Ruikt het dan naar bloemetjes?quote:
Sorry, ik had em ff meegenomen naar de dierentuinquote:Op donderdag 7 april 2011 19:34 schreef L-E het volgende:
Oh, het is er alweer.
STOP MAAR MET ZOEKEN!
Dat snap ik, ik ben het alleen volledig eens met zijn andere puntquote:Op donderdag 7 april 2011 19:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het tentamen prima had kunnen afgedaan met de vraag "begrijp je kopiëren plakken". Of in dit geval:overschrijven.
Fixed.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:40 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik ben het alleen volledig eens met zijn andere punt grap
Hij heeft wel meer goeie punten in die show.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:40 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik ben het alleen volledig eens met zijn andere punt
Was het zo erg dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:09 schreef CherryLips het volgende:
ik heb een nieuwe luchtverfrisser op de wc
nou, die luchtverfrisser in combinatie met wc-zaken is ook geen groot succes merk ik netquote:
Sommige luchtjes combineren heel naarquote:Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nou, die luchtverfrisser in combinatie met wc-zaken is ook geen groot succes merk ik net
Why, tell me why. Ik ga de film toch niet kijkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:04 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren Jackass 3 gekeken.
Ik voelde me vies
Superclean. Ahhuh!quote:
Ze hadden een sweatsuit gemaakt van die dikke en toen hebben ze het zweet opgevangen en opgedronkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Why, tell me why. Ik ga de film toch niet kijken.
.... * Kuukske zet kopje thee terug in de keuken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden een sweatsuit gemaakt van die dikke en toen hebben ze het zweet opgevangen en opgedronken
en de cameraman kotste over de camera heenquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
.... * Kuukske zet kopje thee terug in de keuken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |