Dat vind ik dan weer wel tof.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:20 schreef Koen66 het volgende:
ik hou ook niet van massages, zal wel vreemd zijn I guess
nee iddquote:Op woensdag 6 april 2011 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De mijne ook![]()
En eigenlijk moet ik dit niet zo hier bespreken
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:20 schreef Koen66 het volgende:
Ieder zijn ding joh... ik vind het niet lekker als er aan mijn oor gesabbeld wordtquote:Op woensdag 6 april 2011 23:20 schreef Koen66 het volgende:
Ja hahaha ik wou het ook even kwijtquote:Op woensdag 6 april 2011 23:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee iddmaar ik moest het toch ff met je delen haha
waar het hart vol van is![]()
vind het of pijn doen of kietelen.quote:
bij mij moet hij van mn voeten afblijvenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ieder zijn ding joh... ik vind het niet lekker als er aan mijn oor gesabbeld wordt
Lijkt mij ook niet echt prettigquote:Op woensdag 6 april 2011 23:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ieder zijn ding joh... ik vind het niet lekker als er aan mijn oor gesabbeld wordt
mijn lief is niet hierquote:Op woensdag 6 april 2011 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hahaha ik wou het ook even kwijt
*kwijl*
Wil je de mijne lenenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn lief is niet hiermoet weer wachten tot vrijdag
Dat ook ja. En van mijn buik.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bij mij moet hij van mn voeten afblijven
volgens mij hebben wij wel enigzins dezelfde voorkeurenquote:
Ik heb daar (helaas) nog geen ervaring meequote:Op woensdag 6 april 2011 23:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij hebben wij wel enigzins dezelfde voorkeurenik vind t prima
doe je ook mee?
in plaats van puber ruil... mannen ruilquote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 6 april 2011 23:23 schreef Lon3 het volgende:
[..]
in plaats van puber ruil... mannen ruil
* littledrummergirl gooit er een cliche tegenaanquote:Op woensdag 6 april 2011 23:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb daar (helaas) nog geen ervaring mee
Niets mis mee toch ?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:23 schreef Lon3 het volgende:
[..]
in plaats van puber ruil... mannen ruil
Kokkie past wel bij het onderwerp hier nuquote:Op woensdag 6 april 2011 23:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Boing boing boing boing Peppie en Kokkie...
Jep truequote:Op woensdag 6 april 2011 23:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl gooit er een cliche tegenaan
eens moet de eerste keer zijn
niks mis met kieskeurig zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 23:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep truemaar ik ben kieskeurig
Maar je hebt wel gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |