Geen foto helaas, ik was vergeten een toestel mee te nemenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:21 schreef Mallet het volgende:
[..]
Hybride is wederom 1x gereden en klaar ermee.
Waar is de foto van de BMW?
Ze zeggen toch dat je tijdens het tanken de motor aan moet houden, dan kan dat tijdens het pompen ook welquote:Op woensdag 13 april 2011 16:57 schreef joppie_saus het volgende:
Moet je de motor niet afslaan, anders heb je heel wat uit leggen.
Groeten terug joppie_saus
Tot er een debiel inspringt en weg rijdt terwijl jij en een niet nader te noemen persoon achterin ligt. Nee, bedankt.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ze zeggen toch dat je tijdens het tanken de motor aan moet houden, dan kan dat tijdens het pompen ook wel
Groetjes terug, Irritatie100
Leukste is nog als er de hele tijd een lampje brandt, totdat je leest waar het lampje voor staat, 20 km voor Almere:Pquote:Op woensdag 13 april 2011 17:43 schreef charlie511 het volgende:
morgen een gloednieuwe VW Polo! Dat is al de derde nieuwe Polo deze week. Die van morgen is pas vandaag bijgeschreven! Alleen jammer dat er maar 70pk inzit![]()
Ow en daarnaast nog een VW Caddy van TNT. Hij is pas een paar maanden oud dus ik hoop dat hij nog niet zo erg afgetrapt is!
Met vriendelijke groet,
Charlie
Dit kan ook gebeuren als je betaalt bij de pompbediende natuurlijk!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:46 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Tot er een debiel inspringt en weg rijdt terwijl jij en een niet nader te noemen persoon achterin ligt. Nee, bedankt.
Verspreid mijn groetjes even,
joppert
Zo'n Caliber is wel grappig inderdaad, ook een keer gehad. Alleen de mijne had een compleet gele hemel vanwege het vele gerook in de auto en ik als niet-roker vond het dus niet zo'n prettige luchtquote:Op woensdag 13 april 2011 18:36 schreef Mallet het volgende:
Ik ben weer thuis, eindelijk. Weer 10 uur erbij.
Zo'n Caliber rijdt prima moet ik zeggen! Na 30min snelweg kreeg ik ineens een melding van de temperatuur, dus ik kijk naar de meter.. Helemaal over het hoogste punt heen.. Dus ik snel eraf bij een tankstation.. Vaag boekje van die Dodge.. Maar ik zag dat de koelvloeistof helemaal op was.
Eerst mocht ik alleen een bepaalde soort erin doen van de leasemaatschappij, die hadden dat weer van de dealer, maar later bleek dat dat tankstation maar één soort had dus die maar gedaan. Weer 20 euro voorgeschoten, want ze hadden alleen 5 liter.. Moest ik eerst nog in m'n flesje gieten want ik pleurde gelijk een hele zooi over de motor met die can. Kost wel tijd dat soort grapjes.
Had dan gelijk de maatschappij gebeld in plaats van je dat mij van mijn schoolwerk ging houdenquote:
Hahaha je grijpt ook elk excuus aan hè om niet aan je school te gaanquote:Op woensdag 13 april 2011 18:39 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Had dan gelijk de maatschappij gebeld in plaats van je dat mij van mijn schoolwerk ging houden![]()
Maar nee, altijd kut als je dit soort ongein krijgt. Wel lekker voor je uren, though.
Ik zou hem dan gelijk langs de kant hebben gezet, lease maatschappij bellen om de wegenwacht te laten komen. Moeten ze maar voor een fatsoenlijke auto zorgen.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:36 schreef Mallet het volgende:
Ik ben weer thuis, eindelijk. Weer 10 uur erbij.
Zo'n Caliber rijdt prima moet ik zeggen! Na 30min snelweg kreeg ik ineens een melding van de temperatuur, dus ik kijk naar de meter.. Helemaal over het hoogste punt heen.. Dus ik snel eraf bij een tankstation.. Vaag boekje van die Dodge.. Maar ik zag dat de koelvloeistof helemaal op was.
Eerst mocht ik alleen een bepaalde soort erin doen van de leasemaatschappij, die hadden dat weer van de dealer, maar later bleek dat dat tankstation maar één soort had dus die maar gedaan. Weer 20 euro voorgeschoten, want ze hadden alleen 5 liter.. Moest ik eerst nog in m'n flesje gieten want ik pleurde gelijk een hele zooi over de motor met die can. Kost wel tijd dat soort grapjes.
Edit: oh ja:
Groetjes, Mallet
Ach zo werkt dat toch niet. Ik haalde hem op bij de berijder, dus de leasemaatschappij weet dat helemaal niet. Daarnaast is het nou ook weer niet zo'n moeite om even de motor af te laten koelen en er vervolgens koelvloeistof in te gooien. Beetje pro-actief / servicegericht mag welquote:Op woensdag 13 april 2011 18:55 schreef ajaxcruijff het volgende:
[..]
Ik zou hem dan gelijk langs de kant hebben gezet, lease maatschappij bellen om de wegenwacht te laten komen. Moeten ze maar voor een fatsoenlijke auto zorgen.
Hahahaha fucking briljant!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:10 schreef RTS91 het volgende:
Epic. Nu de achterbank test op Hart van Nederland op de RAI.
Ik rijd om 17:00 weg en jawel hoor om 17:13 dacht ik ...quote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef CvHof het volgende:
Maar ik heb gelukkig nog nooit iets doodgereden achter het stuur..
Verder niks te zoeken in dit topic eigenlijk, maar vond het wel opvallend haha.quote:Op maandag 11 april 2011 18:38 schreef Mallet het volgende:
hij gaat vast wel aan de kant.. Niet dus. Ik dacht alleen.. "Oh het is net alsof ik over een plastic flesje rijd ofzo!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |