quote:Op donderdag 14 april 2011 12:57 schreef joppie_saus het volgende:
Zit je daar in de trein met een hoedenplank onder je arm. Denken die overige mensen in de trein ook gelijk dat je rechtstreeks het gesticht uit bent komen wandelen.
Jep, ik moet ze eerst bij het bedrijf waar ik de auto moet afleveren ophalen (het zijn van die handelaarskentekenplaten). Dan naar het altijd knusse Nootdorp en die plaatjes monteren, daarna de auto mee terug nemenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Kentekenplaten ophalen?
Ik heb trouwens geen ervaring met de Galaxy, van Ford alleen Mondeo, S-Max en Focus, maar die vind ik allemaal prima
Zo het is weer gelukt heren. Peug 206 was idd een lekker karretje mallet! "t was een + en deze reed al een stuk beter dan de 206 SW die mijn moeder tot vorig jaar had (Schakelde lekker + fel motortje).quote:Op woensdag 13 april 2011 17:24 schreef CigarGuy het volgende:
Morgen ook weer twee ritjes. Helaas geen enerverende auto's![]()
Een peug 206 en een ford C-max. Die peug voor een denderende rit van dik 20 minuten, en de ford een uurtje. Ik ben benieuwd.
Gr. Cigar
PS: Volvo's zijn
inderdaad goed te doenheeeerelijke auto's
Mwa, mocht niet van het bedrijf. Ze gaan me nu ergens ophalen ofzo. Ik zie het morgen wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Vraag gewoon of je een taxi mag nemen
Ik ga meestal via Hilversum. Is vaak niet de snelste optie, maar dan schrijf ik gewoon de tijd op van de snelste mogelijkheid (via Nijkerk bijv). Ik ben ook wel eens via Lelystad gegaan, maar dan zit je 2,5 uur in de bus, wat (meestal) minder comfortabel is dan de trein.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:07 schreef Viezze het volgende:
Groningers, hoe gaan jullie vanaf Almere (die grote) altijd terug naar Groningen? Ben er nu twee keer geweest, 1 keer terug via Nijkerk (krappe overstap) en vandaag via Harderwijk (overstap die niet te halen is). Werd me aangeraden door zo'n oude gast van autoreset, daar luister ik dus ook niet meer naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |