Ik zei dus, doe maar een tegenvoorstelquote:
hoiquote:
Nee daar ben ik mee gestopt hoorquote:
volgens mij ben ik ook een van de weinige mannen die er niet warm of koud van wordtquote:
nog nooit een goeie likker gehadquote:
Slaap lekker Barquote:Op woensdag 6 april 2011 23:15 schreef Barretje80 het volgende:
ik ga slapen lieverds...
Fles.. als je het vind, kan je het pmen ??
truste lieffiequote:Op woensdag 6 april 2011 23:15 schreef Barretje80 het volgende:
ik ga slapen lieverds...
Ik ga met de auto. Wil je meerijden dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je met de trein? of met de auto?
Truste Barretjequote:Op woensdag 6 april 2011 23:15 schreef Barretje80 het volgende:
ik ga slapen lieverds...
Waarvan?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij ben ik ook een van de weinige mannen die er niet warm of koud van wordt
Misschien wel? Is wel zo gezellig toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga met de auto. Wil je meerijden dan?
dat wilde ik ook al zeggenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nog nooit een goeie likker gehad
gepepen wordenquote:
oraal verknetterd te worden, het doet me nooit zoveelquote:
mijn vriendquote:Op woensdag 6 april 2011 23:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat wilde ik ook al zeggen![]()
ik ben echt gek op mensen die veel met hun mond doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2011 23:18:01 ]
Ja, preciesquote:Op woensdag 6 april 2011 23:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien wel? Is wel zo gezellig toch?
¤ 15,60 enkele reis.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
brussel - jemelle.. wat is de prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |