abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95399329
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:37 schreef HenkXL het volgende:

[..]

Inderdaad, wordt een lang dagje :P

Wellicht dat ze me dit bij m'n sollicitatie ook wel vertellen, maar uit de praktijk lijkt het me betrouwbaarder. Ik vroeg me af hoeveel uur je in de maand gemiddeld kan maken? Ben meestal wel 2 dagen in de week beschikbaar, soms 1.
Ik ben ook meestal 2 dagen beschikbaar, wordt vrijwel altijd gebeld. Heb alleen, omdat ik in de Randstad zit, vaak korte ritten. Dagen zijn meestal 7-9 uur. Op rustige dagen iets korter.

Vandaag 7 uur gewerkt, waarvan 1.5 uur gereden :,) Eerst een C3 van Utrecht naar Apeldoorn, 2 uur met OV naar Elst, 20 minuten van Elst naar Tiel en vanaf daar 2 uur naar huis.
Nog meer forummers die vanmorgen in Utrecht waren? Moest bij bedrijf vlak naast CS zijn. Er werden daar heel veel auto's opgehaald voor die grote oranje.
pi_95400352
Trouwens zo'n C4 heeft 1 grote voorruit!
pi_95401117
Ok bedankt voor de reacties. Lijkt me voldoende aan uren, ik ga het afwachten :)
  dinsdag 12 april 2011 @ 17:28:15 #154
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_95401379
Vandaag een Hybride dagje.
Een Toyota Auris van Houten naar Losser, vanuit daar een Honda Insight naar Enschede.
Ik kan het niet begrijpen dat mensen zulke auto's willen rijden, wat een anti-auto's.
Maar toch weer 6 uurtjes ;)
pi_95402392
Jezus Losser - Enschede is echt een kwartiertje ofzo :P

Ben weer niet gebeld voor morgen, had nog even zelf gebeld maar geen ritjes vanuit mijn regio..
Bij jullie wel raak?
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
  dinsdag 12 april 2011 @ 17:58:23 #156
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_95402704
Ja het was ook een wissel ;)
Maar op een enkele keer na ben ik altijd gebeld wanneer ik op beschikbaar stond. (Regio Utrecht)
pi_95403087
Ja goed, ik woon dan in de 'uithoek' waar jij geweest bent, daar zal het dan wel aan liggen.
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_95403493
Ben ook niet gebeld (R'dam). Misschien donderdag weer!
pi_95405570
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:28 schreef guru033 het volgende:
Vandaag een Hybride dagje.
Een Toyota Auris van Houten naar Losser, vanuit daar een Honda Insight naar Enschede.
Ik kan het niet begrijpen dat mensen zulke auto's willen rijden, wat een anti-auto's.
Maar toch weer 6 uurtjes ;)
Haha ik vind die hybrides ook maar niks. Had laatst een rode prius, onder de krassen en van binnen zag die er ook niet bepaald netjes uit, wat een afgang haha. Had laatst ook een keer die lexus ct200h, dat is nog best een leuke auto en hij was best dik uitgevoerd!
pi_95407858
Ik mag morgen wel aan de slag. Vorige week maandag voor het laatst gewerkt dus ik heb er wel weer zin in. Een C4 Grand Picasso en een Dodge Caliber.

Ik moet overigens vanaf Meerkerk naar Rotterdam. Ik lees niets over OV-acties morgen in Rotterdam. Vandaag waren ze er geloof ik, maar morgen is niets aangekondigd toch?
pi_95409796
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:38 schreef Mallet het volgende:
Ik mag morgen wel aan de slag. Vorige week maandag voor het laatst gewerkt dus ik heb er wel weer zin in. Een C4 Grand Picasso en een Dodge Caliber.

Ik moet overigens vanaf Meerkerk naar Rotterdam. Ik lees niets over OV-acties morgen in Rotterdam. Vandaag waren ze er geloof ik, maar morgen is niets aangekondigd toch?
Nee, was alleen vandaag, no worries ;)

Had er vandaag wel last van, was extra vroeg naar Rotterdam gegaan (niet voor werk overigens, voor school), kwart over 9 de metro. Daarna hoorde ik dat dat de laatste was geweest, staken om 10 uur betekent 3 kwartier eerder al een OV-stop. Heb dus twee uur uit m'n neus zitten eten.

Hoe is het gegaan met de hikers vandaag in Rotterdam? Taxi genomen?
pi_95411477
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:06 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Nee, was alleen vandaag, no worries ;)

Had er vandaag wel last van, was extra vroeg naar Rotterdam gegaan (niet voor werk overigens, voor school), kwart over 9 de metro. Daarna hoorde ik dat dat de laatste was geweest, staken om 10 uur betekent 3 kwartier eerder al een OV-stop. Heb dus twee uur uit m'n neus zitten eten.

Hoe is het gegaan met de hikers vandaag in Rotterdam? Taxi genomen?
Okok nice, bedankt. Ik start overigens vanuit jouw woonplaats dacht ik (Ede toch?). Jij bent zeker niet beschikbaar? :P.
pi_95411653
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:29 schreef Mallet het volgende:

[..]

Okok nice, bedankt. Ik start overigens vanuit jouw woonplaats dacht ik (Ede toch?). Jij bent zeker niet beschikbaar? :P.
Had ik dat geweten ;( Nee, morgen ingeroosterd voor school. Woon trouwens in Bennekom, dorp dat feitelijk tegen Ede aangeplakt is en aan de andere kant tegen Wageningen, maar ik moet altijd naar Veenendaal :P
pi_95411824
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:31 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Had ik dat geweten ;( Nee, morgen ingeroosterd voor school. Woon trouwens in Bennekom, dorp dat feitelijk tegen Ede aangeplakt is en aan de andere kant tegen Wageningen, maar ik moet altijd naar Veenendaal :P
Word ik ook vaak naartoe gestuurd. Bij de dealer herkennen ze me onderhand al :P.
pi_95412242
Dat is die dealer met eigen formulieren neem ik aan? Ik moet ook vaak bij andere dealers in de buurt zijn, maar inderdaad, gisteren moest ik daar ook nog heen. Is wel makkelijk bereikbaar voor me, bus vanuit Ede komt daar altijd langs :)
pi_95412362
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:40 schreef Panthera. het volgende:
Dat is die dealer met eigen formulieren neem ik aan? Ik moet ook vaak bij andere dealers in de buurt zijn, maar inderdaad, gisteren moest ik daar ook nog heen. Is wel makkelijk bereikbaar voor me, bus vanuit Ede komt daar altijd langs :)
Ja die inderdaad. Ik moet ook wel eens bij een andere dealer op hetzelfde terrein zijn. Ik ga eerst naar Arnhem met de trein, daarna naar De Klomp en dan pak ik de 83 geloof ik. Is nog best een stukje reizen voor mij altijd.
pi_95412637
Is het niet makkelijker om vanuit Ede te gaan, daar stopt de trein elk kwartier en ben je met kwartiertje bus + 5 min lopen klaar, volgens mij moet je vanaf de 83 verder lopen (heb ik ook wel eens gedaan).

En die bus gaat in de spits ook eens in het kwartier. Na de spits een tijdje maar eens in het uur overigens :'(

Edit: Behoort Veenendaal ook nog tot jouw regio eigenlijk?
pi_95415366
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:47 schreef Panthera. het volgende:
Is het niet makkelijker om vanuit Ede te gaan, daar stopt de trein elk kwartier en ben je met kwartiertje bus + 5 min lopen klaar, volgens mij moet je vanaf de 83 verder lopen (heb ik ook wel eens gedaan).

En die bus gaat in de spits ook eens in het kwartier. Na de spits een tijdje maar eens in het uur overigens :'(

Edit: Behoort Veenendaal ook nog tot jouw regio eigenlijk?
Ik zal het de volgende keer eens uitzoeken als ik er naartoe moet.

Ervaring leert dat mijn regio nogal uitgestrekt is. Ik start zelden in mijn woonplaats en naast alle kleine dorpjes e.d. behoort tot mijn regio ook Enschede / Nijmegen / Veenendaal.
pi_95416734
Zo het dagje zit er weer op :)

Duurde eerst een uur voordat de sleutel van de BMW gelokaliseerd was :D. Het bedrijf waar ik bij aanbelde (en welke op de ritinfo stond) wis van niets dus dat was een heel gebel over en weer voordat duidelijk was wat er nou precies moest gebeuren _O-

Daarna mijn eerste busje, of zeg maar gerust minivrachtwagen? Was zo'n mini-meubel kar en mijn god hey, dat rijdt wel 'apart' :o Ding was ook volledig afgetrapt. Aantal keer afgeslagen en ik denk dat op een gegeven moment de koppelingkabel ergens heeft achtergehaakt. Stond ik dan op de snelweg (file, stop & go) dat ding proberen in de versnelling te trappen.

Veel file's en vertraging gehad dus het werd nog best een lange dag. Wel gelachten! >:)
Gr. CigarGuy
pi_95416833
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:58 schreef BAC92 het volgende:

[..]

Haha ik vind die hybrides ook maar niks. Had laatst een rode prius, onder de krassen en van binnen zag die er ook niet bepaald netjes uit, wat een afgang haha. Had laatst ook een keer die lexus ct200h, dat is nog best een leuke auto en hij was best dik uitgevoerd!
Stiekem wil ik best een keer in een hybride of soortgelijk gebakje rijden. Lijkt me best geinig!
pi_95416902
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:50 schreef CigarGuy het volgende:

[..]

Stiekem wil ik best een keer in een hybride of soortgelijk gebakje rijden. Lijkt me best geinig!
Je mist niks..

Geeveedee, voor morgen niet gebeld. :( Ben ik eindelijk eens in staat te werken, bellen ze niet.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:52:32 #172
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_95416982
Oh, ik ben anders best fan van de Civic Hybride. Alleen de automaat is wat lawaaierig, maar ze rijden, vind ik, echt prima.
#26 || Luciano da Silva
pi_95417036
Ben je dan ook gelijk weer genezen :P

Die Civic Hybrid was ook om te janken. Vooral die verschrikkelijke automaat.
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:02:48 #174
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_95417835
Morgen 175 kilometer in een Volvo V50 1.6d handgeschakeld. Ben benieuwd.

Plus, tussen negen en vier ophalen en tussen negen en vier afleveren. Da's ook lekker.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_95417934
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Morgen 175 kilometer in een Volvo V50 1.6d handgeschakeld. Ben benieuwd.

Plus, tussen negen en vier ophalen en tussen negen en vier afleveren. Da's ook lekker.
Whut, makes no sense at all.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:05:49 #176
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_95418073
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:53 schreef RTS91 het volgende:
Ben je dan ook gelijk weer genezen :P

Die Civic Hybrid was ook om te janken. Vooral die verschrikkelijke automaat.
Je zou maar een Caddy zonder airco rijden :9
#26 || Luciano da Silva
pi_95418491
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:05 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Je zou maar een Caddy zonder airco rijden :9
Ouderwets ramen open, heeft ook wel wat zolang het niet te warm is :P Als je met z'n vieren in een donkere, afgetrapte auto in Zuid - Frankrijk in de file staat is het wat minder aan te raden ;(

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:30 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik zal het de volgende keer eens uitzoeken als ik er naartoe moet.

Ervaring leert dat mijn regio nogal uitgestrekt is. Ik start zelden in mijn woonplaats en naast alle kleine dorpjes e.d. behoort tot mijn regio ook Enschede / Nijmegen / Veenendaal.
Is ook zo. Ik moet ook wel eens in Nijmegen of Apeldoorn starten. Of net over de Rijn, dat is nog erger, dan moet ik voor een paar kilometer hemelsbreed via Arnhem reizen.
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:13:14 #178
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_95418655
Haha. Ik reed gisteren met RTS en nog een jongen vanaf Delfzijl richting zuiden. Ik had het kortste ritje (een uurtje) en had airco in mijn Kangoo. RTS en die andere jongen (die naar Breda moest) hadden dat niet _O-
#26 || Luciano da Silva
pi_95419315
Ik kwam gisteren op mijn 2e ophaaladres aan was de auto niet aanwezig, vervolgens werd de oud berijder gebeld en die zou hem meteen komen brengen...uur later kwam hij aangescheten :'). Maar goed we krijgen per uur betaald.

Yea..nieuw collegerooster: van 4 dagen per week les in de afgelopen periode naar 2 dagen per week les in de komende periode, dat wordt hopelijk flink werken.
pi_95419325
quote:

[..]

Hybride is wederom 1x gereden en klaar ermee.
Waar is de foto van de BMW?
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:24:22 #181
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_95419514
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:04 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Whut, makes no sense at all.
Haha hoezo.

Zo gaat dat bij AutoReset haha. Nee bij Noordlease doen ze nooit moeilijk.
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:43:48 #182
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_95420935
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:21 schreef Mallet het volgende:

[..]

Waar is de foto van de BMW?
*kuch* Faker *kuch* Er is geen BMW _O-

Maar je hebt gelijk, ZMS, vriend van me werkt ook voor NL, die hoeft ook nooit schade te noteren, alleen als het echt veel te overduidelijk is.

Gr. joppie_saus

[ Bericht 5% gewijzigd door joppie_saus op 12-04-2011 22:49:51 ]
#26 || Luciano da Silva
pi_95423388
quote:

[..]

Hybrides kunnen leuk zijn!
Had laatst een Lexus RX400h :P

Vandaag weer een mooie kutdag..

Eerste rit, niets mis mee, Seat Leon reed goed. Toen kwam ik in de afleverplaats Tuk (of all places..), op de rand van Overijssel en Friesland. De nieuwe eigenaar bracht me gelukkig naar station Steenwijk waar ik mijn weg kon vervolgen, ging allemaal wel aardig tot station Hoogeveen. Daar moest ik een bus hebben die 1x per uur reed, ik moest nog 45minuten wachten dus ik ging niet bij de halte staan maar even binnen gezeten met uitzicht op de halte. Zie ik opeens 15minuten voordat de bus hoorde te komen de bus zo voorbij de halte rijden.. Ik schelden daar in dat restaurantje, toch maar gewoon volgens de dienstregeling bij de halte gewacht, maar inderdaad geen bus.. Nóg een uur moeten wachten op de volgende bus.. Eindelijk in Emmen, na nog 2x overstappen kwam ik aanlopen bij het adres, naam van het bedrijf niet op de gevel... Ik loop naar binnen en vraag bij de receptie 'Hoi, ik kom voor bedrijf X' . Krijg ik het antwoord: 'ooohh, die zitten hier al een tijdje niet meer'. HEEL FIJN! EW gebeld, nieuw adres opgekregen, weer wachten op de bus (ditmaal maar een kwartier gelukkig), weer busrit, weer een kwartier lopen. Eindelijk na 5slopende uren in het OV en voornamelijk wachtend op OV bij het ophaaladres, was het echt een afgetrapte kutauto :') ..
Maarja, al met al 13,5uur gewerkt, dus 15e van mei kan ik er weer om lachen :P
pi_95426068
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 22:13 schreef joppie_saus het volgende:
Haha. Ik reed gisteren met RTS en nog een jongen vanaf Delfzijl richting zuiden. Ik had het kortste ritje (een uurtje) en had airco in mijn Kangoo. RTS en die andere jongen (die naar Breda moest) hadden dat niet _O-
Jajaaaa....:') kon m'n overhemd wel uitwringen :P
pi_95434383
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:20 schreef Fleauris het volgende:

[..]

Hybrides kunnen leuk zijn!
Had laatst een Lexus RX400h :P

Vandaag weer een mooie kutdag..

Eerste rit, niets mis mee, Seat Leon reed goed. Toen kwam ik in de afleverplaats Tuk (of all places..), op de rand van Overijssel en Friesland. De nieuwe eigenaar bracht me gelukkig naar station Steenwijk waar ik mijn weg kon vervolgen, ging allemaal wel aardig tot station Hoogeveen. Daar moest ik een bus hebben die 1x per uur reed, ik moest nog 45minuten wachten dus ik ging niet bij de halte staan maar even binnen gezeten met uitzicht op de halte. Zie ik opeens 15minuten voordat de bus hoorde te komen de bus zo voorbij de halte rijden.. Ik schelden daar in dat restaurantje, toch maar gewoon volgens de dienstregeling bij de halte gewacht, maar inderdaad geen bus.. Nóg een uur moeten wachten op de volgende bus.. Eindelijk in Emmen, na nog 2x overstappen kwam ik aanlopen bij het adres, naam van het bedrijf niet op de gevel... Ik loop naar binnen en vraag bij de receptie 'Hoi, ik kom voor bedrijf X' . Krijg ik het antwoord: 'ooohh, die zitten hier al een tijdje niet meer'. HEEL FIJN! EW gebeld, nieuw adres opgekregen, weer wachten op de bus (ditmaal maar een kwartier gelukkig), weer busrit, weer een kwartier lopen. Eindelijk na 5slopende uren in het OV en voornamelijk wachtend op OV bij het ophaaladres, was het echt een afgetrapte kutauto :') ..
Maarja, al met al 13,5uur gewerkt, dus 15e van mei kan ik er weer om lachen :P
Haha mooi verhaal :D Jij liever dan ik.
  woensdag 13 april 2011 @ 10:58:40 #186
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_95434777
Ach, dat ik ergens anders moest zijn heb ik ook wel eens gehad. Alleen ik werd toen nog weggebracht door de mensen van het 'foute' adres.
#26 || Luciano da Silva
pi_95435154
quote:
Op woensdag 13 april 2011 10:58 schreef joppie_saus het volgende:
Ach, dat ik ergens anders moest zijn heb ik ook wel eens gehad. Alleen ik werd toen nog weggebracht door de mensen van het 'foute' adres.
Ja dat krijg alleen jij voor elkaar player.
  woensdag 13 april 2011 @ 11:11:36 #188
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_95435259
Nou, dit was een kerel, dan ga ik niet mijn playskills in de strijd gooien hoor (8>
#26 || Luciano da Silva
pi_95435516
quote:
Op woensdag 13 april 2011 11:11 schreef joppie_saus het volgende:
Nou, dit was een kerel, dan ga ik niet mijn playskills in de strijd gooien hoor (8>
Anders had je vast wel een taxi los kunnen krijgen bij de planning, daar eten ze uit je hand, toch?
  woensdag 13 april 2011 @ 11:22:07 #190
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_95435624
Niet alleen op de planning :7
#26 || Luciano da Silva
pi_95435973
quote:
Op woensdag 13 april 2011 11:22 schreef joppie_saus het volgende:
Niet alleen op de planning :7
En ook niet alleen uit je hand he.
  woensdag 13 april 2011 @ 11:41:42 #192
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_95436378
Och och och. Is meneer weer jaloers? :6
#26 || Luciano da Silva
pi_95437662
quote:
Op woensdag 13 april 2011 11:41 schreef joppie_saus het volgende:
Och och och. Is meneer weer jaloers? :6
Hahaha nee hoor.. Ik hoef je afdankertjes niet.. Zit ik dadelijk met een kind opgescheept dat me papa noemt terwijl het niet van mij is :P.
pi_95440900
De Volvo was opzich geen verkeerde auto. Gezien de motor nog best vlot en goede cruise control. Stoelen waren wel vervelend.
  woensdag 13 april 2011 @ 14:07:18 #195
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_95441755
quote:

[..]

Je mist er geen drol aan. Moest een van Oosterhout naar Lelystad in zo'n bak rijden. Optrekken is nog slomer dan een LT35, en wanneer je in de 'echte' motor zit, begint dat ding nog een kabaal te maken ook. Dus voor mij is het afgedaan:)
  woensdag 13 april 2011 @ 14:07:57 #196
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_95441787
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De Volvo was opzich geen verkeerde auto. Gezien de motor nog best vlot en goede cruise control. Stoelen waren wel vervelend.
Vervelende stoelen in een volvo:O
Heb ik nog nooit meegemaakt, terwijl ik er toch al aardig wat heb gereden.
pi_95442600
quote:
Op woensdag 13 april 2011 14:07 schreef ajaxcruijff het volgende:

[..]

Vervelende stoelen in een volvo:O
Heb ik nog nooit meegemaakt, terwijl ik er toch al aardig wat heb gereden.
Wellicht dat het bij andere anders is. Ik ben best lang en het duurde lang voordat ik goed zat. De leuning was te hol en verder was het niks speciaals.
  woensdag 13 april 2011 @ 14:31:18 #198
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_95442894
Hmm, oke, vreemd. C30 paste ik toch ook wel goed in, ondanks mijn 1,95. Maar ook nergens knoppies te vinden om hem te verstellen?
pi_95443565
quote:
Op woensdag 13 april 2011 14:31 schreef ajaxcruijff het volgende:
Hmm, oke, vreemd. C30 paste ik toch ook wel goed in, ondanks mijn 1,95. Maar ook nergens knoppies te vinden om hem te verstellen?
Ja dat wel maar het duurde lang voordat het eindelijk goed was. En toen waren het alsnog geen fijne stoelen.
  woensdag 13 april 2011 @ 14:54:37 #200
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_95443943
Hmm, vreemd. Toevallig leren kuipjes? Ik zet zelf altijd mijn stoel in de hoogste stand, en wil niet zo recht zitten, weet niet of dat wat helpt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')