abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95169939
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:14 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Snap je wat een vergelijking is? Ik zeg niet dat homo's gelijk zijn aan psychopathen, maar gebruik het als voorbeeld om aan te geven dat zijn vergelijking niet klopt.Psychopathie heeft wel degelijk een erfelijke oorzaak.

Het is helemaal niet zo dat God alle mensen zonder meer accepteert. Lees het oude testament eens voor de gein, God is net zo goed wraakzuchtig en boos, als dat hij liefdevol en vergevingsgezind is.
Dat een mens als 'goed' geboren wordt klopt al helemaal niet. De mens wordt geboren met erfzonde, met dank aan die slet Eva :P
Ik vind het gewoon geen goed voorbeeld. Jij zegt dat zowel psychopaten als homo's zo worden geboren terwijl dat gewoon niet zo is. Als homo word je geboren ja maar een psychopaat word je door je opvoeding en door de dingen die er om je heen gebeuren. Je vergelijkt ze dus wel dergelijk ;) Maar als jij het een voorbeeld wilt noemen....tja, dat voorbeeld klopt gewoon niet. Je zou het wel kunnen vergelijken met jongens die geboren worden met blonde haren ; of met een spitsneus want zo word je geboren.

Christenen verkondigen wel dat een mens puur word geboren ; en dus dat er niks mis mee is, en als het kind bijvoorbeeld een handicap heeft zeggen [veel] Christenen dat God dat dan zo had gewild want hij maakt geen fouten. Maar als iemand homo is, word dat wel gezien als fout en kom je in de hel terecht. Dat is gewoon dubbelzinnig. Punt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2011 15:22:36 ]
  donderdag 7 april 2011 @ 15:33:03 #32
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_95170559
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:19 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon geen goed voorbeeld. Jij zegt dat zowel psychopaten als homo's zo worden geboren terwijl dat gewoon niet zo is. Als homo word je geboren ja maar een psychopaat word je door je opvoeding en door de dingen die er om je heen gebeuren. Je vergelijkt ze dus wel dergelijk ;) Maar als jij het een voorbeeld wilt noemen....tja, dat voorbeeld klopt gewoon niet. Je zou het wel kunnen vergelijken met jongens die geboren worden met blonde haren ; of met een spitsneus want zo word je geboren.

Christenen verkondigen wel dat een mens puur word geboren ; en dus dat er niks mis mee is, en als het kind bijvoorbeeld een handicap heeft zeggen [veel] Christenen dat God dat dan zo had gewild want hij maakt geen fouten. Maar als iemand homo is, word dat wel gezien als fout en kom je in de hel terecht. Dat is gewoon dubbelzinnig. Punt.
Veel psychopaten hebben aangeboren hersenafwijkingen. Dat is geen keuze en is niet veroorzaakt in de opvoeding. Wat wél beinvloedbaar is, is het gedrag dat daaruit voortvloeit, en daar spelen omgeving en opvoeding een grote rol in. Het is dus vaak een samenspel, maar je kunt de biologische factor echt niet negeren.

Maar goed, het gaat hier niet om psychopathie, maar om jouw beeld van het christendom. In de lichte vorm komt dat aardig overeen met wat jij beschrijft. Een liefdevolle god die mensen accepteert en keer op keer vergeeft bij foute beslissingen.

Maar dat is niet de God van de homohaters. De God van de homohaters is er een van de eeuwige strijd tussen goed en kwaad, van de Hel en van de erfzonde. Een God die je niet beoordeelt op je aangeboren neigingen, maar op de keuzes die je maakt.
pi_95170853
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:33 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Veel psychopaten hebben aangeboren hersenafwijkingen. Dat is geen keuze en is niet veroorzaakt in de opvoeding. Wat wél beinvloedbaar is, is het gedrag dat daaruit voortvloeit, en daar spelen omgeving en opvoeding een grote rol in. Het is dus vaak een samenspel, maar je kunt de biologische factor echt niet negeren.

Maar goed, het gaat hier niet om psychopathie, maar om jouw beeld van het christendom. In de lichte vorm komt dat aardig overeen met wat jij beschrijft. Een liefdevolle god die mensen accepteert en keer op keer vergeeft bij foute beslissingen.

Maar dat is niet de God van de homohaters. De God van de homohaters is er een van de eeuwige strijd tussen goed en kwaad, van de Hel en van de erfzonde. Een God die je niet beoordeelt op je aangeboren neigingen, maar op de keuzes die je maakt.
Ik snap je onderste stuk niet helemaal om eerlijk te zijn ; maar als ik het goed begrijp verkondig je dat God homo's wel goed vind ; maar niet zolang je er iets mee doet? ( vriendje zoeken, gay-parade bijwonen, etc )

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2011 15:39:27 ]
  donderdag 7 april 2011 @ 15:43:37 #34
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_95171080
Volgens mij is psychopathie een gevolg van zowel erfelijke aanleg (geboren dus), als invloeden van het leven, bijvoorbeeld ernstige trauma's, etc. Maar dat doet er in feite niet toe. Het gaat erom dat ieder mens verschillend is. En hoe je homoseksualiteit ook wilt zien of benoemen; waarom is het nou per definitie verkeerd?? Religie of niet, ik begrijp niet dat liefde überhaupt verkeerd kan zijn. Homo's doen niemand iets kwaad, in tegenstelling tot een hele boel andere mensen.

Met alle respect voor religies, ik wordt erg naar van dat haatdragende, negatieve, bangmakende gedoe. Persoonlijk denk ik dat God dat veel erger vindt, dan mensen van hetzelfde geslacht die van elkaar houden.

En ook ben ik erg benieuwd naar hoe homo's dan hun leven zouden moeten leiden idd? Gewoon alleen, zielig en ongelukkig? Puur vanwege het feit dat je geboren bent als homo? Iets waar je helemaal niks aan doen kan?! Homo ben je for life en dus scewed? :? :{w
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_95171353
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:43 schreef Qebbel het volgende:
Volgens mij is psychopathie een gevolg van zowel erfelijke aanleg (geboren dus), als invloeden van het leven, bijvoorbeeld ernstige trauma's, etc. Maar dat doet er in feite niet toe. Het gaat erom dat ieder mens verschillend is. En hoe je homoseksualiteit ook wilt zien of benoemen; waarom is het nou per definitie verkeerd?? Religie of niet, ik begrijp niet dat liefde überhaupt verkeerd kan zijn. Homo's doen niemand iets kwaad, in tegenstelling tot een hele boel andere mensen.

Met alle respect voor religies, ik wordt erg naar van dat haatdragende, negatieve, bangmakende gedoe. Persoonlijk denk ik dat God dat veel erger vindt, dan mensen van hetzelfde geslacht die van elkaar houden.

En ook ben ik erg benieuwd naar hoe homo's dan hun leven zouden moeten leiden idd? Gewoon alleen, zielig en ongelukkig? Puur vanwege het feit dat je geboren bent als homo? Iets waar je helemaal niks aan doen kan?! Homo ben je for life en dus scewed? :? :{w
Volgens die oude vriend die ik sprak en volgens mij delen veel Christenen diezelfde mening...verdienen homo's het niet om gelukkig te worden met een partner van hetzelfde geslacht. Ze moeten of gewoon alleen blijven hun hele leven of toch trouwen met een lid van het andere geslacht. Maar dan denk ik ook...en dat heb ik ook tegen hem gezegd waarna hij niks meer durfde te zeggen : Je mag toch niet liegen tegen je naasten? En dat is bij wijze wat je dan doen, als je toch trouwt terwijl je weet dat je nooit van diegene kan gaan houden als dat je kan houden van iemand van hetzelfde geslacht.

Ik deel jouw mening dus echt..ook ik word er echt ziek van hoe veel Christenen denken over dat bepaalde onderwerp. Let op : Ik ben dus geen Christen-hater, absoluut niet ; maar op dat bepaalde punt ben ik het gewoon sterk oneens met hen.
  donderdag 7 april 2011 @ 15:54:31 #36
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_95171586
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:49 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Volgens die oude vriend die ik sprak en volgens mij delen veel Christenen diezelfde mening...verdienen homo's het niet om gelukkig te worden met een partner van hetzelfde geslacht. Ze moeten of gewoon alleen blijven hun hele leven of toch trouwen met een lid van het andere geslacht. Maar dan denk ik ook...en dat heb ik ook tegen hem gezegd waarna hij niks meer durfde te zeggen : Je mag toch niet liegen tegen je naasten? En dat is bij wijze wat je dan doen, als je toch trouwt terwijl je weet dat je nooit van diegene kan gaan houden als dat je kan houden van iemand van hetzelfde geslacht.

Ik deel jouw mening dus echt..ook ik word er echt ziek van hoe veel Christenen denken over dat bepaalde onderwerp. Let op : Ik ben dus geen Christen-hater, absoluut niet ; maar op dat bepaalde punt ben ik het gewoon sterk oneens met hen.
Precies wat ik bedoel! Ik vind het gewoon scheef. Ik ben ook geen religie-hater, maar wel rationeel. :)
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_95171695
Sowieso mensen die voor God spreken...
pi_95180104
http://www.telegraph.co.u(...)l-caveman-found.html

quote:
First homosexual caveman found
Archaeologists have unearthed the 5,000-year-old remains of what they believe may have been the world's oldest known gay caveman.
Cave art
Archeologists believe they have discovered a 'transsexual' or 'third gender grave' in the Czech Republic Photo: ALAMY
10:00PM BST 06 Apr 2011

The male body said to date back to between 2900-2500BC was discovered buried in a way normally reserved only for women of the Corded Ware culture in the Copper Age.

The skeleton was found in a Prague suburb in the Czech Republic with its head pointing eastwards and surrounded by domestic jugs, rituals only previously seen in female graves.

"From history and ethnology, we know that people from this period took funeral rites very seriously so it is highly unlikely that this positioning was a mistake," said lead archaeologist Kamila Remisova Vesinova.

"Far more likely is that he was a man with a different sexual orientation, homosexual or transsexual," she added.

According to Corded Ware culture which began in the late Stone Age and culminated in the Bronze Age, men were traditionally buried lying on their right side with their heads pointing towards the west, and women on their left sides with their heads pointing towards the east. Both sexes would be put into a crouching position.
Related Articles

*

Cavemen 'used make-up'
11 Jan 2010
*

Male drivers behave just like cavemen
21 Apr 2008

The men would be buried alongside weapons, hammers and flint knives as well as several portions of food and drink to accompany them to the other side.

Women would be buried with necklaces made from teeth, pets, and copper earrings, as well as jugs and an egg-shaped pot placed near the feet.

"What we see here doesn't add up to traditional Corded Ware cultural norms. The grave in Terronska Street in Prague 6 is interred on its left side with the head facing the West. An oval, egg-shaped container usually associated with female burials was also found at the feet of the skeleton. None of the objects that usually accompany male burials  such as weapons, stone battle axes and flint knives  were found in the grave.

"We believe this is one of the earliest cases of what could be described as a 'transsexual' or 'third gender grave' in the Czech Republic," archaeologist Katerina Semradova told a press conference on Tuesday.

She said that archeologists had uncovered an earlier case dating from the Mesolithic period where a female warrior was buried as a man.

She added that Siberian shamans, or latter-day witch doctors, were also buried in this way but with richer funeral accessories to appropriate to their elevated position in society.

"But this later discovery was neither of those, leading us to believe the man was probably homosexual or transsexual," Semeradova said.

The Corded Ware culture takes its name from the frequent use of decorative cord impressions found its pots and covered much of North, Central and Eastern Europe.

It is also known as a single-grave and battleaxe culture due to separate burials and the Mena s habit of being buried with stone axes.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_95183320
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:04 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Wat een onzin. Dat God mensen geschapen heeft wil niet zeggen dat hij alle mensen zonder meer accepteert, sinds de zondeval is de mens al niet meer zonder zonde.
Maar Jezus is wel gestorven voor onze zonden...en dat is blijkbaar nogal een big deal, maar als we alsnog gestraft worden voor de zonden, wat voor'n nut heeft het dan gehad? Of ik moet iets verkeerd begrepen hebben, maar ik zie dan niet helemaal waarom we Jezus zo dankbaar moeten zijn.
pi_95183522
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:09 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ga je nu serieus homo's vergelijken met psychopaten? Christenen lopen altijd te verkondigen dat iedereen er mag zijn. Dat is gewoon waar. God maakt geen fouten. Ook dat beweren zowat alle Christenen. En daarmee doelen ze op de geboorte. Niemand word fout geboren. Niemand word geboren op de manier die God niet zou willen. Maar ik denk dat je als homo zijnde word geboren, het is geen keuze. Kortom, god maakt ook homo's. En dat is dan opeens niet meer oke? Als jij gaat vergelijken met psychopaten.....je word niet als een psychopaat geboren, maar je word er een door een slechte opvoeding of invloed van bronnen om je heen.
Oneens.Je kan ook geboren zijn met bepaalde factoren zoals verminderde empathie. Je kan natuurlijk afgestompt zijn door wat je hebt meegemaakt (sociopaat), maar tevens worden er mensen geboren die 'gewoon' gestoord zijn. Ook lang niet alle psychopaten zijn moordenaars.

De reden dat hij het vergelijkt is dat sommige psychopaten misschien er ook niets aan kunnen doen dat ze die empathische gevoelens niet hebben. Als ze dat wel konden voelen waren ze waarschijnlijk nooit aan het moorden geslagen etc. Geloof je dus in een God, dan...

Niet dat homoseksualiteit slecht is zoals psychopaten, maar volgens sommige mensen dus wel.

Ah:

quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:33 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Klopt, omgeving is heel doorslaggevend in of psychopaat doorslaat in moorden/ander schadelijk gedrag, of dat die persoon nog wel goed kan functioneren in de maatschappij.

[ Bericht 5% gewijzigd door -Strawberry- op 07-04-2011 20:37:24 ]
pi_95183739
Aartsbisschop Léonard vergelijkt ons met anorexiapatiënten.

Die vent heeft het verkorven bij ons holebi's
Werewolf
pi_95184921
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:43 schreef Qebbel het volgende:
Omdat het 'vies' is en je geen kindertjes kan verwekken met elkaar, of zo. :{

En omdat het tegen Gods ultieme wil ingaat, whatever that is.
pi_95184988
quote:
99s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:56 schreef stbabylon het volgende:
Sowieso mensen die voor God spreken...
Bijbel woord van God en zo...
pi_95185263
God. _O_
Failure is success if we learn from it.
pi_95185811
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:43 schreef VeniVidiViciV het volgende:
God. _O_
Zag kwam en overwon niet.
  Redactie Sport vrijdag 8 april 2011 @ 18:06:58 #46
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_95226447
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat het 'vies' is en je geen kindertjes kan verwekken met elkaar, of zo. :{

En omdat het tegen Gods ultieme wil ingaat, whatever that is.
Wat is God's ultieme wil? En als God zo groot is, wie zijn wij mensen dan in godsnaam om voor hem te spreken?

Als er al zoiets is natuurlijk, daar twijfel ik ook aan. :{
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_95229690
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:06 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Wat is God's ultieme wil?

Wat er in de Bijbel staat.

quote:
En als God zo groot is, wie zijn wij mensen dan in godsnaam om voor hem te spreken?
Doen ze niet, ze spreken de Bijbel na. Helaas realiseren sommige gelovigen niet dat er een heleboel interpretaties mogelijk zijn van de Bijbel en dat het een verhaal is die je niet letterlijk meer kan nemen, omdat veel dingen die er in staan al feitelijk onjuist zijn gebleken.

quote:
Als er al zoiets is natuurlijk, daar twijfel ik ook aan. :{
Ik twijfel daar niet aan, ik ben er redelijk van overtuigd dat het niet kan; het bestaan van een God/hemel/hel. :P
  vrijdag 8 april 2011 @ 19:33:17 #48
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95230289
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat er in de Bijbel staat.
Tsja of de koran en haddith, of de kama's of de fedra's of volgens de thora of volgens het dodenboek?
quote:
Doen ze niet, ze spreken de Bijbel na. Helaas realiseren sommige gelovigen niet dat er een heleboel interpretaties mogelijk zijn van de Bijbel en dat het een verhaal is die je niet letterlijk meer kan nemen, omdat veel dingen die er in staan al feitelijk onjuist zijn gebleken.

[..]

Ik twijfel daar niet aan, ik ben er redelijk van overtuigd dat het niet kan; het bestaan van een God/hemel/hel. :P
Redelijk overtuigd vind ik nog zwak uitgedrukt. Wanneer je de historie gaat bestuderen dan kom je er achter dat de mens god / de goden schiep naar zijn evenbeeld.
Er is een grotere kans dat morgen de zwaartekracht ineens stopt, dan dat er een god of goden bestaan.

Het jammere is dat personen die deze oude verhalen als de ultieme waarheid zien best wel veel invloed hebben in ons land en de rest van de wereld..

Ik zie dat als de belangrijkste reden voor homohaat, een andere reden is de onzekerheid van bepaalde mannen over hun eigen seksualiteit en als laatste het soort mensen dat gewoon alles haat was anders is de norm.
pi_95233749
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 19:33 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Tsja of de koran en haddith, of de kama's of de fedra's of volgens de thora of volgens het dodenboek?

Ja, maar elk boek kent z'n eigen geschiedenis en het is maar net welke je gelooft idd.

quote:
Redelijk overtuigd vind ik nog zwak uitgedrukt. Wanneer je de historie gaat bestuderen dan kom je er achter dat de mens god / de goden schiep naar zijn evenbeeld.
Er is een grotere kans dat morgen de zwaartekracht ineens stopt, dan dat er een god of goden bestaan.

Het jammere is dat personen die deze oude verhalen als de ultieme waarheid zien best wel veel invloed hebben in ons land en de rest van de wereld..
Het was ook zwak uitgedrukt, want voor je het weet krijg je agnosten op je dak die zeggen dat je nooit zeker kan weten dat er geen God is. Anders ben je 'net zo erg als de gelovigen'.

quote:
Ik zie dat als de belangrijkste reden voor homohaat, een andere reden is de onzekerheid van bepaalde mannen over hun eigen seksualiteit en als laatste het soort mensen dat gewoon alles haat was anders is de norm.
Zo zie ik het ook. :Y
  Redactie Sport vrijdag 8 april 2011 @ 22:07:44 #50
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_95238998
Bijbel is toch geschreven door mensen? :{
pi_95239180
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:07 schreef DeLuna het volgende:
Bijbel is toch geschreven door mensen? :{
Ja, maar het is wel het woord van God.

Want wat zij hebben opgeschreven, is hoe God het bedoeld heeft. Stonden die mensen ook niet volgens de gelovigen in contact met God?
pi_95239353
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:10 schreef -Strawberry- het volgende:

Want wat zij hebben opgeschreven, is hoe God het bedoeld heeft. Stonden die mensen ook niet volgens de gelovigen in contact met God?
Nee hoor. De bijbel is 100% mensenwerk, er bestaan immers niet voor niets zoveel varianten cq. interpretaties.
pi_95239356
Praat me niet over die gristenen! :( :r

Hoor alleen de uitspraken van de paus al. Homoseksualiteit is een zonde, het gebruik van condooms is een zonde. Maar pedoseksualiteit mag dan weer wel. That's right, die creep in zijn jurk die altijd met zijn vingertje loopt te zwaaien, neemt het op voor zijn pedoseksuele bisschoppen en priesters die echt een zonde hebben begaan.
pi_95240405
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:13 schreef Techno het volgende:

[..]

Nee hoor. De bijbel is 100% mensenwerk, er bestaan immers niet voor niets zoveel varianten cq. interpretaties.
Of de Bijbel wel of geen mensenwerk is staat toch verder los van eventuele interpretaties die men kan hebben?

En mij hoef je niet te overtuigen, ik stel alleen hoe gelovigen het kunnen zien. :P
pi_95240469
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 22:13 schreef Pulzzar het volgende:
Praat me niet over die gristenen! :( :r

Hoor alleen de uitspraken van de paus al. Homoseksualiteit is een zonde, het gebruik van condooms is een zonde. Maar pedoseksualiteit mag dan weer wel. That's right, die creep in zijn jurk die altijd met zijn vingertje loopt te zwaaien, neemt het op voor zijn pedoseksuele bisschoppen en priesters die echt een zonde hebben begaan.
Juist ja :(

Wat onze aartsbisschop Leonard verkondigt is ook reine bullshit.

Ik wil niet vergeleken worden met een anorexiapatiënt

Gooi met taarten!

[ Bericht 4% gewijzigd door Pinnenmutske op 08-04-2011 23:56:33 ]
Werewolf
  Redactie Sport zaterdag 9 april 2011 @ 21:51:39 #56
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_95277167
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, zou wel grappig zijn als bewezen kan worden dat God niet bestaat. _O-
pi_95277330
Het is erg lastig om te bewijzen dat iets -niet- bestaat.
Probeer maar eens te bewijzen dat eenhoorns of kaboutertjes niet bestaan....
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
  Redactie Sport zaterdag 9 april 2011 @ 22:19:56 #58
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_95278383
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 21:55 schreef Venus-Castina het volgende:
Het is erg lastig om te bewijzen dat iets -niet- bestaat.
Probeer maar eens te bewijzen dat eenhoorns of kaboutertjes niet bestaan....
Kabouters bestaan wel, ik heb er genoeg in mijn tuin. :{w

Maar laten we weer ontopic gaan. :)
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:56:05 #59
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_95280044
Homohaat komt volgens mij nog steeds vooral voort uit de ongelijkheid van mannen en vrouwen. Homo's zijn een bedreiging voor de mannelijke dominantie in onze maatschappij (en dat gevoel wordt dan gerationaliseerd met "vies", "onnatuurlijk" of "tegen Gods wil").
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 12 april 2011 @ 08:39:57 #60
322331 DoimuN
Nee, het boeit me niets!
pi_95378362
Ik raad elke homo-hater een keer aan om naar een homofeest te gaan waar ik vorig jaar een keer belandde. Dan ontdek je dat ze echt supergezellig zijn en echt niet aan je gaan zitten als je dat niet wil ofzo (mocht dat een fobie van je zijn) Ik heb echt een supertoffe avond gehad. Het was niet dat ik ze daarvoor ''haatte'' maar ik had nog nooit echt een homo meegemaakt dus wist niet wat ik kon verwachten. O,ja: laat je niet afschrikken als ze opmerkingen over mannen maken zoals hetero-mannen over vrouwen doen, maargoed dit is alleen maar lachen.
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
Op naar de sterren en daar voorbij!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')