Uhuhquote:Op donderdag 7 april 2011 13:05 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zegt niets natuurlijk. Jij vindt alles leuk waar een paard in voorkomt.
Nee, Rapunzelquote:
Maar zo heet de film die Angel bedoelt niet. Die heet Tangled in de Engelse versie en Rapunzel in de Nederlandse.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo heet dat sprookje nou eenmaal (origineel).
Jamaar die zet ik dan wel op engelse taalquote:
Zo te zien alleen in de VS, stomme Amerikanenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar zo heet de film die Angel bedoelt niet. Die heet Tangled in de Engelse versie en Rapunzel in de Nederlandse.
quote:aka "Rapunzel" - Singapore (English title), USA (working title)
aka "Rapunzel - L'intreccio della torre" - Italy
aka "Rapunzel on the Tower" - Japan (literal English title)
aka "Rapunzel - Neu verföhnt" - Germany (new title)
aka "Rapunzel Unbraided" - USA (working title)
Logisch, jij hebt immers niet zoveel op met ondertieteling.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:16 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar die zet ik dan wel op engelse taal
Ja, want Nederlandsquote:Op donderdag 7 april 2011 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar die zet ik dan wel op engelse taal
Maar er staat Rapunzel op de doos
Ik kijk de hele oude disneys wel in het NL, en dan de Kleine Zeemeermin in beide talen, en vanaf daar in het Engelsquote:Op donderdag 7 april 2011 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want NederlandsBoeiend ook, toffe film
Vond het, qua vormgeving, ook een erg mooie filmquote:
Gratisch ende online: http://www.pdfescape.com/quote:Op donderdag 7 april 2011 13:23 schreef CherryLips het volgende:
weet iemand hier een programmaatje waarmee je pdf.s kunt bewerken? nitro pdf is dood.
Ik heb ze in het Engels.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kijk de hele oude disneys wel in het NL, en dan de Kleine Zeemeermin in beide talen, en vanaf daar in het Engels
Zoals ik ze dus destijds ook keek
Ik heb ze op dvd... dus dan is het engels en nederlandsquote:Op donderdag 7 april 2011 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ze in het Engels.En in NL op videoband
Patserquote:Op donderdag 7 april 2011 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze op dvd... dus dan is het engels en nederlands
Ja, ik ook. Maar ik selecteer automatisch Engelsquote:Op donderdag 7 april 2011 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze op dvd... dus dan is het engels en nederlands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |