BBCquote:1230: Take a walk with me a moment. In your mind's eye, like. Up Magnolia Lane, through the clubhouse and it's narrow hallway lined with photos of past champions, under the Big Oak Tree and out on to the course. Augusta National. The first tee at Tea Olive, the taxing fourth hole to the drive on seven, Amen Corner, the stretch and the likes of Chinese Fir and Redbud, hit the Holly hole at 18... the green jacket. Oh that green jacket. This is The Masters, in its 75th year, and it's as competitive, compelling and celestial as ever. Excited?
Het is toch heerlijk om zo 's avonds lekker voor de tv te hangen en de hele avond golfen te kijkenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:27 schreef golfer het volgende:
Ik ga ook maar eens gebruik maken van de gratis Sport1 maand en rechtstreeks kijken nu.
2 bogeys, 3 birdies.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:37 schreef Leatherface het volgende:
Woods -1 in de eerste ronde.
Op het oog degelijk, hoewel ik nog niet heb gezien hoe zijn scorekaart tot stand kwam.
Voor zijn doen een goede eerste ronde. Zijn gemiddelde van eerste rondes op Augusta stond op 72,19.quote:
Tot nu toe niet echt goedquote:Op woensdag 6 april 2011 22:55 schreef Leatherface het volgende:
Mickelson is in vorm, gezien zijn zege in Houston. Of hij wint is moeilijk te zeggen, maar Augusta brengt vaak wel het beste in hem naar boven.
Ik ben toch benieuwd naar Woods. De laatste tijd leek hij toch weer de nodige progressie te boeken. En verder ben ik benieuwd naar Kaymer. Als nummer 1 van de wereld begint hij aan deze Major. Hoe gaat deze doorgaanse koelbloedige Duitser met die druk om?
Ik zie Tiger ook nog wel met 64 of 65 binnen komen. Hij slaat op het moment echt gruwelijke ballen.quote:
Neuh. Die staat wel aardig te spelen en een 67 of 66 zit er misschien wel in, maar lager zie ik hem vandaag niet scoren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:06 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Ik zie Tiger ook nog wel met 64 of 65 binnen komen. Hij slaat op het moment echt gruwelijke ballen.
Lee Westwood een dark horse noemenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:34 schreef golfer het volgende:
Mijn geheime tip en dark horse voor het weekend, die nog niet veel in beeld is geweest: Lee Westwood.
Dark horse omdat ie publicitair en qua TV-uitzendingen niet zo in beeld is geweest.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:38 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Lee Westwood een dark horse noemen
Jeetje, wat een ronde van hem. -7quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:10 schreef golfer het volgende:
Neuh. Die staat wel aardig te spelen en een 67 of 66 zit er misschien wel in, maar lager zie ik hem vandaag niet scoren.
-5, -6 denk ik als eindscore vandaag.
Bizarre scorekaart eigenlijk: -7 in de laatste 11 holes en daarbij ook nog een 1,5 meterputt gemist op 16.quote:
Tsja...het blijft toch nog steeds een fenomeen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:12 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Bizarre scorekaart eigenlijk: -7 in de laatste 11 holes en daarbij ook nog een 1,5 meterputt gemist op 16.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Gebeurt hem wel vaker laatste tijd, in het begin van het toernooi goed spelen om vervolgens erg af te zwakken..quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:58 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Woods is weer terug hoor, wat een bal op 18! De blik in z'n ogen is ook weer ouderwets, daar krijgen de anderen nog een behoorlijke kluif aan dit weekend.
Edit: en maakt de putt, 66 met 9 birdies!
Dat is leuk inderdaad. Een mooi contrast.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:34 schreef Knuck-les het volgende:
Ik hoop op een mooie strijd tussen Woods en McIlroy. De nieuwe garde VS de nieuwe-oude garde.
Ook Van Pelt even meenemen, Bootje staat via een -5 op dit moment op -7.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:11 schreef borisz het volgende:
Scott met -6 vandaag naar -8 totaal. (15)
Day op -2 naar -10(6)
Donald met -4 naar -7 (9)
quote:1
McIlroy
T2
Day
Schwartzel
Choi
Cabrera
T6
Donald
Scott
-7
8
Van Pelt
-6
T9
Woods
Couples
Ogilvy
Watson, B.
Fisher
-5
T14
Yang
Kuchar
Palmer
Laird
-4
T18
Quiros
Stricker
Westwood
Molinari, E.
Mickelson
Matsuyama
-3
T24
Barnes
Snedeker
Furyk
Poulter
Toms
Jimenez
-2
T30
Fowler
Immelman
Garcia
Ishikawa
Johnson, D.
Moore
Hoffman
Rose
-1
T38
Woodland
Karlsson
E
T40
Marino
Overton
+1
T42
Casey
Haas
Cejka
Villegas
+2
T46
Watney
T46
Baddeley
+3
48
Els
+5
49
Kim, K.
+7
Dat dus hierquote:Op zondag 10 april 2011 20:22 schreef borisz het volgende:
Sport1 live is er bij vanaf 23:30. Sport1 golf is nu al live. Maar goed dit zit nog wel achter slot en grendel als je geen sport1 hebt.
Ja leuke start van hem.quote:Woods par en 2 birdies voor -7 totaal
BBC is live nuquote:Op zondag 10 april 2011 20:54 schreef Piles het volgende:
Wat zendt BBC nu en straks uit dan? Hoogtepunten van vandaag?
Nog maar 1 slag achter Rory.quote:Op zondag 10 april 2011 21:32 schreef Piles het volgende:
Goed bezig, die Tiger
-5 in 8 holes, -10 totaal
Publiek is ook fanatiek.quote:Op zondag 10 april 2011 21:49 schreef golfer het volgende:
Wat een putt van hem weer op de 9e.![]()
De blik in zijn ogen is ook weer ouderwets fanatiek.
Dat zijn die Amerikaanse schreeuwers altijd.quote:
Klopt, die zullen nooit eens netjes hun bek houden.quote:Op zondag 10 april 2011 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zijn die Amerikaanse schreeuwers altijd.
Erger me dood aan dat geblèr: GET IN THE HOLE enzo.
Triple it is.quote:Op zondag 10 april 2011 23:01 schreef Yonjuuni het volgende:
Het zou me erg verbazen als hij daar nog een bogey uit kan halen, met wat pech wordt het zelfs een triple bogey.
Die was van net buiten de green en die maakte een mooie beweging helemaal van linksboven naar rechtsonder.quote:Op zondag 10 april 2011 23:24 schreef Knuck-les het volgende:
Deze put van woods op 16 deed me heel erg denken aan een klassieker.
doh. wel vergelijkbare situatie.quote:Op zondag 10 april 2011 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Die was van net buiten de green en die maakte een mooie beweging helemaal van linksboven naar rechtsonder.
Totaal anders dus.
Nee.quote:
begint best pijnlijk te worden om het aan te zien. Erg jammer, 3,5 dag werk weg binnen 3 holes...quote:Op zondag 10 april 2011 23:29 schreef Yonjuuni het volgende:
McIlroy gaat een ronde van 80+ maken op deze manier.
joh.quote:Op zondag 10 april 2011 23:32 schreef Knuck-les het volgende:
Die gast staat daar niet voor niets hoor. Die kan wel tegen dit soort situaties. Anders bereik je dat niveau nooit.
zie 'm alleen geen -11/-12 meer maken.
ja, dat was een leuke.quote:Op zondag 10 april 2011 23:34 schreef ETA het volgende:
record op aantal players naar de playoff in de masters staat op 6 in 1986. Gaan we die record vandaag verbreken?
BBC2quote:
Scott op -11quote:Op zondag 10 april 2011 23:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Beeb staat aangedraaid, ben pas net thuis na 2 dikke 3-setters in mijn tenniscompetitie en wat napils
Zal even de tussenstanden checken op de Masters-site, spannend begrijp ik?
Ik ga het gewoon zielig vinden.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 11 april 2011 00:20 schreef Yonjuuni het volgende:
Die had hij ook verdiend na de pech de slag ervoor.
Toch jammer dat het zo'n zoutloos figuur is. Dan zie ik liever Jason Day winnen.quote:Op maandag 11 april 2011 00:23 schreef golfer het volgende:
Ik gun het trouwens Schwartzel ook wel.
Geniaal begin van de ronde. Van buiten de green op 1 een hele lange chip and run birdie en daarna nog een keer die 2e slag voor eagle op die par4.
Dat waren wel ongeveer de mooiste slagen van de dag.
ja, dat heb ik ook. Of Adam Scott.quote:Op maandag 11 april 2011 00:26 schreef Knuck-les het volgende:
Toch jammer dat het zo'n zoutloos figuur is. Dan zie ik liever Jason Day winnen.
Kan jij dat achter die enorme zonnebril dan zien of ze er leuk uit zietquote:Op maandag 11 april 2011 00:37 schreef Knuck-les het volgende:
Lekker wijf trouwens die van Jason Day
3 bij de eerste 6 thoughquote:Op maandag 11 april 2011 00:50 schreef golfer het volgende:
En nog steeds geen Aussie die het ooit gewonnen heeft.
Als we toch op de statistiekentour zijn het is voor het eerst sinds 1994 dat 'Amerika' geen Major in zijn handen heeft.quote:Op maandag 11 april 2011 00:50 schreef golfer het volgende:
En nog steeds geen Aussie die het ooit gewonnen heeft.
Een teken dat golf steeds internationaler wordt.quote:Op maandag 11 april 2011 01:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Als we toch op de statistiekentour zijn het is voor het eerst sinds 1994 dat 'Amerika' geen Major in zijn handen heeft.
quote:Twijfelachtig record voor golfer Kevin Na
SAN ANTONIO - Golfer Kevin Na bracht donderdag (plaatselijke tijd) op de Amerikaanse PGA Tour een record op zijn naam, waar hij niet trots op zal zijn. De in Zuid-Korea geboren Amerikaan had in de eerste ronde van de Texas Open maar liefst zestien slagen nodig om de negende hole af te ronden. Dat is de hoogste score op een par-four hole sinds de records op de scorekaarten op de PGA Tour worden bijgehouden. Dat gebeurt sinds 1983.
Kevin Na
De Amerikaan John Daly had in 1998 op Bay Hill 18 slagen nodig op een par-five hole.
Na, de nummer 64 van de wereld, had zoveel slagen nodig omdat hij de bal een paar keer tussen de bomen had geslagen. Hij voltooide de eerste ronde uiteindelijk met 80 slagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |