quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:53 schreef Seven. het volgende:
Techno zou niet gek genoeg zijn, denk ik.
Ik ga liever met de busquote:Op woensdag 6 april 2011 22:50 schreef Seven. het volgende:
OK. Wie zou er gek genoeg zijn om met mij naar Zanzibar te gaan? Of met -Engel-?
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:35 schreef Dizorn het volgende:
Oh, ik dacht dat m'n antwoord wel passend was op Fok
Tweede week juni, kunnen we mijn verjaardag meepakken en dan heb ik een week vrij.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:01 schreef Marver8 het volgende:
Seven. Heb je ook nog een voorkeur voor een datum?
Google eens op zanzibar (images). Bounty tot en met.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:59 schreef Dizorn het volgende:
Ik zeg gewoon wat iedereen denkt
Trouwens als Zanzibar een plek zou zijn geweest waar ik naar toe zou willen, was ik wel met een van jullie dames meegegaan hoor
Combineer je het toch met safari in Tanzania? Die ferry is maar 50 euro ten slotte.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:06 schreef Dizorn het volgende:
Ziet er goed uit hoor. Maar ik voel me niet zo aangetrokken tot zon, zee en zand
http://www.crusj.com/single-reizen/algarve-portimao/quote:Op woensdag 6 april 2011 23:07 schreef Marver8 het volgende:
Voor mij helaas te vroeg, maar het ziet er wel schitterend uit.
Nu toevallig voor een singles-reis aan het het kijken. Maar op de een of andere manier krijg ik daarbij altijd zo'n horror idee van allemaal 65+ lui die tot 11 uur zitten te Bingo-en.
Ik werk 47 uur in de week!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:47 schreef Seven. het volgende:
Met Silenus misschien ook wel maar dat is een student en hoewel ik best de kosten wil delen, ik heb ook weer geen zin om alle uitstapjes te moeten dokken.
Ik overweeg het nu serieusquote:Op woensdag 6 april 2011 23:12 schreef VacaLoca het volgende:
Singles-reis zou wel een van mn laatse soort vakanties zijn die ik zou doen.
Gewoon lekker licht bepakt city-trippen en een goed hostel induiken
Er zijn altijd wel meer niet-autisten.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:17 schreef Marver8 het volgende:
Het is redelijk laagdrempelig (is mijn verwachting). En best een uitkomst voor mensen die toch wel alleen zijn. Ik bedoel vroeger ging ik altijd naar bijvoorbeeld Lloret met vrienden. Alleen zij wonen nu allemaal samen of hebben een gezin. Dan kan zoiets best wel een uitkomst zijn.
Alleen het imago van zoiets... Van de week had ik het kort erover met mijn ouders. Mijn neef gaat ook altijd. Alleen die is wel verstandelijk gehandicapt... Dus dan zakt mij direct de moed weer in de schoenen. Ik wil niet met een hele lading autisten daar zitten. Alleen je wil ook niet de hele zomer op je balkon zitten. Dilemma!.
Ik werk fulltime op de marketing/communicatie-afdeling van een IT-bedrijf en daarnaast nog op de communicatie-afdeling van een voetbalclub, alleen tijdens thuiswedstrijden. Over een maandje als het voetbalseizoen klaar is dus gewoon weer terug naar 40u pw.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als je geen student meer bent, wat spook je dan wel uit (ook alweer)?
Oh ja.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik werk fulltime op de marketing/communicatie-afdeling van een IT-bedrijf en daarnaast nog op de communicatie-afdeling van een voetbalclub, alleen tijdens thuiswedstrijden. Over een maandje als het voetbalseizoen klaar is dus gewoon weer terug naar 40u pw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |