Dat is speciaal voor Possie, dat ie niet in een bui in eens zijn hele team kan ontslaan...quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:55 schreef The_Hives het volgende:
waarom kan je maar om de 12 uur een speler ontslaanik heb er nog 4 te gaan
Hehequote:Op vrijdag 8 april 2011 09:56 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat is speciaal voor Possie, dat ie niet in een bui in eens zijn hele team kan ontslaan...
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:56 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat is speciaal voor Possie, dat ie niet in een bui in eens zijn hele team kan ontslaan...
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:09 schreef Drassss het volgende:
Brandje, een vriendschappelijk wedstrijdje spelen as woensdag? Ik heb heel veel 18 jarige spelers in mijn b-team.....
Mhaw ik dacht. Laten we eens tegen "bekende" gaan spelen. Dan bouw ik nog een leuke onderlinge statistiek op de komende seizoenenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zo wanhopig op zoek naar een tegenstander?
ook 2 formidabele verdedigers erbij, mn oude waren matigquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:48 schreef The_Hives het volgende:
uitstekend keeper is binneniig een paar klasses beter
heb ik nog 1,5 miljoen over, misschien mn verdediging komende week ook maar verbeteren
stoppen is 3!quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Goed bezig zijn 1 is, volhouden is 2!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Goed bezig zijn 1 is, volhouden is 2!
quote:
quote:Kapitaal: 2 178 070 ¤ (211 437 ¤)
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wat is Marco eigenlijk in verdedigen?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:41 schreef Flappekz het volgende:
Ze zijn lekker aan t bieden op mn Hongaar
Lijkt me toch dat je met die 4 (Pieter 2x, Volker en Lam) zeker een 10-15 miljoen nog moet kunnen binnen halen? Daarmee kun je prima A-trainees, voornoemde projectjes en een paar goedkope 17-jarigen binnen halen. Enige wat je dan niet meer hebt is een middenveld, dat vond je echter niet erg. Ben benieuwd wat je er van gaat makenquote:@diepFries: ik heb nog geen trainees, en de trainees die ik kan gaan halen, zullen afhankelijk zijn van mn verkoopopbrengsten....
PMquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |