Zie mijn eerder opmerking over lessen die we aangereikt krijgenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:20 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Is het niet eerder een emmer die overloopt ?
Daar kan ik persoonlijk niet zoveel mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:40 schreef lezzer het volgende:
Zie mijn eerder opmerking over lessen die we aangereikt krijgen
Dat is ook goed hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:05 schreef R0N1N het volgende:
Daar kan ik persoonlijk niet zoveel mee.
TRUe, maar de werkelijkheid overlapt al die 'subforums'quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:09 schreef UncleScorp het volgende:
Dit is idd een evengoed aanvaardbare verklaring voor de huidige gebeurtenissen, eentje die wsl beter zou passen in NWS, POL of zelfs BNW.
Maar hier in TRU proberen we de zaken op een iets alternatievere manier te beoordelen.
Daar kan ik me wel in vinden jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:10 schreef lezzer het volgende:
Dat is ook goed hoor
Maakt niet zo veel uit hoe het gebeurt, áls het maar gebeurt naar mijn idee.
Nee. Wel dat we naar een ander bewustzijnsniveau moeten, om met z'n allen alhier in voorspoed en vrede te kunnen leven, maar dat heeft niets met dimensies en hogeremachten etc. te maken. Hoewel ik die niet volledig uitsluit of als onzin betitelquote:Ik neem aan dat je geen aanhanger bent van het idee dat we met z'n allen naar een andere bewustzijnsdimensie gaan?
Het idee dat we met z'n allen die hogere macht zijn zal dan ook wel niet in jouw straatje liggenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:37 schreef R0N1N het volgende:
maar dat heeft niets met dimensies en hogeremachten etc. te maken.
Da's altijd goedquote:Hoewel ik die niet volledig uitsluit of als onzin betitel
Zeer belangrijk! Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. Je hoeft dit dus inderdaad niet per se op een spirituele manier te bekijken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:09 schreef UncleScorp het volgende:
Dit is idd een evengoed aanvaardbare verklaring voor de huidige gebeurtenissen, eentje die wsl beter zou passen in NWS, POL of zelfs BNW.
Maar hier in TRU proberen we de zaken op een iets alternatievere manier te beoordelen.
Heee Trippiiquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:19 schreef Trippii het volgende:
[..]
Zeer belangrijk! Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. Je hoeft dit dus inderdaad niet per se op een spirituele manier te bekijken.
Ik ben alleen van mening dat als je alles in 'energie' bekijkt, je de meest universele manier hebt en dat dit ook de meest complete manier is om dingen aan te duiden. Punt is dat veel mensen er niet in mee kunnen komen en het dus ook niet kunnen begrijpen. Veel manieren van spreken kunnen hierdoor ook sneller verkeerd opgevat worden.
Ja en Nee.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:38 schreef lezzer het volgende:
Het idee dat we met z'n allen die hogere macht zijn zal dan ook wel niet in jouw straatje liggen :p
[..]
Da's altijd goed
Valt mee, in mijn ervaring. Het helpt vaak juist om bepaalde 'mogelijkheden' begrijpelijk te maken voor mensen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:19 schreef Trippii het volgende:
Zeer belangrijk! Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. Je hoeft dit dus inderdaad niet per se op een spirituele manier te bekijken.
Ik ben alleen van mening dat als je alles in 'energie' bekijkt, je de meest universele manier hebt en dat dit ook de meest complete manier is om dingen aan te duiden. Punt is dat veel mensen er niet in mee kunnen komen en het dus ook niet kunnen begrijpen. Veel manieren van spreken kunnen hierdoor ook sneller verkeerd opgevat worden.
Nou, ik sta wel open voor een uitleg hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:16 schreef R0N1N het volgende:
Zo zie ik het wel een beetje, maar sluit waarschijnlijk niet aan bij wat jij er onder verstaat
Goedemiddag meneer!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Heee Trippii![]()
Misschien gebeuren idd vele zaken spiritueel bewust, maar voor mensen compleet onbewust.
Net zoals de visie dat wij bewust naar hier gekomen met een welbepaalde doelstelling, maar er ons ganse leven niet bewust van zijn.
Of zoiets
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:19 schreef lezzer het volgende:
Nou, ik sta wel open voor een uitleg hoor
Maar het gebeurt nu! Opkomst van communicatietechnieken in de jaren 90 stonden ook in de kalender, en toen kon alles, economie ging als een dolle en was het niet voor te stellen dat we nu in deze periode zouden zitten.. de kalender of de interpretatie ervan door Calleman was en is altijd helder en vrij correct geweest.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:05 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Daar kan ik persoonlijk niet zoveel mee.
Bovendien, wat er nu gebeurt is min of meer al voorspeld toen het hele kapitalistische systeem werd ingevoerd. Een systeem gebaseerd op hebzucht zal aan hebzucht ten onder gaan, en alleen maar die hebzucht voeden.
Met de huidige ellende, egotripperij en intolerantie als resultaat.
Het kapitalisme en de (door politici heilig verklaarde) 'vrijemarkt' etc. staan op instorten. De rek is er uit. De poet is op. Het geduld is op. Het systeem heeft gefaald om iedereen voorspoed en welvaart te brengen (wat altijd werd beweerd).
en NOG is niet 1 machthebber uberhaubt bereidt ook maar een milimeter toe te geven.
Zie alleen al Amerika & z'n schuldenplafond. Het land is feitelijk gewoon failliet !
... maar dat nog liever dan de rijken meer belasting laten betalen ...
Revolutie is de enige uitweg.
Ook zonder maya kalender, hogere machten, levenslessen & overgangsverhalen zou dit gebeuren.
Misschien offtopic, maar het gaat over de schuldencrisis in Amerika met een knipoog naar Jezus toen hij boette voor onze zondenquote:"Margaritaville" reflected Parker and Stone's belief that most Americans view the economy in the same way as religion, in that it is seldom understood but seen as an important, elusive entity. The Margaritaville blender featured in the episode serves as a metaphor for American consumerism, as well as the housing bubble. The script proved challenging for Parker and Stone, and they did not finish writing it until the night before the episode first aired. Parker and Stone themselves were not entirely pleased with the final product of "Margaritaville", but it received generally positive reviews by television critics.
quote:De Amerikaanse president Obama en de Turkse premier Erdogan hebben de Syrische president een deadline gegeven. Op 27 augustus moet de opstand in zijn land tot een einde zijn gekomen en moet hij daadwerkelijk een begin gemaakt hebben met democratische hervormingen. Lapt Assad de Amerikaans-Turkse eisen aan zijn laars, dan riskeert hij militair ingrijpen door de NAVO.
Tja.. maar op het moment dat de deadline verstreken is word er denk ik nog wel een keer overleg gepleegd etc etc dus persoonlijk verwacht ik niet dat het net die datum zal losgaan ofzo. Overigens, een interventie meer of minder valt ook niet meer op, tochquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:08 schreef Darklight het volgende:
Hoogtepunt Night 5(26-27 Augustus), nieuwe oorlog?
[..]
en Rusland & China waarschijnlijk ook niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:31 schreef Darklight het volgende:
Ja maar als ze Syrie aan gaan vallen, is Iran niet echt blij, die zijn nogal close met elkaar
Die zijn het volgende doelwit (of het uiteindelijke doel)
Ik denk dat er geen land in de wereld dat scenario wilt zien, dus het blijft gewoon bij grootspraak hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:45 schreef R0N1N het volgende:
Zal waarschijnlijk wel meevallen, maar toch.
Geen mens wil de gruwelen van oorlog zien, toch voeren we ze keer op keer. Sommige grootspraak vraagt vroeg of laat om daden of gezichtsverlies. Dat laatste wil ook niemand.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:45 schreef Bastard het volgende:
Ik denk dat er geen land in de wereld dat scenario wilt zien, dus het blijft gewoon bij grootspraak hoor.
'Wij' voeren die oorlogen niet. Het zijn bepaalde elites die zekere belangen veilig stellen op die manier.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:15 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Geen mens wil de gruwelen van oorlog zien, toch voeren we ze keer op keer. Sommige grootspraak vraagt vroeg of laat om daden of gezichtsverlies. Dat laatste wil ook niemand.
Al die eeuwen hebben mensen zich geleend als voetvolk. Omdat er geld mee te verdienen viel en ze gewoon arm waren of omdat er een eergevoel aangesproken werd door die elite.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
'Wij' voeren die oorlogen niet. Het zijn bepaalde elites die zekere belangen veilig stellen op die manier.
Op dat niveau werkt een fatsoenlijk gevoel voor een ander niet.
De werkelijkheid ligt een stuk genuanceerder dan dat, zoals nokwanda al aangeeft.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
'Wij' voeren die oorlogen niet. Het zijn bepaalde elites die zekere belangen veilig stellen op die manier.
Op dat niveau werkt een fatsoenlijk gevoel voor een ander niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |