Niet eens een specquote:Op donderdag 7 april 2011 16:09 schreef IPeePie het volgende:
Is deze misschien iets voor iemand hier?
317741593
Ik las pas later het topic terugquote:
Ik denk dat ik hem toch nog maar niet ga promoveren, het verschil tussen redelijk of goed vleugel is nog behoorlijk groot, en die 'kale' goed positiespelers leveren ook nog bar weinig opquote:
quote:Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 250 ¤
Inderdaad:quote:Op donderdag 7 april 2011 18:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
laat het geld maar binnen stromen..
quote:07-04-2011
Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 10 625 ¤
07-04-2011
Je ontvangt voor deze speler: 85 000 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht
Het lijkt alsof je voor 2 aanvalskanten gaat, namelijk linkervleugel en centrale aanval. Waarom dan vleugelaanval spelen? Je verslechtert zo je centrale verdediging. En die MotS, tsja, je weet hoe erg die je TS verneuken?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:08 schreef PeeJie_ het volgende:
Bijna 10 april, tijd voor de derby (voor mij dan)
En je raad het nooit, ik moet winnen, zoals ik al eerder zei![]()
ID = (328170290)
Mijn opstelling
Nog tips ?
Hij speelt zelf vleugelaanval en als ik dan ook vleugelaanval speel versterk ik mijn vleugelverdedigers. Centrale aanval heeft hij nooit zo hoge stats mee, centrale verdediging bij mij is een (stuk) beter. Zijn rechterverdediging is wel weer een stuk beter, via de linkeraanval en centrumaanval komen mijn spelers weer beter tot zijn recht. Eigenlijk vandaarquote:Op donderdag 7 april 2011 19:17 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je voor 2 aanvalskanten gaat, namelijk linkervleugel en centrale aanval. Waarom dan vleugelaanval spelen? Je verslechtert zo je centrale verdediging. En die MotS, tsja, je weet hoe erg die je TS verneuken?
Je versterkt je vleugelverdediging niet door het spelen van vleugelaanval. Dat van het kiezen van twee aanvalskanten, en die andere compleet negeren is goed.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:19 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Hij speelt zelf vleugelaanval en als ik dan ook vleugelaanval speel versterk ik mijn vleugelverdedigers. Centrale aanval heeft hij nooit zo hoge stats mee, centrale verdediging bij mij is een (stuk) beter. Zijn rechterverdediging is wel weer een stuk beter, via de linkeraanval en centrumaanval komen mijn spelers weer beter tot zijn recht. Eigenlijk vandaar, dat is mijn gedachte erachter, maar ik heb wel gemerkt dat ik niet volgens het "echte" voetbal moet denken dus als ik iets vaut denk, zeg het maar
. Misschien mots ik maar niet idd..
Dus beter met centrumaanval spelen in dat geval dan ?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:25 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Je versterkt je vleugelverdediging niet door het spelen van vleugelaanval. Dat van het kiezen van twee aanvalskanten, en die andere compleet negeren is goed.
Wat vleugelaanval doet, is je verhoudingsgewijs meer kansen over de vleugels geven. Dus:
45% van de kansen gaan door het midden
27.5% per vleugel
stel dat je over die twee gekozen aanvalskanten bijna alle kansen maakt, en over die andere ze bijna allemaal mist. Als je meer vleugelkansen krijgt, krijg je dus minder centrum kansen. Er is zo dus een grotere kans dat je ze over je slechte vleugel krijgt, en het dus een verspilde kans is.
Ik zou eerder centrumaanval spelen dan AOW, maar ik zou eigenlijk gewoon normal spelen.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:27 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Dus beter met centrumaanval spelen in dat geval dan ?
ga je jezelf nou advies geven?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:27 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik zou eerder centrumaanval spelen dan AOW, maar ik zou eigenlijk gewoon normal spelen.
Ga ik ook doen denk ik danquote:Op donderdag 7 april 2011 19:27 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik zou eerder centrumaanval spelen dan AOW, maar ik zou eigenlijk gewoon normal spelen.
hou je toch nog ruim 1 miljoen overquote:Op donderdag 7 april 2011 19:39 schreef Flappekz het volgende:
Dit is leuk:
[ afbeelding ]
Maar da's maar goed ook, want:
[ afbeelding ]
Bijna anderhalf zelfs!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hou je toch nog ruim 1 miljoen over
neuh daar ben ik het niet mee eensquote:Op donderdag 7 april 2011 19:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
100000000000000000 is ook ruim 1 miljoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |