Geen update hier.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:25 schreef NelisZ het volgende:
Nog mensen online voor de training?
Ben zelf net terug van een bescheiden avondje in de kroeg
mweeh, niet veel bijzonders, beetje bier gekanteld en vrouwtjes gekeken, maar geen resultaat.. Anders zou ik hier ook niet zittenquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Geen update hier.
Nog wat leuks gebeurd in de kroeg?
Anders zou je een vrouw het licht uit d'r ogen neuken zeker!quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:35 schreef NelisZ het volgende:
[..]
mweeh, niet veel bijzonders, beetje bier gekanteld en vrouwtjes gekeken, maar geen resultaat.. Anders zou ik hier ook niet zitten
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Anders zou je een vrouw het licht uit d'r ogen neuken zeker!
Toch wel een trainingsupdate, komen die altijd om half 2 's nachts
M'n 18jarige keep is nu wonderbaarlijk
Krijg je vormwijzigingen ook zo duidelijk te zienquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:40 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Inderdaad
Mijn update was uiteraard weer net niks. Geen skill stijgingen en vrijwel geen vorm wijzigingen. Lekker constant zullen we maar zeggen...
Die laatste train ik nog 2 lvls, en dan gaat hij eruit..quote:Vaardigheidsniveau gestegen! Gastão Xavier Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van redelijk naar goed.
Vaardigheidsniveau gestegen!
Jesús Alfredo Castañares Zag zijn mate van passen toenemen van formidabel naar uitmuntend.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Anders zou je een vrouw het licht uit d'r ogen neuken zeker!
Prima update! Eerst is mijn bovennatuurlijk keeper, die na zijn eerste training gelijk popt.quote:Hendrik-Jan van Iterson Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van zwak naar matig.
Pius Riepl Zag zijn mate van verdedigen toenemen van uitmuntend naar briljant.
Geurt Immerman Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van uitmuntend naar briljant.
Adrie Vrenegoor Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van redelijk naar goed.
Zoals verwachtquote:Maarten-Jan Prent Op verdedigen steeg hij van redelijk naar goed.
Eelco Prent Op verdedigen steeg hij van goed naar uitstekend.
Top training wederom.quote:Raigo Kungla: Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van redelijk naar goed.
Dario Marmora: Zag zijn mate van passen toenemen van redelijk naar goed.
Reint-Jan de Wijkersloot: Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van matig naar redelijk.
Marco Prent: Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van matig naar redelijk.
Delcho Kasherov: Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van matig naar redelijk.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:03 schreef The_Hives het volgende:
wat voor keeper koop je voor een miljoen? Dan weet ik waar ik op moet zoeken
Heb nu nog steeds een slecht keeperen dan 3e ronde beker halen
Wat is Marco eigenlijk in verdedigen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top training wederom.
Iemand die interesse heeft om een 18 jarige Prent in zn team te hebben (redelijk pos en pas) Marco gaat vanavond op de tl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |