Lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:10 schreef DarkElf het volgende:
Een bruin bolletje met passendaalse kaas en magere melk
vanmiddag een restje Franse uiensoep.
En voor vanavond staan er courgette/fetakoekjes, geroosterde paprikadip en zelfgemaakte hummus op t menu. Dit alles met veel kruiden en pita's om te dippen
iddquote:
hé wat een goed idee, een sandwich maken met je overgebleven kip. mens hoe kóm je erop?quote:Ik ga strak als lunch een paar boterhammen met overgebleven kip uit de kip-in-wijn-stoofschotel van gister maken
|Heb je een receptje voor je courgette/fetakoekjes? Klinkt erg lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:10 schreef DarkElf het volgende:
Een bruin bolletje met passendaalse kaas en magere melk
vanmiddag een restje Franse uiensoep.
En voor vanavond staan er courgette/fetakoekjes, geroosterde paprikadip en zelfgemaakte hummus op t menu. Dit alles met veel kruiden en pita's om te dippen
ja staat in het cul topic: weekmenu's , daar heb ik t van de week gepost omdat iemand anders er om vroegquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:28 schreef pos het volgende:
[..]
|Heb je een receptje voor je courgette/fetakoekjes? Klinkt erg lekker
Geen ideequote:Op vrijdag 22 april 2011 10:24 schreef DarkElf het volgende:
hé wat een goed idee, een sandwich maken met je overgebleven kip. mens hoe kóm je erop?
Gister weer gemaaktquote:Die kip was echt super lekker
is het soms een recept van Ainsley? Die heeft ook die koekjes namelijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja staat in het cul topic: weekmenu's , daar heb ik t van de week gepost omdat iemand anders er om vroeg
nee is een recept van Claudia Roden (meestal pas ik nog eea aan) en heeft hij die? dat wist ik nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is het soms een recept van Ainsley? Die heeft ook die koekjes namelijk
ach ja al die dingen lijken op elkaarquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
ja, nagenoeg hetzelfde idee! Zat laatst er weer eens doorheen te bladeren op zoek naar wat lekkers
die ken ik al járen hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:42 schreef RickoKun het volgende:
Niks speciaal heur, maar ik wil nog even melden dat die AH versgeperste sinaasappelsap echt te goddelijk voor woorden is (deze week in de aanbieding volgens mij trouwens). Bovendien is het DENK ik goedkoper om het zo te kopen dan voor 3 euro aan perssinaasappelen te halen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |