quote:Aantal updates tot volledige genezing: 5.79
De speler heeft al een pleister of zal deze bij de eerstvolgende update krijgen.
die van mij is gewoon +2 gebleven..quote:Op donderdag 7 april 2011 10:08 schreef Gijs_ het volgende:
Mijn spelers die gister een +1 en een +3 opliepen zijn ook alweer naar een pleister en een +2... geluk bij een ongeluk!
uitgeslapen? Het is bijna middagquote:Op donderdag 7 april 2011 10:49 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn trainie die zondag een +3 opliep heeft inm +2.
Oh en goede morgen allemaal
Als ik offline ga gaat ik niet meteen slapen. Aangezien mn kat insuline moet om 10u heb ik mn wekkertje daar op ingesteld en sta ik niet eerder op. Net op mn balkon een bakkie gedaan. Nu weer even online. Zometeen verder met het huishouden en mn balkon verbouwing.quote:
wekker om 10u.. en dat is niet uitslapen?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ik offline ga gaat ik niet meteen slapen. Aangezien mn kat insuline moet om 10u heb ik mn wekkertje daar op ingesteld en sta ik niet eerder op. Net op mn balkon een bakkie gedaan. Nu weer even online. Zometeen verder met het huishouden en mn balkon verbouwing.
Niet als je pas 2 uur gaat slapen oid. Dan heb ik net als de meeste mn 8 uurtjes slaap.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wekker om 10u.. en dat is niet uitslapen?
Tja dat doe je zelf.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:09 schreef The_Hives het volgende:
8 uur slaap is lang geleden![]()
Ik ben naar mn werk
8 uur slaap haal ik zelden. Ik ga meestal tegen 23.30 slapen, en om 06.15 gaat de weker. Dus dat is nog geen 7 uur.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet als je pas 2 uur gaat slapen oid. Dan heb ik net als de meeste mn 8 uurtjes slaap.
Dat doe je toch echt zelf.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
8 uur slaap haal ik zelden. Ik ga meestal tegen 23.30 slapen, en om 06.15 gaat de weker. Dus dat is nog geen 7 uur.
quote:
thnx, nu echt wegquote:Werkse
Woordenschat en tekstopbouw van Brainpower is echt vet. Luisterde het toevallig deze week weer (heb het altijd op me telefoon staan en me andere muziek was ik een beetje zatquote:Op woensdag 6 april 2011 23:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga geen 1 dags vlieg vergelijken met iemand die jaren de rap heeft gemaakt in Nederland. Rappen met een woordenschat waar je U tegen zegt.
De meeste andere rappers moesten waarschijnlijk eerst in een woordenboek opzoeken wat ie bedoelde.
jammer dat ie geblesseerd is, maar hopelijk wordt ie verkocht.. dan levert hij me toch nog mooi geld op..quote:Noah van Stolberg (246996412)
23 jaar en 16 dagen, volgende verjaardag: 12-07-2011
Verdedigen: wereldklasse
Positiespel: uitstekend
quote:Iven van Groningen (302891431)
19 jaar en 7 dagen, volgende verjaardag: 21-07-2011
matig in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Dynamo Groningen (sinds 09-11-2010)
Total Skill Index (TSI): 1 270
Loon: 450 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: goed
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: matig
Passen: slecht
Scoren: slecht
Spelhervatting: slecht
NSB tentamen?quote:
Zo'n velletje papier met vragen waar je na 1.5u zwoegen 100% zeker weet dat je niet hoger dan een 3 hebt gehaaldquote:
Ghehe, waar ging het over?quote:
Box 2? Inkomstenbelasting?quote:
Aha! Verder dan dat zegt het me niet, niet mijn stukje taart.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Focus ligt op het Aanmerkelijk Belang
Achja... volgende keer beter.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Aha! Verder dan dat zegt het me niet, niet mijn stukje taart.Maar zuur dan, als je anderhalf hebt zitten blokken voor hooguit een drie
Mja, donderdagen inderdaad... van m'n training verwacht ik ook weinig eigenlijk, één stijger. Maar misschien weet de TU me te verrassenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Achja... volgende keer beter.
Hier ook weinig beweging.. de verrekte donderdag. Vannacht weer training
ik verwacht dat Leopold stijgt.. maar verder reken ik nergens op..quote:Op donderdag 7 april 2011 15:34 schreef Drassss het volgende:
Ik hoop weer eens op 2.. volgens PsicoTool zou dat gewoon moeten.
Kijken hoe snel mijn B-trainee waarde gaat stijgen de komende weken
holy crap, die is fijn..quote:Op donderdag 7 april 2011 16:09 schreef IPeePie het volgende:
Is deze misschien iets voor iemand hier?
317741593
Best toppertje in wording!quote:Op donderdag 7 april 2011 16:09 schreef IPeePie het volgende:
317741593
Zo'n kapitaalinjectie kan ik ook wel gebruikenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:09 schreef IPeePie het volgende:
317741593
Dat is iets andersquote:Op donderdag 7 april 2011 16:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en toch zou je hem maar wat graag uit je jeugd promoveren
alleen eentje voor mn teamwaarde.. maar dat is nu zo laag dat ik het niet durf te postenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:25 schreef IPeePie het volgende:
Trouwens, wat voor excel bestandjes gebruiken jullie allemaal? Ik heb er maar één, om de training bij te houden, en zelfs zonder dat hij automatisch de leeftijd update
Ik gebruik een managementprogramma voor het bijhouden van training, vorm en conditie updatesquote:Op donderdag 7 april 2011 16:25 schreef IPeePie het volgende:
Trouwens, wat voor excel bestandjes gebruiken jullie allemaal? Ik heb er maar één, om de training bij te houden, en zelfs zonder dat hij automatisch de leeftijd update
dat is dan een goede keuze geweest.. en goed getipt van de mensen die je dat hebben aangeraden..quote:Op donderdag 7 april 2011 16:27 schreef Flappekz het volgende:
Ik gebruik geen Excelbestandjes voor Hattrick.... Ik gebruik HO!
Maar goed dat ik op jullie aanraden voor de eerste winger heb gekozen gisteren. De tweede loopt straks af, en is nu al duurder...
Nope.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:31 schreef Flappekz het volgende:
Nog steeds niemand interesse?
[TK]Nissan Micra 1.0 uit 1993
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |