Hoe kom je daar nou bijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij
Uhuh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Die zal wel dor zijn/droog staan ja.quote:
Heb ik ergens gezegd dat ik een Eckte Fan ben?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tsss. Eckte fans weten dat Madame Maxime hem zo noemt
Doe es, ik kan je hier ruiken.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet nog steeds douchen en ik heb geen zin
Dat valt wel mee hoorquote:
Punky Brewster?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor![]()
Ik moet ook wel zo, anders moet ik met nat haar op bed en ben ik morgenochtend punky
Geen idee wie dat is, maar ik zeg gewoon jaquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is, maar ik zeg gewoon ja
Ik ook nietquote:Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet nog steeds douchen en ik heb geen zin
Zuwwe samen douchenquote:
Meer dit:quote:Op woensdag 6 april 2011 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
Sprekend! Maar dan in het blond![]()
Sinds Ll gazelle.nl heeft ontdekt, zien we hem hier haast niet meerquote:
Dat was het eerste dat ik dachtquote:
Die had ik expres overgeslagenquote:
Het adres (van jou) heeft die persoon wel al?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb gisteren via MP een kinderstoel voor Zusje gekocht en gisterochtend toen ik mailde dat ik interesse had reageerde ze steeds heel snel, maar sinds ik heb gemaild dat ik het geld heb overgemaakt heb ik niets meer gehoord.
De stoel is al wel van MP sinds vanmiddag.
Ik ben dan altijd bang dat ik niets opgestuurd krijg
Ja, daar vroeg ze direct om en ze meldde ook dat ze ff moest kijken of ze in de supermarkt een grote doos kon vinden waar ie in past.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het adres (van jou) heeft die persoon wel al?
Sommige mensen reageren niet of nauwelijks en sturen het dan gewoon op.Van die mensen die nooit iets per mail doen
Was halen niet handiger?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb gisteren via MP een kinderstoel voor Zusje gekocht en gisterochtend toen ik mailde dat ik interesse had reageerde ze steeds heel snel, maar sinds ik heb gemaild dat ik het geld heb overgemaakt heb ik niets meer gehoord.
De stoel is al wel van MP sinds vanmiddag.
Ik ben dan altijd bang dat ik niets opgestuurd krijg
Oh dan komt het wel goed!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, daar vroeg ze direct om en ze meldde ook dat ze ff moest kijken of ze in de supermarkt een grote doos kon vinden waar ie in past.
Dus wat dat betreft vertrouw ik het wel.
Maar ik ben zelf altijd zo van "hij is op de post, hier heb je de T&T".
Ik zag ook dat ze 200 dingen op MP heeft staan, dus ze zal het wel druk hebben
Trusten Catquote:
Joahquote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef Muis006 het volgende:
Oh en Gerard Butler is muy sexy in die film (wat minder als ie ziek is).
Oh van dat shotje dan totaal weer nietquote:Op woensdag 6 april 2011 22:38 schreef Muis006 het volgende:
http://1.bp.blogspot.com/(...)/psiloveyoupic16.jpg
Geef maar hier danquote:Op woensdag 6 april 2011 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh van dat shotje dan totaal weer niet
Ik had hem al gereserveerd tijdens 300quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |