begint best pijnlijk te worden om het aan te zien. Erg jammer, 3,5 dag werk weg binnen 3 holes...quote:Op zondag 10 april 2011 23:29 schreef Yonjuuni het volgende:
McIlroy gaat een ronde van 80+ maken op deze manier.
joh.quote:Op zondag 10 april 2011 23:32 schreef Knuck-les het volgende:
Die gast staat daar niet voor niets hoor. Die kan wel tegen dit soort situaties. Anders bereik je dat niveau nooit.
zie 'm alleen geen -11/-12 meer maken.
ja, dat was een leuke.quote:Op zondag 10 april 2011 23:34 schreef ETA het volgende:
record op aantal players naar de playoff in de masters staat op 6 in 1986. Gaan we die record vandaag verbreken?
BBC2quote:
Scott op -11quote:Op zondag 10 april 2011 23:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Beeb staat aangedraaid, ben pas net thuis na 2 dikke 3-setters in mijn tenniscompetitie en wat napils
Zal even de tussenstanden checken op de Masters-site, spannend begrijp ik?
Ik ga het gewoon zielig vinden.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 11 april 2011 00:20 schreef Yonjuuni het volgende:
Die had hij ook verdiend na de pech de slag ervoor.
Toch jammer dat het zo'n zoutloos figuur is. Dan zie ik liever Jason Day winnen.quote:Op maandag 11 april 2011 00:23 schreef golfer het volgende:
Ik gun het trouwens Schwartzel ook wel.
Geniaal begin van de ronde. Van buiten de green op 1 een hele lange chip and run birdie en daarna nog een keer die 2e slag voor eagle op die par4.
Dat waren wel ongeveer de mooiste slagen van de dag.
ja, dat heb ik ook. Of Adam Scott.quote:Op maandag 11 april 2011 00:26 schreef Knuck-les het volgende:
Toch jammer dat het zo'n zoutloos figuur is. Dan zie ik liever Jason Day winnen.
Kan jij dat achter die enorme zonnebril dan zien of ze er leuk uit zietquote:Op maandag 11 april 2011 00:37 schreef Knuck-les het volgende:
Lekker wijf trouwens die van Jason Day
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |