Dat is volgens mij weer iets andersquote:
Je zegt en denkt ook steeds het zelfde. Tot in de meest belachelijke dingen aan toe.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:23 schreef summer2bird het volgende:
Maar hoe herken je zo'n soul geval eigenlijk
Is dat zo?quote:
Dan zul je een concretere vraag moeten stellenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:04 schreef truepositive het volgende:
Btw lezzer ik wacht nog op een reactie
Herkenbaar.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je zegt en denkt ook steeds het zelfde. Tot in de meest belachelijke dingen aan toe.
Zeer intensieve link die zich die soms ook kan leiden tot felle ruzies.
Law of attrraction/Law of one is meer de interactie tussen bewustzijn en het universum, hoe gebeurtenissen naar je toe komen en je situaties tegenkomt waar je uit kan leren. De aantrekkingskracht tussen zielsverwanten is een soort herkenning op onbewust niveau, kan natuurlijk wel tot stand gebracht worden door law of attraction maar is niet de werking an sich. Law of one/attraction is dus de 'leraar' en zielsverwanten zijn allemaal de leerlingen maar, zie ze als klasgenoten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:03 schreef truepositive het volgende:
[..]
Is dat zo?
Law of attraction - Law of one?
Heb ik al gedaan maar ik denk dat wij dan in een van de lagere categorieen vallenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dan zul je een concretere vraag moeten stellen
Waarom vragen naar de bekende weg als je het antwoord zelf al weet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:13 schreef truepositive het volgende:
Correct jogy, daar was ik een beetje naar aan het vissen
Ik weet niet of het hier op slaat maar degene die ik als soulmate zie , geeft me onbewustquote:Op donderdag 7 april 2011 08:51 schreef lezzer het volgende:
Twin flame (tweeling vlam)
iemand met wie je heel close hebt gewerkt vanaf de galaxy naar beneden naar een 3 dimensionale levensvorm. Je bent verbonden met 7 twin flames. Naast de twin ray is dit de meest dichte verbondenheid met een andere entiteit. Op welk niveau van Licht je ook zit je hebt de mogelijkheid om je opnieuw te verbinden met de juiste 7. Je krijgt begeleiding op je pad naar verlichting. Deze worden geïntegreerd voordat je het niveau van de twin ray bereikt. Onnodig om te zeggen dat vele twin flame relaties prachtige herinneringen voortbrengen en liefde voor iedereen. Sommige van je twin flames kunnen op Aarde zijn, sommige boven. Er is een speciale band tussen twin flames en je bent voor altijd verbonden met elkaar vanuit je hart en je zult deze speciale liefde die jullie delen nooit vergeten. Het gaat voorbij aan menselijke seksualiteit, in de puurheid van devotie om samen te werken door cycli heen. Je bent samen door veel heengegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |