abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96603032
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:08 schreef enpe het volgende:
Hmm vaag bij mijn berichten wordt er bij 1 afzender het nummer weergeven terwijl bij andere smsjes gewoon de naam erbij staat. Het nummer is net als alle andere contacten op dezelfde manier opgeslagen...en na een factory reset blijft dit probleem.
ik heb het sinds vandaag ook. Vreemd...
~Si vis amari, ama~
pi_96603119
Heb dat vroeger ook weleens gehad weet niet meer hoe ik heb opgelost heb... contact opnieuw toevoegen ofzo?
Facts don't care about your feelings
pi_96608033
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:34 schreef FedExpress het volgende:

[..]

ik heb het sinds vandaag ook. Vreemd...
Heb het contact verwijderd en via m'n sms inbox weer toegevoegd...de naam staat er nu wel bij en hopelijk blijft dat ook zo bij nieuwe smsjes.
pi_96613488
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 18:22 schreef enpe het volgende:

[..]

Heb het contact verwijderd en via m'n sms inbox weer toegevoegd...de naam staat er nu wel bij en hopelijk blijft dat ook zo bij nieuwe smsjes.
oke, zal ook eens kijken.

Batterijduur is de laatste dagen ineens dramatisch trouwens :'(
Hoe zit dat bij jullie? Net kwartier angry birds gedaan en batterij terug van 100% naar 85%...
~Si vis amari, ama~
pi_96614418
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:05 schreef FedExpress het volgende:

[..]

oke, zal ook eens kijken.

Batterijduur is de laatste dagen ineens dramatisch trouwens :'(
Hoe zit dat bij jullie? Net kwartier angry birds gedaan en batterij terug van 100% naar 85%...
Ik heb hem sinds zaterdag en vind het eigenlijk reuze meevallen. Een van de redenen waarom ik voorheen twijfelde om over te stappen op een Android toestel was de korte accuduur maar het valt mij juist erg mee.
pi_96615103
Mijne is ook binnen. Leuk ding! Alleen fatbooth doet het niet :(
pi_96615175
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:19 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik heb hem sinds zaterdag en vind het eigenlijk reuze meevallen. Een van de redenen waarom ik voorheen twijfelde om over te stappen op een Android toestel was de korte accuduur maar het valt mij juist erg mee.
bij mij leek het steeds iets beter te gaan, maar laatste dagen ineens drama. En dan terwijl ik hem intensiever gebruikte dan nu.
Hoe lang kan jij zonder op te laden? Wanneer heb je tot nu toe steeds opgeladen (vanaf welk %, tot hoeveel %...)
~Si vis amari, ama~
pi_96615494
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef FedExpress het volgende:

[..]

bij mij leek het steeds iets beter te gaan, maar laatste dagen ineens drama. En dan terwijl ik hem intensiever gebruikte dan nu.
Hoe lang kan jij zonder op te laden? Wanneer heb je tot nu toe steeds opgeladen (vanaf welk %, tot hoeveel %...)
Ik doe ongeveer anderhalve dag denk ik, maar ik laat het niet zover komen dat hij vanzelf uitvalt want dat schijnt slecht voor de accu te zijn. Praktisch gezien moet hij elke dag aan de lader omdat ik niet twee dagen haal maar dat moet elke smartphone en daar heb ik ook geen problemen mee. Als ik de dag maar doorkom en dat is geen probleem.

Overigens laad ik sinds gisteren hem twee keer per dag op om de accu optimaal te krijgen, even een paar weken doen. Heb gelezen dat dat het beste is. Meestal laad ik op zo vanaf 40%.

Heb je niet iets op de achtergrond lopen wat je accu drained? GPS of zo?
pi_96617395
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:35 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik doe ongeveer anderhalve dag denk ik, maar ik laat het niet zover komen dat hij vanzelf uitvalt want dat schijnt slecht voor de accu te zijn. Praktisch gezien moet hij elke dag aan de lader omdat ik niet twee dagen haal maar dat moet elke smartphone en daar heb ik ook geen problemen mee. Als ik de dag maar doorkom en dat is geen probleem.

Overigens laad ik sinds gisteren hem twee keer per dag op om de accu optimaal te krijgen, even een paar weken doen. Heb gelezen dat dat het beste is. Meestal laad ik op zo vanaf 40%.

okee! Uit laten vallen doe ik ook niet inderdaad.
Hmm, misschien moet ik hem dan ook wat vaker opladen tijdelijk.

Heb vrijwel niks openstaan (volgens een taskkiller, ZDbox). Net opgeladen stond er dat ik er 14 uur mee kan doen. En dan doe ik dus nog niks. Even gebruiken en de uren vliegen er vanaf.
~Si vis amari, ama~
pi_96621357
Zie nu wel dat GPS en mobiel netwerk aan staan. Maar voor zover ik weet is dat nog niet anders geweest. Wordt ook niet aangegeven onder accugebruik...
Wat ik wel raar vind is dat QR Droid op 6% staat, terwijl ik dat ding zelden gebruik (afgelopen week 1 keer geloof ik)...
~Si vis amari, ama~
pi_96628609
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:50 schreef FedExpress het volgende:
Zie nu wel dat GPS en mobiel netwerk aan staan. Maar voor zover ik weet is dat nog niet anders geweest. Wordt ook niet aangegeven onder accugebruik...
Wat ik wel raar vind is dat QR Droid op 6% staat, terwijl ik dat ding zelden gebruik (afgelopen week 1 keer geloof ik)...
Ik heb GPS standaard uit staan, dat zal je veel stroom kosten als het aan staat denk ik, er is ook een widget waarmee je heel snel het aan en uit kunt zetten. Maar idd. vreemd dat je accu ineens sneller leeg gaat dan tevoren.
Misschien ook even proberen of het zonder taskkiller beter gaat. Ik ben niet super bekend met Android, voor mij ook nieuw, maar ik kan me voorstellen dat het extra stroom kost als apps steeds opnieuw moeten laden. Je kan kijken of je zuiniger uit bent als je niet je taskkiller een tijdje gebruikt maar Android zelf je apps laat managen.

Ik heb soms wat problemen met mijn mail. Soms als ik mail open gaat hij direct naar de settings in plaats van de inbox. Vaag.
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:20:29 #137
151971 Radioheader
FR 1908-2008
pi_96637178
Ok, heb deze besteld bij Vodafone.wordt mijn eerste smartphone. Maar, hij ziet er heel vet uit!
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_96665683
Deze is toch in 2 kleuren te verkrijgen? Welke is dan de zilvere, "kodak grey"? Of is dat juist de donkere uitvoering?

pi_96666056
ik ben nog steeds aan het twijfelen, kan de verleiding niet weerstaan om een smartphone te kopen, ik zou graag voor de HTC sensation gaan, maar die is op het moment echt te duur, en de levertijd zal nog wel een tijdje duren.

Maar ik ben bang dat ik er spijt van ga krijgen, zeker met een 2-jarig abbo, niet dat over twee jaar dat ding echt helemaal niks meer voorstelt...
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_96669666
Ik heb vandaag deze telefoon gekocht! Prima ding!
JA!
pi_96676788
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:35 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik laat hem wel altijd uitvallen... :P
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_96678443
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:01 schreef Sam-x het volgende:

[..]

Ik laat hem wel altijd uitvallen... :P
Beter uitvallen dan vallen. ;)
pi_96702973
Heb hem net binnen gekregen, wel even wennen hoor! :o
All good things are wild and free.
  Moderator vrijdag 13 mei 2011 @ 09:56:04 #144
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_96739453
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:10 schreef Manon- het volgende:
Deze is toch in 2 kleuren te verkrijgen? Welke is dan de zilvere, "kodak grey"? Of is dat juist de donkere uitvoering?

[ afbeelding ]
Kodak Greys is zilverachtig :Y Ik heb hem sinds gisteren en ik ben er helemaal happy mee O+
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_96741065
Ah shit m'n contract loopt volgende maand af. Heb nu een gewone Desire.
Moet zeggen dat de Desire S me wel een mooie upgrade lijkt. Vind de HD veel te groot namelijk. Eens kijken of ik me de komende tijd kan in houden en een jaarte sim-only kan doen :P
Zat eerst ook nog te twijfelen om voor iPhone te gaan, maar alleen al de diverse homescreens van HTC vind ik toch wel erg fijn.
Too much is never enough!
pi_96745213
Valt het jullie ook op dat er voor de HTC Desire S veel reclame gemaakt wordt? Veel meer als andere telefoons.. of ligt het aan mij :P
  Moderator vrijdag 13 mei 2011 @ 12:39:13 #147
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_96745348
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:35 schreef Sam-x het volgende:
Valt het jullie ook op dat er voor de HTC Desire S veel reclame gemaakt wordt? Veel meer als andere telefoons.. of ligt het aan mij :P
Ik heb wel wat reclame voorbij zien komen ja maar niet zo dat het opviel of zo :)
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_96745712
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:35 schreef Sam-x het volgende:
Valt mij ook op maar dat komt wellicht ook omdat ik er nu zelf ook eentje heb en het dus eerder opvalt.

Denk ik. :P
pi_96745831
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:39 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik heb wel wat reclame voorbij zien komen ja maar niet zo dat het opviel of zo :)
...misschien kijk ik wel teveel tv.
pi_96746188
Je hebt gelijk hoor, ook veel posters enzo bij bushaltes valt me op en op stations. Ik zeg dan altijd kijk die gsm heb ik maar iedereen lacht me altijd uit met hun iphones en blackberries. :O
Facts don't care about your feelings
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')