Ik hou niet van stoofpotjesquote:Op donderdag 7 april 2011 12:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo gek op. Stoofpotje, gegaard in bier met wat knoflook, worteltjes, peterselie en vers gemalen peper echter...
Ook erg goeie herinneringen aan Rome & Florencequote:Op donderdag 7 april 2011 12:41 schreef Samzz het volgende:
Ik wil graag terug naar Zuid-Italië. Eerst een week Rome en dan doorreizen naar de punt van de laars.
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet van stoofpotjesStoofpotjes zijn voor mensen zonder tanden die niet meer kunnen kauwen.
Die hebben weer andere kwaliteiten moet je maar denken.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou niet van stoofpotjesStoofpotjes zijn voor mensen zonder tanden die niet meer kunnen kauwen.
Venetië vind ik ook niks.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ook erg goeie herinneringen aan Rome & Florence
Venetië viel een beetje tegen.
Die kunnen goed zuigen?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Die hebben weer andere kwaliteiten moet je maar denken.
Napels prachtig ? Pauperstad juist.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Venetië vind ik ook niks.Die stank was nog wel 't ergste
Maar Rome en Florence zijn idd geweldigNapels vind ik ook prachtig en uiteraard Sicilië en Sardinië
Als je als volwassen man MET tanden nog niet kan pijpen zonder dat je tanden langs dat ding afschrapen dan doe je iets verkeerd. Of dan ben je 100% hetero. Maar dan doe je dus ook iets verkeerd.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Die hebben weer andere kwaliteiten moet je maar denken.
En wat heb ik daar aan?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik kan ze echt heul lekker maken
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je als volwassen man MET tanden nog niet kan pijpen zonder dat je tanden langs dat ding afschrapen dan doe je iets verkeerd. Of dan ben je 100% hetero. Maar dan doe je dus ook iets verkeerd.
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:51 schreef Ang3l het volgende:
Als je als volwassen man MET tanden nog niet kan pijpen zonder dat je tanden langs dat ding afschrapen dan doe je iets verkeerd. Of dan ben je 100% hetero. Maar dan doe je dus ook iets verkeerd.
Oh, vind ik niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Napels prachtig ? Pauperstad juist.
Hij heeft het mutsje van dawg op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij heeft het mutsje van dawg op.Nee, want die van dawg is rood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/techno
Ik heb net je avatar op dvd gekochtquote:Op donderdag 7 april 2011 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, vind ik niet.
Het is wel zeven jaar geleden dat ik er geweest ben.
Moet hem nog steeds een keertje kijkenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb net je avatar op dvd gekocht
JE avatar, niet avatar.
Tangledquote:Op donderdag 7 april 2011 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb net je avatar op dvd gekocht
JE avatar, niet avatar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |