nou en dat was het ook, al zeg ik het zelfquote:Op donderdag 14 april 2011 13:09 schreef renzell het volgende:
Hmmmm, sounds good DarkElf!
Geroosterde boterham met houmous, komkommer, bosui en selderij. En nog 1 met creamcheese, verse bieslook en beenham. Lekkerrr!
Mijn favorietquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
Vanavond een kipje uit de oven, met wat patatjes![]()
Mjamquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Een braadstuk van biologische varkenslende van limburgs varken, met een saus van madeira. Gebakken aardappeltjes en een salade van Rucola, tomaten, spekkies en pijnboompitten en een frambozendressing.
Versgedraaid vanilleijs.
Krijg spontaan zin in een broodje eisaladequote:Op zondag 17 april 2011 21:08 schreef FutureFairytale het volgende:
brunch: pistolet eiersalade. Daarna plak cake en wat bittergarnituur. En net op; patat oorlog en pikanto. Calippo toe
hehe sorryquote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Krijg spontaan zin in een broodje eisalade
is goed voor je maar ik prefereer met frisdrank aangezien water neutraal is en paracetamol viiees!quote:
Sommige zaken moet je inderdaad direkt doorslikken, inderdaad zeker wat men at of eetquote:Op maandag 18 april 2011 13:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is goed voor je maar ik prefereer met frisdrank aangezien water neutraal is en paracetamol viiees!
Nooit gehad d.w.z. deze menu kaart keuze. Lijkt me heeeerlijk!quote:Op maandag 18 april 2011 16:27 schreef FutureFairytale het volgende:
net een kop tomatengroentesoep op
en straks ook broccolimet gekookte aardappels en gevulde kipfilet kruidenkaas/ham omwikkeld met spek
wie? haha. is een aloude combinatie, kipfilet gevuld met ham/kaas of kruidenkaasquote:Op maandag 18 april 2011 16:42 schreef Modest71 het volgende:
[..]
Nooit gehad d.w.z. deze menu kaart keuze. Lijkt me heeeerlijk!
Kruidenkaas hoeft dan weer niet als er knoflook in zit
Topchef?
Hou nou ooooohooooPquote:Op maandag 18 april 2011 16:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wie? haha. is een aloude combinatie, kipfilet gevuld met ham/kaas of kruidenkaas. plak spek eromheen en idd, erg lekker
onder een steenquote:Op maandag 18 april 2011 17:45 schreef Modest71 het volgende:
[..]
Hou nou ooooohooooP
Invriezen met -1000 graden en opsturen svp
Geen idee waar je leeft natuurlijk.
Bij Alphen in de buurtquote:Op maandag 18 april 2011 18:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
onder een steen
bij Alphen in de buurten sorry.... tis op!
Dat wordt een rampquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo maakt vanavond 'de fajitas'
ik moet tot laat sporten, en heb dan écht geen zin meer om nog te koken en dus heel lang te wachten op etenben benieuwd of hij de instructies kan aanhouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |