Lindgren. heeft al een appelbagger geopend.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:05 schreef -tape- het volgende:
Ik wou nog een Omdatappel topic! Ik had keigafe TT.
Zet em stiekem gewoon op je twitterquote:Op donderdag 7 april 2011 00:05 schreef -tape- het volgende:
Ik wou nog een Omdatappel topic! Ik had keigafe TT.
Ja ik had 299quote:Op donderdag 7 april 2011 00:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lindgren. heeft al een appelbagger geopend.
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zet em stiekem gewoon op je twitter [ afbeelding ]
Deze.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JA HALLO WELKE BAGGER IS HET NOU.
Ex-fokfotograafquote:Op donderdag 7 april 2011 00:07 schreef Floxc het volgende:
[..]
JA, NEE. Ik maakte een grapje over de mollige, maar wel geliefde FOK!fotograaf.
Hij is geen crew meer!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:07 schreef Floxc het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:07 schreef Floxc het volgende:
[..]
Ga eerst even douchen man. Ik wil dit weekend niet weer in een al naar zweet stinkend bed liggen. Dat wil ik met z'n tweetjes bereikenquote:Op donderdag 7 april 2011 00:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Pfoe, ik ruik naar zweet...
mannenzweet!
lekker stinken in bed, morgenochtend maar douchen
Doei!
lekker soppen in bed tochquote:Op donderdag 7 april 2011 00:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Pfoe, ik ruik naar zweet...
mannenzweet!
lekker stinken in bed, morgenochtend maar douchen
Doei!
Slaaplekker broeder!quote:
Niks?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op feedback en tips en wat ik kan veranderen.
Soberso cola light song. Die is beterquote:Op donderdag 7 april 2011 00:11 schreef napoleonfour het volgende:
mc martin witte chocolade vlokken.
Mja hij zomaar weg alles.quote:
hoi.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:11 schreef napoleonfour het volgende:
mc martin witte chocolade vlokken.
Oh mijn god. Klinkerbotsing en ik op een pagina. Ik kwam in mijn broek.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja hij zomaar weg alles.
[..]
hoi.
balen.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oja, ik wel ik heb vandaag nog een 4,7 teruggekregen daarop.
Ik heb vandaag mijn eigen hamburgers gekneed uit gehakt man, met zoveel liefde ik denk dat jij er van zou watertanden gewoonquote:
Lindgren je bent m'n held, nu alquote:
Ik bijna man!quote:
Ik heb voor m'n tentamen van maandag 10 minuten geleerd en 8 fout v/d 40. Dikke voldoende dus en voor Engels van vandaag niet geleerd en waarschijnlijk ook voldoende.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:12 schreef mc-Piel het volgende:
7.0 voor natuurkunde vandaag boyz
Ik voel me echt goed nu!
Hé wat?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh mijn god. Klinkerbotsing en ik op een pagina. Ik kwam in mijn broek.
Mag ik je masseren?quote:
Havoquote:Op donderdag 7 april 2011 00:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb voor m'n tentamen van maandag 10 minuten geleerd en 8 fout v/d 40. Dikke voldoende dus en voor Engels van vandaag niet geleerd en waarschijnlijk ook voldoende.HBO.
slaap lekker capslock meneerquote:Op donderdag 7 april 2011 00:14 schreef Furdinand het volgende:
JA OK IK GA SLAPEN MAAR MORGEN WEER VROEGEN DAG VEEL DOEN TOG JA HAHA IK WEET DAT HET NIET IN CAPS HOEFT MAAR ACH MOET WAT DOEN OM OP TE VALLEN HÈ HAHA NOU DOEI DOEI GR. GR
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:13 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Lindgren je bent m'n held, nu al
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik bijna man!
Laatste donderdag van de week is begonnen
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:13 schreef MarcusVanOranje het volgende:
Juicyhil is een kk vieze vetklep, goor figuur. Terro jaap is een anorexia patient tegenover die smeerkees
quote:
OKE NOU DOEI HOOR.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:14 schreef Furdinand het volgende:
JA OK IK GA SLAPEN MAAR MORGEN WEER VROEGEN DAG VEEL DOEN TOG JA HAHA IK WEET DAT HET NIET IN CAPS HOEFT MAAR ACH MOET WAT DOEN OM OP TE VALLEN HÈ HAHA NOU DOEI DOEI GR. GR
Ik wist dat jij het was. Jij verpest mijn leven altijd hè. Bah, jij vieze schoft.quote:
Ja, oké.quote:
HAHA DOEI NOU IK KEEK ER BIJNA OVERHEEN DIE COMMENT VAN JE DOEI TOT LATER SLAAP LEKKERquote:Op donderdag 7 april 2011 00:14 schreef Furdinand het volgende:
Juicyhil is een kk vieze vetklep, goor figuur. Terro jaap is een anorexia patient tegenover die smeerkees
quote:
hooooi nogmaalsquote:Op donderdag 7 april 2011 00:13 schreef FreezePop het volgende:
HOI FLIPS VANDAAG NOG NIET GESPROKKEN 1 VIDEO VOOR JOU EN DE REST VAN NB
Wat heb je er allemaal doorheen gegooid?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn eigen hamburgers gekneed uit gehakt man, met zoveel liefde ik denk dat jij er van zou watertanden gewoon![]()
![]()
Hihi, slaap lekker Furdiquote:Op donderdag 7 april 2011 00:14 schreef Furdinand het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik wist dat jij het was. Jij verpest mijn leven altijd hè. Bah, jij vieze schoft.
[..]
Ja, oké.
Hoe ga je dit goedmaken.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
mjah 1 eitje en gehaktkruiden daar bleef het bijquote:Op donderdag 7 april 2011 00:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat heb je er allemaal doorheen gegooid?
Dat ik vin jou lief.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik snap je niet, dit is de zoveelste keer deze avond echtWAAROM WAAROM?
xDquote:Op donderdag 7 april 2011 00:15 schreef RichCalibier het volgende:
k vin dit topik egt sow koel. k keek hier egt hele dag al naar uiwt en tis egt goed topik komplimente mense! xD k ga deze opslaann in me boekmarcs =D
En zelfs dat kan al genoeg zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 00:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mjah 1 eitje en gehaktkruiden daar bleef het bij
Ging jij niet slapen?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:15 schreef RichCalibier het volgende:
k vin dit topik egt sow koel. k keek hier egt hele dag al naar uiwt en tis egt goed topik komplimente mense! xD k ga deze opslaann in me boekmarcs =D
Slaap lekker Pieltjennquote:Op donderdag 7 april 2011 00:16 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens, meisjes en GGMM.. Ik ga horizontaal.
Heb te weinig studieuren dus heb een vierkant rooster!
Morgen weer lekker 8.10 beginnenFML.
kusjekroel
beter print je dit 5 keer uit en behang je je hele muur ermee want dat 'troetelbeertjes' behang dat er nu hangt wordt gewoon een beetje beschamend op je 29e jaar manquote:Op donderdag 7 april 2011 00:15 schreef RichCalibier het volgende:
Succes! Ik zat serieus tijdens m'n engels tentamen van vanochtend met Mr.Rager in m'n hoofd.quote:
Trustennnnnquote:Op donderdag 7 april 2011 00:16 schreef mc-Piel het volgende:
kusjekroel
successs maak me trotsquote:
Doei!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ging jij niet slapen?
[..]
Slaap lekker Pieltjenn
ohja godverquote:Op donderdag 7 april 2011 00:16 schreef Floxc het volgende:
[..]
Ik ga niet weg, dat tweet jij altijd rond deze tijd, sneaky girl.
Lief van jequote:Op donderdag 7 april 2011 00:17 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dan is dit meer iets voor jou![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
beter print je dit 5 keer uit en behang je je hele muur ermee want dat 'troetelbeertjes' behang dat er nu hangt wordt gewoon een beetje beschamend op je 29e jaar man
vierkant roosterquote:Op donderdag 7 april 2011 00:16 schreef mc-Piel het volgende:
kusjekroel
onelove zuster, jwzquote:
Ik bedoel het allemaal goed. Ik raak alleen een beetje in de stotter als ik met zo'n liev meisje moet praten alles.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah oke. Ik vind jou ook lief, alleen soms raak ik zo in de war door jou.
Al gedaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:17 schreef HappyBob het volgende:
Gewoon even painten
[Paint] Fokkers in het wild
Jaja en OA en Somermeisje enz enz dan ja ja?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik bedoel het allemaal goed. Ik raak alleen een beetje in de stotter als ik met zo'n liev meisje moet praten alles.
* Lindgren verzendt lols.mp3quote:Op donderdag 7 april 2011 00:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heb je het nu wel opgenomen? JA JA JA????
Ik blijf toch maar even..quote:Op donderdag 7 april 2011 00:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ging jij niet slapen?
[..]
Slaap lekker Pieltjenn
bazenshitquote:Op donderdag 7 april 2011 00:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Succes! Ik zat serieus tijdens m'n engels tentamen van vanochtend met Mr.Rager in m'n hoofd..
Die zijn ook liev, maar jij bent speciaal.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaja en OA en Somermeisje enz enz dan ja ja?
Ik ben geen rugzakkindje jahquote:Op donderdag 7 april 2011 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die zijn ook liev, maar jij bent speciaal.
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben geen rugzakkindje jah
050. 129 Lindgren.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je staat niet bij de dagcijfers, volgens mij.
Niet huilen.
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben geen rugzakkindje jah
Heb al een bijdrage geleverdquote:Op donderdag 7 april 2011 00:17 schreef HappyBob het volgende:
Gewoon even painten
[Paint] Fokkers in het wild
GOSSIE MIJNE HOE IS DIT MOGELIJK WAAR GAAT DIT HEEN SNAPT DAN NIEMAND HET?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja lach er maar om maar ze gaan bezuinigen daar op
belachelijk DAT DIT KAN GOSSIE.
whahahah ja k hep egt koel behang haha maar juh hep mis want k hep juit x-men behang haha da is egt nog zow oud. k peuterde alstijd snotjes op et behang en nu zovil jaawr verder zit t der nog xD haha mijn moedr zeg altyd van 'maak sgoon' maar da doek dan lekkr nie haha stomme erare teef is ze whaha xD k rook ook stiekem soms, wete me ouderws ook nie lolquote:Op donderdag 7 april 2011 00:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
beter print je dit 5 keer uit en behang je je hele muur ermee want dat 'troetelbeertjes' behang dat er nu hangt wordt gewoon een beetje beschamend op je 29e jaar man
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja lach er maar om maar ze gaan bezuinigen daar op
belachelijk DAT DIT KAN GOSSIE.
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:20 schreef Floxc het volgende:
[..]
Grapje, grapje. Gelijk boos.![]()
Oceanview heeft FOG bedacht; Flips Ocean Gangster. Ik ben de G.
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:20 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
whahahah ja k hep egt koel behang haha maar juh hep mis want k hep juit x-men behang haha da is egt nog zow oud. k peuterde alstijd snotjes op et behang en nu zovil jaawr verder zit t der nog xD haha mijn moedr zeg altyd van 'maak sgoon' maar da doek dan lekkr nie haha stomme erare teef is ze whaha xD k rook ook stiekem soms, wete me ouderws ook nie lol
Sorry ben het er ook niet mee eens maar een beetje wel hoor maar ook een beetje niet maar wel een beetje maar niet ook wel een nietmachine.quote:
Toffe vogelquote:Op donderdag 7 april 2011 00:21 schreef Omdatappel het volgende:
MIJN VOGEL ZEGT ZO VAN PWIEP PWIEP
gr gr
awhhquote:Op donderdag 7 april 2011 00:21 schreef Omdatappel het volgende:
gr gr
haha mijn kat deed altijd mauw mauw naar de piep piep vogel maar toen hat ie honger nu is de vogel niet meer piep piep aan het doen ja misschien in de kanariepiethemel.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:21 schreef Omdatappel het volgende:
gr gr
Wie vertelt het hem jij of ikquote:Op donderdag 7 april 2011 00:22 schreef Floxc het volgende:
[..]
Ik ook, de rest gaat naar Amsterdam Music Group, juwaids.
Ik heb een parkiet. Dan gebeurt zoiets niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
haha mijn kat deed altijd mauw mauw naar de piep piep vogel maar toen hat ie honger nu is de vogel niet meer piep piep aan het doen ja misschien in de kanariepiethemel.
Handig. Heb je hem getraind of lust de kat gewoon geen parkiet?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb een parkiet. Dan gebeurt zoiets niet.
quote:
Ik heb geen kat.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Handig. Heb je hem getraind of lust de kat gewoon geen parkiet?
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
FRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
qhahahah k hat altyd een vogel en die vont my altijd zow eng weetje xD k hat toen z'n snafel gepakt en k ht hem de lucht in gegoojt xD whahahahaha da was egt zo koel want die oge spatte er zowat uit enzow xD me moeder zei dan altijd va ''ga nie doen, zo ken ik je nie' maar stiekem van binne kende ik mzelef heel goe haha xD Die vogel noojt meer gsien trouwsquote:Op donderdag 7 april 2011 00:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
haha mijn kat deed altijd mauw mauw naar de piep piep vogel maar toen hat ie honger nu is de vogel niet meer piep piep aan het doen ja misschien in de kanariepiethemel.
Ik weet wat. We gaan naar de bioscoop met z'n drieën en dan proppen we een briefje waarop het staat in zijn popcorn. Natuurlijk laat Ocean deze vallen (en helpen wij niet) waardoor hij erachter komt.quote:
DIERENBUEL!1!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:25 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
qhahahah k hat altyd een vogel en die vont my altijd zow eng weetje xD k hat toen z'n snafel gepakt en k ht hem de lucht in gegoojt xD whahahahaha da was egt zo koel want die oge spatte er zowat uit enzow xD me moeder zei dan altijd va ''ga nie doen, zo ken ik je nie'maar stiekem van binne kende ik mzelef heel goe haha xD Die vogel noojt meer gsien trouws
klaagbaak mist jequote:Op donderdag 7 april 2011 00:25 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
qhahahah k hat altyd een vogel en die vont my altijd zow eng weetje xD k hat toen z'n snafel gepakt en k ht hem de lucht in gegoojt xD whahahahaha da was egt zo koel want die oge spatte er zowat uit enzow xD me moeder zei dan altijd va ''ga nie doen, zo ken ik je nie'maar stiekem van binne kende ik mzelef heel goe haha xD Die vogel noojt meer gsien trouws
heymister raaaaaaaagerquote:Op donderdag 7 april 2011 00:23 schreef Lindgren. het volgende:
Birds seen flying around, you never see them too long on the ground
You want to be one of them...(yeaah) x2
You might hear the birds singing flying around, you never see them too long on the ground
You want to be one of them...(yeaah) x2
Woah Now, HEY!, Mr.Raaager, Mr.Rager
Tell me where you're going, Tell us where you're headed
I'm off on a adventure, Mr. Raaager
Tell me some of your stories, Tell us of your travels
Van jouquote:
Ik heb je gemistquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:25 schreef Floxc het volgende:
[..]
Ik weet wat. We gaan naar de bioscoop met z'n drieën en dan proppen we een briefje waarop het staat in zijn popcorn. Natuurlijk laat Ocean deze vallen (en helpen wij niet) waardoor hij erachter komt.
Niemand in KLB mist mij!quote:
Ik word daar echt opgewonden van. Zo in de trein met je lieve bolletje tegen het raam in het zonnetje. Muziekje op 75% volume. Kid Cudi door je dopjes.quote:
WTF!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:26 schreef NrTH het volgende:
Mijn kat is ook een avonturier.
[ afbeelding ]
En nu genoeg over mijn kat.
Aah! Tof oke hoi welkom.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:26 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Niemand in KLB mist mij!![]()
Ik heb mezelf naar dit niveau geworpen, en ik blijf hier als metgezel!
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:26 schreef NrTH het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik een foto van jouw kat met mijn naam erbij? Voor in mn fobo?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:26 schreef NrTH het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik jou ook hoor.. shoarma komt dichterbij.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van jou
[..]
Ik heb je gemist
[..]Geniaal ben je wel.
Warm onthaal!quote:
Als ik een foto van jouw poes mag met mijn hand erin.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag ik een foto van jouw kat met mijn naam erbij? Voor in mn fobo?
Lindgren, go!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als ik een foto van jouw poes mag met mijn hand erin.
Dit vind ik enorm goed nieuws op een gemiddelde doordeweekse dag.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:27 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja ik jou ook hoor.. shoarma komt dichterbij.
Ik heb wel een pinguin.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als ik een foto van jouw poes mag met mijn hand erin.
Creatieve clip is dat.quote:
Dat mag.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag ik een foto van jouw kat met mijn naam erbij? Voor in mn fobo?
klinkertquote:
Daarom.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit vind ik enorm goed nieuws op een gemiddelde doordeweekse dag.
quote:
Dat mag ookquote:Op donderdag 7 april 2011 00:28 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat mag.
Ik ga het proberen, maar mijn kat houdt niet zo van stilzitten voor de foto, dus als het niet lukt dan doe ik het morgen stiekem in haar slaap.
Oke tof, wat wil je ermee doen?quote:
Denken dat ik zo'n bh kan betalen.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:56 schreef NrTH het volgende:
Volgens mij draagt zeker 93.4% van de vrouwen op Fok! ook daadwerkelijk van die lelijke tokkie Marlies Dekker bh's.
Wat een ordinairiteit (ordinairiteit ja) straalt dat uit altijd, bah.
Ik twijfel. Onderwatersimultaandammen of Skydiven.. Pingkwinsks houden niet van vliegen toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Dat mag ookZie maar wanneer je het doet
[..]
Oke tof, wat wil je ermee doen?
Jij bent dan ook die 6,6 procent.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Denken dat ik zo'n bh kan betalen.
Dushiiquote:Op donderdag 7 april 2011 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van jou
[..]
Ik heb je gemist
[..]Geniaal ben je wel.
Nee, kannie nie, zn vleugels zijn te kort en hij snoept graag hihi.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik twijfel. Onderwatersimultaandammen of Skydiven.. Pingkwinsks houden niet van vliegen toch?
Ben ik nu niet hip meer?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij bent dan ook die 6,6 procent.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 7 april 2011 00:28 schreef Franneh het volgende:
[..]
klinkert
[..]
Daarom.
Morgen ga je stappen toch?
Ik heb ook zo een zin in zaterdag. Hijg Hijg.
Die dingen zijn takke lelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 00:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Denken dat ik zo'n bh kan betalen.
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, kannie nie, zn vleugels zijn te kort en hij snoept graag hihi.
Jawel. Een ekte hipkip.quote:[..]
Ben ik nu niet hip meer?
Vrouwen, enge wezens!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:30 schreef Dale. het volgende:
Ik ben er uit! Je kunt veel beter je hele leven vrijgezel zijn... vrouwen kunnen je alleen maar keihard in de rug trappen :
Hoi!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:30 schreef Dale. het volgende:
Ik ben er uit! Je kunt veel beter je hele leven vrijgezel zijn... vrouwen kunnen je alleen maar keihard in de rug trappen :
Ik trap geen mannenquote:Op donderdag 7 april 2011 00:30 schreef Dale. het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
AMSTERDAM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tevens weet ik nu al dat morgen fucking vet wordt. En ik heb bijna klasgenoot aan een haak geslagen
Snap ikIs weer tijdje terug en in je roots dus
![]()
komt goed
[/teveelsmilies]
Lekkerder aan je piemel zitten dan jezelf wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:30 schreef Dale. het volgende:
Als jij het brengt welquote:Op donderdag 7 april 2011 00:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik dacht aan curry [ afbeelding ] Is dat mannelijk?
Maar inderdaad; lucht je hart.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:30 schreef Dale. het volgende:
Daarvoor heb je dan weer scharrels.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lekkerder aan je piemel zitten dan jezelf wel.
Neh, bedankt. Ik ben tevreden over de BH's die ik nu heb.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mn zusje wel, wil je lenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Grapjas. [ afbeelding ] Ik heb eten, kom maar kom maar bij mij.[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dale is een player die elke dag een nieuw sletje hosselt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |