En hoe wilde je precies bewijzen dat je op tijdstip x niet op straat y was maar op dat zelfde tijdstip x een afspraak had met oom agent op straat z?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:15 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet dezelfde discussie.
Een straatnaam staat op straat aangegeven, een postcode hoogst zelden.
De postcode mag dus best fout zijn als de straatnaam goed staat aangegeven, de straatnaam an sich mag niet fout zijn, want dan gaat het aanwijsbaar om een andere locatie.
Ik vond het ook net. Dit was eerder absoluut niet zo en ook ruim na 1989 werd het niet zo gehanteerd.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:17 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Snappen jullie het nou echt niet? Het gaat erom dat justitie gegevens achteraf aan mag passen. Lees ook dit voorbeeld van de site van het OM:
[..]
Gelukkig snap je het nog steeds niet, je moet binnen 6 weken bezwaar aantekenen.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:18 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ergo: 6 weken wachten en dan bezwaar aantekenen.
Dat kun je niet bewijzen, maar dat wil niet zegen dat een eventuele verklaring onder ede, maar sowieso een officiële verklaring, geen gewicht in de schaal legt. Die zal een OvJ niet zomaar lichtzinnig naast zich neer leggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En hoe wilde je precies bewijzen dat je op tijdstip x niet op straat y was maar op dat zelfde tijdstip x een afspraak had met oom agent op straat z?
Absoluut wel, dit is al zo'n standaard verhaal de afgelopen jaren. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat de agent zich het feit niet meer kan heugen of niet niet meer de juiste plaats of tijd kan achterhalen, in dat geval heb je dus gewoon geluk.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:18 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik vond het ook net. Dit was eerder absoluut niet zo en ook ruim na 1989 werd het niet zo gehanteerd.
Neem smileys mee in je beoordeling van postings, aub.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:19 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Gelukkig snap je het nog steeds niet, je moet binnen 6 weken bezwaar aantekenen.
Wat ik noemde van het fietsen in de winkelstraat tijdens koopavond is van 1998, dus 9 jaar na in werking treden van de Wet Mulder.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:20 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Absoluut wel, dit is al zo'n standaard verhaal de afgelopen jaren. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat de agent zich het feit niet meer kan heugen of niet niet meer de juiste plaats of tijd kan achterhalen, in dat geval heb je dus gewoon geluk.
Dat deed ik, maar aangezien je me vorige post ook al niet heb gelezen/snapte vond ik het nodig om er serieus op in te gaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:20 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Neem smileys mee in je beoordeling van postings, aub.
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:29 schreef Alicey het volgende:
Als je pech hebt krijg je er nog een bekeuring bij voor het rijden in een gebied met geslotenverklaring.
Huh?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:34 schreef dinomanutopia het volgende:
Risico op aanrijding en hoge boete.
Hehe, ja dat zou wat zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 13:29 schreef Alicey het volgende:
Als je pech hebt krijg je er nog een bekeuring bij voor het rijden in een gebied met geslotenverklaring.
Idd dit, en dan gewoon je betaling storneren...quote:Op donderdag 7 april 2011 12:58 schreef -tape- het volgende:
Waarschijnlijk dokken, maar in theorie zou je het kunnen winnen omdat de boete fouten bevat en daardoor (eigenlijk) niet geldig is.
Ook al had je die foto wel, waarschijnlijk had het niet veel uitgemaakt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:53 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Hehe, ja dat zou wat zijnBen zo stom geweest geen foto te maken van het ijs, wel jammer.
En dan word het gewoon aangepast en heb je alsnog een correcte bekeuring.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:02 schreef zuigmarmot het volgende:
Een totaal andere straatnaam is natuurlijk geen schrijffout. Dit geeft ook al aan dat de feitconstatering dus niet zorgvuldig is gebeurt
Of niet eens. Dan krijg je gewoon een standaardbriefje terug dat wat de pliesieagent heeft gezien waar is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:04 schreef karr-1 het volgende:
En dan word het gewoon aangepast en heb je alsnog een correcte bekeuring.
Dat mag ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of niet eens. Dan krijg je gewoon een standaardbriefje terug dat wat de pliesieagent heeft gezien waar is.
Dan moet ie nog wel weten in welke straat dat dan wasquote:
Ja joh, zo zie ik iedere dag auto's die te hard rijden, worden ook nooit gepakt. 'T is wat...quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:02 schreef Zwolsboy het volgende:
Wat een boete voor ijs op je raam?
Zoiets heb ik nog nooit gezien.
Ik begin zelf elke dag om 5 uur en zag in de winter vaak zat autos met maar een klein rondje ijsvrij en de rest vol bedenkt en nooit gepakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |