Or are you..?quote:Ik ben uw resultaten vergeten
Jaquote:Op donderdag 7 april 2011 09:55 schreef V1z0R het volgende:
MarMar, wat heb jij toch altijd lekker gezonde lijstjes!
Zag ik Chico vorig topic nou even langskomen?
Die dolma's zullen best lekker zijn, maar 't ziet er niet uit
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik heb mijn cv opgestuurd en ik zie het wel.
Oh wat erg, mijn eerste gedachte was 'entropie!!'quote:Op donderdag 7 april 2011 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lees net een leuke kwoot: "Chaos: woord dat we bedacht hebben voor orde die we niet begrijpen".
Ik had omgekeerde. Een verkoopmiep die met shirtjes L (ik draag meestal S tot M) en broeken maat 32 (ik heb 29) aan kwam lopen. Want ik had dikke benen en geen taille (dat laatste snap ik nog steeds niet. Dat een broek te wijd zat aan de bovenkant was omdat ik geen taille had?).quote:Op donderdag 7 april 2011 17:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Thuis spijkerbroeken passen >>>>> in winkels!
Vooral als je jezelf dan in zo'n broek probeert te wurmen waar je volgens Verkoopmiepske "eeeecht wel in zal passen hoor! Zooo'n grote maat heb je niet, en ze horen een beetje strak he!", en dan met een rood aangelopen hoofd met die broek om je spekbeentjes staat terwijl Verkoopmiep in kwestie door het gordijn heen kraait: "Laat es zien dan!?! Heb je hem al aan!?"
![]()
Gelukkig doen ze dat niet overal
Ik wil ook zo'n antenne op m'n kop!quote:
Nee, het tweede gesprek voelt nog net zoals vorige week: niet helemaal tof. Weer naar dat groezelige buurtje, huu.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:29 schreef sigme het volgende:
Oh ja Vik, ook spannend! 2e Gesprek, misschien ook nog andere ijzers in 't vuur..
Voelt vast weer heel anders nietwaar?
En ja.. Dan moet je nog een uur terug glibberen voor je weer bij je huisje bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:59 schreef Probability het volgende:
Ik ben op ski vakansie uit mijn broek gescheurd omdat ik te lenig was geworden voor de broek!!
Ik heb volgens mij echt drie uur zo rond gelopen tot ik in eens in de plaatselijke discotheek in de spiegel keek en dachtoh my
! Dus dat hoorde ik -3 uur geleden-! Ik wilde echt ter plekke door de grond zakken!
Huh je hoorde 3 uur geleden dat je 3 uur zo rondgelopen hebt en toen naar huis bent gegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja.. Dan moet je nog een uur terug glibberen voor je weer bij je huisje bent!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Nee ik pakte 3 uur daarvoor een zonnebril van de grond, heel 'ninja-snel' en ik hoorde KRAK maar de zonnebril was heelquote:Op donderdag 7 april 2011 19:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Huh je hoorde 3 uur geleden dat je 3 uur zo rondgelopen hebt en toen naar huis bent gegaan?
Ah okquote:Op donderdag 7 april 2011 19:02 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee ik pakte 3 uur daarvoor een zonnebril van de grond, heel 'ninja-snel' en ik hoorde KRAK maar de zonnebril was heel! Dus ik dacht o ok
En na een uur naar het andere dorp geglibberd te zijn en daar twee uur in de discotheek rondgehangen. Toen zag ik het.
Mijn reactie EN NIEMAND KON DIT OOK EVEN VERTELLEN![]()
?!!!!
'OOO je broek..'
!
Nou dat ik 3 uur lang met een monsterlijke scheur in mijn broek loop en dat niemand dat zegtquote:Op donderdag 7 april 2011 19:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah ok. Nouja, blijkbaar viel het niet op xD. (ik snap alleen de -3 uur geleden- in je verhaal niet zo
)
Wat MarMar al zei, waarschijnlijk vonden ze t alleen maar sexy en dachten ze dat het zo hoordequote:Op donderdag 7 april 2011 19:24 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou dat ik 3 uur lang met een monsterlijke scheur in mijn broek loop en dat niemand dat zegt
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:59 schreef Probability het volgende:
Ik zou ook niks zeggen, het ziet er wel lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja.. Dan moet je nog een uur terug glibberen voor je weer bij je huisje bent!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |