Vergeet alleen niet dat er nu overal verbanden en toevalligheden worden gezochtquote:Op zondag 1 mei 2011 21:16 schreef piepie het volgende:
Jeetje Blanket je speelt met vuur hier ...![]()
Als je maar suggereert dat Michael wellicht nog leeft krijg je al de wind van voren ...![]()
Ik volg de hoax ook al vanaf het begin en ben er van overtuigd dat hij nog leeft. 1 of 2 toevalligheden gaan er nog wel in bij mij, maar niet honderden ...
Weet ie wel meteen welke vrienden echt zijn en welke voor het geld gezwicht zijnquote:Op zondag 1 mei 2011 21:52 schreef DrDentz het volgende:
Als die terug komt zal die wel boos zijn op die Cascio's. Beetje nepnummers verkopen onder zijn naam.
Hehehe.
quote:Op zondag 1 mei 2011 13:46 schreef Rnnz het volgende:
Als ik dit kijk (het einde), blijf ik het raar vinden dat Diana en Michael nooit een duet hebben gedaan.
Ik ben liefhebber van MJ maar niet van zijn fans.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:30 schreef gifkwal het volgende:
De oplossing is: jezelf geen fan noemen maar liefhebber. Vraag maar aan Dentz
In wat herken je je dan precies? Want het is best gek, ik ben een vrij nuchter persoon en kan vrijwel alles wegrelativeren. Alles, behalve waarom ik zo'n fan ben va.. eh, waarom ik Michael zo liefheb.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:30 schreef gifkwal het volgende:
De oplossing is: jezelf geen fan noemen maar liefhebber. Vraag maar aan Dentz
Ik vind je nog niet zo raar hoor, vrij herkenbaar zelfs
Ik snap wat je zegt en heb het gevoel dat ik het met je eens ben, maar tegelijkertijd vrees ik dat ik ook een 'van die fans' ben.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben liefhebber van MJ maar niet van zijn fans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |