Moet je iemand met een iPhone voor de gein eens vragen of ze die leuke foto op hun toestel even naar jou kunnen zenden met bluetooth.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:59 schreef YoshiBignose het volgende:
Je hebt gelijk hoor, ook veel posters enzo bij bushaltes valt me op en op stations. Ik zeg dan altijd kijk die gsm heb ik maar iedereen lacht me altijd uit met hun iphones en blackberries.
Ik heb zelf geen problemen met de geluidskwaliteit maar het is vaak ook persoonlijk. Misschien mag je het in een winkel eerst uitproberen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:42 schreef Hukkie het volgende:
TVP, ik mag binnenkort ook weer verlengen en twijfel tussen deze telefoon en een Samsung Galaxy S/ S2. Alhoewel ik dik tevreden ben over mijn Nokia E72 wil ik wel weer eens iets anders.
Iemand al enig zicht op de geluidskwaliteit? Daar ben ik namelijk een beetje bang voor, ik heb ooit een HTC Touch Pro gehad die ik heb weggedaan omdat de geluidskwaliteit (bellen) abominabel slecht was.
Mijn vriendin heeft de Desire en ik de Desire S, ik vind de unibody zeker een voordeel en meer geheugen voor apps is ook niet verkeerd. Het scherm is beter en de telefoon lijkt een stukje sneller aan te voelen. Batterijduur kan ik nog niet heel veel over zeggen aangezien mijn batterij nog te nieuw is om optimaal te functioneren.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:16 schreef The6thgate het volgende:
Zijn er mensen die de Desire S kunnen vergelijken met de gewone Desire? Is het de moeite waard om 'm ervoor te vervangen of lijken ze teveel op elkaar
Ok top, er is dus wel vooruitgang in te vindenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:50 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft de Desire en ik de Desire S, ik vind de unibody zeker een voordeel en meer geheugen voor apps is ook niet verkeerd. Het scherm is beter en de telefoon lijkt een stukje sneller aan te voelen. Batterijduur kan ik nog niet heel veel over zeggen aangezien mijn batterij nog te nieuw is om optimaal te functioneren.
Nee. Ik heb gewoon een hoesjequote:
Persoonlijk vind ik de Desire S toch wel het maximale formaat voor een telefoon, daarboven wordt het al snel maatje surfplank.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:33 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Ok top, er is dus wel vooruitgang in te vindenIk moet zeggen dat de HTC Sensation er ook wel subliem uit ziet. Even bedenken of ik aan een grotere telefoon zou kunnen wennen.
Totdat je het beeld van de Desire HD zietquote:Op zondag 15 mei 2011 02:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de Desire S toch wel het maximale formaat voor een telefoon, daarboven wordt het al snel maatje surfplank.
Dan heb je de Desire S nog niet gezien zeker, ik de HD wel. Ze ontlopen elkaar niet veel, maar ik vind de zwart weergave en het wit iets mooier op de Desire S.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:31 schreef Markster het volgende:
[..]
Totdat je het beeld van de Desire HD ziet
Ik heb zelf de Desire S en een vriend van me de Desire HD maar ik zie ook niet veel verschil op het eerste gezicht. Volgende keer eens beter naast elkaar houden.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:23 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dan heb je de Desire S nog niet gezien zeker, ik de HD wel. Ze ontlopen elkaar niet veel, maar ik vind de zwart weergave en het wit iets mooier op de Desire S.
Ik heb precies hetzelfdequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef Swomp het volgende:
ik ben nog steeds aan het twijfelen, kan de verleiding niet weerstaan om een smartphone te kopen, ik zou graag voor de HTC sensation gaan, maar die is op het moment echt te duur, en de levertijd zal nog wel een tijdje duren.
Maar ik ben bang dat ik er spijt van ga krijgen, zeker met een 2-jarig abbo, niet dat over twee jaar dat ding echt helemaal niks meer voorstelt...
Dat geldt niet alleen voor deze telefoon maar voor alle li-ion accu's. Helemaal leeg laten lopen is iets voor ouderwetse accu's, de huidige accu's hou je het beste door ze niet onder de 40% te laten komen. Het duurt in het begin ook even voor de accu op volle sterkte is, dat heb je pas na een weekje of twee gebruik en opladen.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:07 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Ik lees hier dat de accu moet wennen ofzo, en je hem vaak moet opladen in het begin? Het is toch juist het beste voor je batterij om hem altijd helemaal leeg te laten lopen en vervolgens helemaal op te laden?
Dan hoop ik dat er in een iPod geen li-ion accu zitquote:Op maandag 16 mei 2011 01:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat geldt niet alleen voor deze telefoon maar voor alle li-ion accu's. Helemaal leeg laten lopen is iets voor ouderwetse accu's, de huidige accu's hou je het beste door ze niet onder de 40% te laten komen. Het duurt in het begin ook even voor de accu op volle sterkte is, dat heb je pas na een weekje of twee gebruik en opladen.
Het is zeker niet goed om een li-ion accu helemaal leeg te laten lopen, de meeste telefoons schakelen dan ook uit als de kritieke grens van 15% bereikt wordt. Het kan geen kwaad om hem een keer helemaal leeg te bellen, maar maakt er geen gewoonte van.
Hij is groter, dat bedoelde ikquote:Op zondag 15 mei 2011 20:23 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dan heb je de Desire S nog niet gezien zeker, ik de HD wel. Ze ontlopen elkaar niet veel, maar ik vind de zwart weergave en het wit iets mooier op de Desire S.
Ik heb nu toch maar besloten om nog ff te wachten op de sensation (tot er misschien een leuke aanbieding voor mij komt), mede door de death grip van het wifi signaal.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:07 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfdeZit inderdaad ook te twijfelen over de Sensation omdat die het zeker nog een tijd volhoudt(dual-core), een betere camera heeft, en gewoon een monstertelefoon is. Redenen om voor de Desire S te gaan zouden het kleinere formaat en natuurlijk de prijs zijn.
Ik lees hier dat de accu moet wennen ofzo, en je hem vaak moet opladen in het begin? Het is toch juist het beste voor je batterij om hem altijd helemaal leeg te laten lopen en vervolgens helemaal op te laden?
Ik heb gelezen dat die deathgrip bijna puur softwarematig is en met Gingerbread op veel HTC toestellen voorkomt. Zal dus wel weer verholpen worden.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:14 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik heb nu toch maar besloten om nog ff te wachten op de sensation (tot er misschien een leuke aanbieding voor mij komt), mede door de death grip van het wifi signaal.
Mochten de reviews van gebruikers erg tegenvallen ga ik alsnog voor de Desire S
En als je hem weer tot 100% hebt opgeladen? Meteen van de lader afhalen of maakt het niet uit als de telefoon een nachtje aan het stroom ligt?quote:Op maandag 16 mei 2011 01:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat geldt niet alleen voor deze telefoon maar voor alle li-ion accu's. Helemaal leeg laten lopen is iets voor ouderwetse accu's, de huidige accu's hou je het beste door ze niet onder de 40% te laten komen. Het duurt in het begin ook even voor de accu op volle sterkte is, dat heb je pas na een weekje of twee gebruik en opladen.
Het is zeker niet goed om een li-ion accu helemaal leeg te laten lopen, de meeste telefoons schakelen dan ook uit als de kritieke grens van 15% bereikt wordt. Het kan geen kwaad om hem een keer helemaal leeg te bellen, maar maakt er geen gewoonte van.
Ik hang hem meestal aan de lader als ik naar bed ga, kan prima een nachtje aan de lader hangen. Heeft geen negatieve effecten aangezien hij stopt met laden als de accu vol is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:26 schreef enpe het volgende:
[..]
En als je hem weer tot 100% hebt opgeladen? Meteen van de lader afhalen of maakt het niet uit als de telefoon een nachtje aan het stroom ligt?
De deathgrip heb je alleen last van met wifi gebruik en dan ook nog eens in landscapemode, aangezien je dan je hand om het gedeelte hebt waar de camera zit. Overigens is hier al een soort van fix voor, echter kan je deze nog niet installeren omdat je daar root rechten voor nodig hebt. Ik verwacht bij de eerste update wel een fix omdat het een bekend probleem is vanaf het begin.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:48 schreef senesta het volgende:
Ik ben er tot nu toe erg blij mee.
Ik gebruik thuis wifi en heb nog geen last gehad van de deathgrip.
Batterijduur valt me ook erg mee eerlijk gezegd.
De foto's zijn minder maar dat wist ik en vond ik persoonlijk geen struikelpunt, filmpjes zijn redelijk en beter dan ik met mijn oude compactcameraatje maak.
Dus al met al erg tevreden
Ik heb nog geen branded versie gezien van de Desire S, dus ik denk dat je gewoon een originele versie krijgt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:42 schreef Fruitsalade het volgende:
Weet iemand of hij branded is als je hem bij vodafone bestelt?
een vriendin van me heeft de Desire Z en ik merk dat de Desire S wel merkbaar sneller is jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:01 schreef Fruitsalade het volgende:
En in hoeverre verschilt deze van de Desire Z op het toetsenbord na qua gebruikersgemak? Is hij merkbaar sneller etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |