Ghehe, waar ging het over?quote:
Box 2? Inkomstenbelasting?quote:
Aha! Verder dan dat zegt het me niet, niet mijn stukje taart.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Focus ligt op het Aanmerkelijk Belang
Achja... volgende keer beter.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Aha! Verder dan dat zegt het me niet, niet mijn stukje taart.Maar zuur dan, als je anderhalf hebt zitten blokken voor hooguit een drie
Mja, donderdagen inderdaad... van m'n training verwacht ik ook weinig eigenlijk, één stijger. Maar misschien weet de TU me te verrassenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Achja... volgende keer beter.
Hier ook weinig beweging.. de verrekte donderdag. Vannacht weer training
ik verwacht dat Leopold stijgt.. maar verder reken ik nergens op..quote:Op donderdag 7 april 2011 15:34 schreef Drassss het volgende:
Ik hoop weer eens op 2.. volgens PsicoTool zou dat gewoon moeten.
Kijken hoe snel mijn B-trainee waarde gaat stijgen de komende weken
holy crap, die is fijn..quote:Op donderdag 7 april 2011 16:09 schreef IPeePie het volgende:
Is deze misschien iets voor iemand hier?
317741593
Best toppertje in wording!quote:Op donderdag 7 april 2011 16:09 schreef IPeePie het volgende:
317741593
Zo'n kapitaalinjectie kan ik ook wel gebruikenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:09 schreef IPeePie het volgende:
317741593
Dat is iets andersquote:Op donderdag 7 april 2011 16:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en toch zou je hem maar wat graag uit je jeugd promoveren
alleen eentje voor mn teamwaarde.. maar dat is nu zo laag dat ik het niet durf te postenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:25 schreef IPeePie het volgende:
Trouwens, wat voor excel bestandjes gebruiken jullie allemaal? Ik heb er maar één, om de training bij te houden, en zelfs zonder dat hij automatisch de leeftijd update
Ik gebruik een managementprogramma voor het bijhouden van training, vorm en conditie updatesquote:Op donderdag 7 april 2011 16:25 schreef IPeePie het volgende:
Trouwens, wat voor excel bestandjes gebruiken jullie allemaal? Ik heb er maar één, om de training bij te houden, en zelfs zonder dat hij automatisch de leeftijd update
dat is dan een goede keuze geweest.. en goed getipt van de mensen die je dat hebben aangeraden..quote:Op donderdag 7 april 2011 16:27 schreef Flappekz het volgende:
Ik gebruik geen Excelbestandjes voor Hattrick.... Ik gebruik HO!
Maar goed dat ik op jullie aanraden voor de eerste winger heb gekozen gisteren. De tweede loopt straks af, en is nu al duurder...
Nope.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:31 schreef Flappekz het volgende:
Nog steeds niemand interesse?
[TK]Nissan Micra 1.0 uit 1993
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |