Ach, gewoon eruit gaan... erin blijven liggen kan toch nietquote:Op donderdag 7 april 2011 07:41 schreef Barretje80 het volgende:
Ohh!!
ik moet er uit.. maar het is zooo fijn in bed
pienquote:
scriptje bouwenquote:Op donderdag 7 april 2011 07:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon de klok steeds wat terugzetten!
kom op, je kan hetquote:Op donderdag 7 april 2011 07:41 schreef Barretje80 het volgende:
Ohh!!
ik moet er uit.. maar het is zooo fijn in bed
Pienquote:
C&Aquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 07:50 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk...
Verteeeeeeeeeeeeeelquote:Op donderdag 7 april 2011 08:06 schreef Crazy-M het volgende:
ik ben er ook weer![]()
![]()
C_AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1* raden welke foto ik net zag
ik moest dus zojuist een dockingstation op een kantoor plaatsen, bij pappa muismeisjequote:
En toen heb je die foto meegepiktquote:Op donderdag 7 april 2011 08:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik moest dus zojuist een dockingstation op een kantoor plaatsen, bij pappa muismeisje
En pappa muismeisje had foto van dochtermuismeisje met zusmuismeisje
nee, pappamuismeisje was er alquote:Op donderdag 7 april 2011 08:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En toen heb je die foto meegepikt
quote:
Daar is/was Crazy verliefd opquote:Op donderdag 7 april 2011 08:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, gisteren... maar wie is Muismeisje nou?
De aanstichtster van zijn ODOLsquote:Op donderdag 7 april 2011 08:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, gisteren... maar wie is Muismeisje nou?
en o:quote:
Schattig.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en o:
muismeisje is een leuke en tevens knappe meid die hier vakantie werk heeft gedaan. Toen ik haar voor het eerst zag lag ik op mn rug onder het bureau van iemand
daarna nog wel even netjes kennisgemaakt toen ze bij ons op de afdeling kwam.
Heb haar laptop toen moeten inrichten en vervolgens kwam ze een keer terug om naar een muis te vragen. vandaar muismeisje.
en o jah: ook het feit dat ik dichtklapte als ik haar zagwas ik gelijk helemaal verlegen, stil en zenuwachtig
collegas hadden ook wel in de gaten haha
niet schattig als je niet weet wat te doen of te zeggenquote:
Kuukskequote:
Ahaquote:Op donderdag 7 april 2011 08:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en o:
muismeisje is een leuke en tevens knappe meid die hier vakantie werk heeft gedaan. Toen ik haar voor het eerst zag lag ik op mn rug onder het bureau van iemand
daarna nog wel even netjes kennisgemaakt toen ze bij ons op de afdeling kwam.
Heb haar laptop toen moeten inrichten en vervolgens kwam ze een keer terug om naar een muis te vragen. vandaar muismeisje.
en o jah: ook het feit dat ik dichtklapte als ik haar zagwas ik gelijk helemaal verlegen, stil en zenuwachtig
collegas hadden ook wel in de gaten haha
Jawel. Heel aandoenlijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet schattig als je niet weet wat te doen of te zeggen![]()
Je komt er alleen niet zo ver mee, helaas... tenzij de vrouw in kwestie het doorheeft en zelf het initiatief neemt... maar dat gebeurt mij nou nooitquote:
Mja.. ik denk dat ze het dan ook niet durft? Geen idee.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:18 schreef DaMart het volgende:
Je komt er alleen niet zo ver mee, helaas... tenzij de vrouw in kwestie het doorheeft en zelf het initiatief neemt... maar dat gebeurt nooit.
Klinkt wel als een goede match: twee verlegen mensen die elkaar niet durven aan te sprekenquote:Op donderdag 7 april 2011 08:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja.. ik denk dat ze het dan ook niet durft? Geen idee.
Mja.. nja.. Ik herken het wel. Ik moest er vorig jaar achter komen dat degene op wie ik ongeveer 10 jaar lang bruutsmoorverliefd was óók wel vliefd op mij was destijds.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:20 schreef DaMart het volgende:
Klinkt wel als een goede match: twee verlegen mensen die elkaar niet durven aan te spreken.
NOES! Oh boehoe.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:21 schreef DaMart het volgende:
En nu laptop afsluiten, want mijn treinreis komt ten einde.
Mja, dat ben ik altijd. Morgen om 14.00uquote:
haha gelukkig niet de enige dusquote:Op donderdag 7 april 2011 08:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kuukske![]()
.
[..]
Aha.
En dichtklappen is herkenbaar.
ja maarquote:
Dat dusquote:Op donderdag 7 april 2011 08:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je komt er alleen niet zo ver mee, helaas... tenzij de vrouw in kwestie het doorheeft en zelf het initiatief neemt... maar dat gebeurt mij nou nooit.
Ik vandaag 17:00quote:Op donderdag 7 april 2011 08:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, dat ben ik altijd. Morgen om 14.00u.
Sowieso heb ik vandaag een enorm vrijdaggevoel. Heel pijnlijk.
Samen doorbijten dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vandaag 17:00
Maar dit word een heeeeeeeeeeellleeeeeeee lange dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |