Pardon?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat deed mijn ex en for that matter jouw ex ook niet ... dus ?
Ja, vind ik wel, misschien niet dagelijks, maar wel regelmatig.quote:
Bij jou vergeet je 6. sluit je niet op in de kelderquote:
Hoiquote:Op woensdag 6 april 2011 23:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar dan nog heb ik liever een vent hoor.
Kelder is alleen voor speciale personenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij jou vergeet je 6. sluit je niet op in de kelder
Ze zei een ventquote:
Ho, wacht, eerst het lijstje afvinkenquote:
Ik denk niet dat het aan jou is om te beoordelen in hoeverre er liefde aanwezig is tussen mij en mijn ex.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is over of niet dan....
Ik ben van mening dat liefde blijft... en anders was het er niet
Des te meer, emotie loos, Jappers weten niet wat dat is, emoties.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij rijd Honda, your argument is invalid
welkequote:Op woensdag 6 april 2011 23:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ho, wacht, eerst het lijstje afvinken
Emotions make you weak.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Des te meer, emotie loos, Jappers weten niet wat dat is, emoties.
Alfa's die zitten vol Passie
Nee schat... als liefde er is... blijft het onvoorwaardelijk... en anders is het er niet...quote:
Die met dat koken en die lieve woordjes enzoquote:
klopt...quote:Op woensdag 6 april 2011 23:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het aan jou is om te beoordelen in hoeverre er liefde aanwezig is tussen mij en mijn ex.
Bij te pas en te onpas gebruik van 'ik hou van je' verliest het z'n betekenis vind ikquote:Op woensdag 6 april 2011 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee schat... als liefde er is... blijft het onvoorwaardelijk... en anders is het er niet...
Anyway... als ik voor mijzelf spreek... mijn ex heeft nooit "ik hou van je"gezegd... kon hij niet
En de andere die het ooit gezegd hebben, meenden het niet.... het was slechts om iets te kunnen krijgen
In mijn ogen kan een relatie los staan van de hoeveelheid liefde. Einde relatie = niet perse einde liefde. Je klinkt een tikje verbitterd, tbh..quote:Op woensdag 6 april 2011 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee schat... als liefde er is... blijft het onvoorwaardelijk... en anders is het er niet...
Anyway... als ik voor mijzelf spreek... mijn ex heeft nooit "ik hou van je"gezegd... kon hij niet
En de andere die het ooit gezegd hebben, meenden het niet.... het was slechts om iets te kunnen krijgen
Dan is er bij heel veel mensen nooit liefde geweest als je ziet hoe ze elkaar kapot proberen te maken in een scheiding.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat een bull-shitquote:Op woensdag 6 april 2011 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, emotions make women weak for menquote:
Dat dusquote:Op woensdag 6 april 2011 23:34 schreef ArTiC het volgende:
Wat een onzin engel de bengel, als een relatie overgaat wil dat echt niet zeggen dat er geen liefde was...dan ga je toch echt veel te kort door de bocht...er is meer dan alleen liefde nodig om een relatie door te zetten.
Dat dus.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:34 schreef ArTiC het volgende:
Wat een onzin engel de bengel, als een relatie overgaat wil dat echt niet zeggen dat er geen liefde was...dan ga je toch echt veel te kort door de bocht...er is meer dan alleen liefde nodig om een relatie door te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |