen niet meer hoe die heette
EDIT:
Country House
dat was het![]()
Toch wel jammer dat ik door m'n studie in Tilburg nooit meer in Rotterdam kom, want hoewel het echt een pauperstad is om te wonen kan je er prima shoppen. Binnenkort echt weer eens heen.![]()
Ik post vanavond als ik thuis ben wel even een tweetal foto's van m'n Nudie. Voortgang is niet helemaal geweldig te zien maar foto's maken is lastiger dan gedacht.Love will tear us apart (Joy Division)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: