ja het wordt nu een beetje belachelijk (dat was het al) elke x die streamlocks! Als er een geheim geraden is snap ik dat nog wel.. Maar nu met Joanna enzo! En Maik en Mo kunnen we in kleur zien wat niemand hoeft te zien :Squote:Op donderdag 7 april 2011 10:40 schreef knagsje het volgende: [..] dat is het codewoord voor een SL en kan madam weer even met mamma lullen....
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:44 schreef MargrietV het volgende:
Heb ik het goed gedaan? Dit is mijn eerste keer. Ben ik nu COS ontmaagd?
wat is dat?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:43 schreef Little_Lunatic het volgende:
Niewe bewoner gesignaleerd![]()
[ afbeelding ]
Lijkt wat op 'n slak ..... maar wat het precies is ?????quote:
Men kan niet anders dan een SL geven als Jo over Dennis spreekt. Anders doet Dennis Net5 een proces aan. En gelijk heeft hij. Hij wordt even compleet kapot gemaakt op deze manier.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:40 schreef Little_Lunatic het volgende:
En weer krijgt madam een SL .... als ze het over Dennis heeft![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:44 schreef MargrietV het volgende:
Heb ik het goed gedaan? Dit is mijn eerste keer. Ben ik nu COS ontmaagd?
Eens.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:45 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Men kan niet anders dan een SL geven als Jo over Dennis spreekt. Anders doet Dennis Net5 een proces aan. En gelijk heeft hij. Hij wordt even compleet kapot gemaakt op deze manier.
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:47 schreef Diamonds28 het volgende:
Vandaag is de dag dat Alex naar huis toe mag![]()
met vleugels ofzoquote:Op donderdag 7 april 2011 10:45 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Lijkt wat op 'n slak ..... maar wat het precies is ?????
misschien kan onze huis- fop psychiater even uitleggen wat Jo mankeert zodat we haar gedrag beter begrijpen?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Eens.![]()
Dus Jo gaat de laatste dag van Alex weer alle aandacht opeisen? Hoe sociaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |