* lezzer meldtquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik vraag me af wie er allemaal een zachte G bezitten in Lesbeau.
Misschien wil ik je wel uit die droom helpen als je de volgende keer in Nl bent om je platte borst te showenquote:
* Tha_Erik meldt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik vraag me af wie er allemaal een zachte G bezitten in Lesbeau. Aangezien niemand mij hier antwoord op kan geven, ga ik naar bed.
Vaarwel meneer Wonderer.
Nee, niet doen, niet uit mijn droom helpen, ik heb er al zo weinigquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien wil ik je wel uit die droom helpen als je de volgende keer in Nl bent om je platte borst te showen
Maar ik hou er ook van is
Dat heb ik volgens mij wel gezien jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:39 schreef NanKing het volgende:
En met jou lief Ewikje? Ik had nog gepost op je wall vorige week
Dat is heel rot, vooral als je ook geen tissues of keukenrol meer hebt....quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen toiletpapier... Dat is een probleem.
En toen verstopten de bloemblaadjes het afvoerputje?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:15 schreef NanKing het volgende:
Ik heb dat een keer gehad dat ik er te laat achter kwam dat er geen toiletpapier meer was, ben ik maar gelijk onder de does gesprongen.
Zo veel mogelijk de gordijnen dicht doen bij de ramen die niet open kunnen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:02 schreef lezzer het volgende:
Er zit een meesje in onze woonkamer
En hij weet niet hoe hij er uit moet![]()
Ik heb de tuindeuren open gezet en alles
Daarom was ik een moment ook enorm in de war.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:50 schreef Netsplitter het volgende:
Ze willen niet dat de aandacht continue op hun gericht is maar ze hebben wel een eigen dag en dan ook nog eens dit.
Heb je ook augurken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi. Ik heb chocoladeijs!
[ afbeelding ]
zwanger?quote:
Ehm. Nee. Why?quote:
Van m'n vierde.quote:
Ik heb zin in augurken. Je mag natuurlijk ook gewoon dat ijs aan me geven. Daar maak ik geen probleem van.quote:
KOEL! Das rap ook!quote:
Groningen is natuurlijk een boerengat. In de stad is dat veel normaler.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:35 schreef skunkasaur het volgende:
Op je 14e ook al. Hoezo was het dan zulk groot nieuws van die 12 jarige uit Groningen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |